Fórum témák
» Több friss téma |
De az úgfy jó szerinted, mert ennek a tankja az ülés alatt van szorosan, igy szelőzni fog szerinted?
Persze fog ,csak ne legyen a tank csurig benzinnel mer össze ken ott mindent. Amúgy van a tanksapkádon szellőző furat? Mert ha van akkor nézd meg nincs e eldugulva. Ha meg nincs akkor tuti van szellőző csöve a tanknak ami valahová a motor alá van vezetve.Olaszoknál (piaggio) szokás így megoldani a szellőzést, hogy ne jusson a csomagtartóba a benzin gőz.
Köszi, holnap ezzel nyomolunk tovább. Kösz az infót!
üdv van egy kymco heroism tipusu robogom a gond az hogy éjszaka vak vagyok vele mert csak 2 db 15 w izzo van az elejében , a kérdésem az hogy merjek e nagyobbat tenni bele ? vagy akk hazavághatja a világitó tekercset?
Üdv!
Most ott tartunk, hogy azt mondják, hogy a motorban kevés a kompresszió és a motortérbe megy az üzemanyag teljes gáznál, ez eredményezi a fulladást. Ez lehet?
Milyen idős a motor? Mert ha nem mai darab és sokat mentél vele elképzelhető a kisebb kompresszió. Viszont ezt nem értem:
"a motortérbe megy az üzemanyag teljes gáznál"
20 ezer van benne. Azt mondják, hogy nem birja elégetni az üzemanyagot é s ezért fullad le. már próbálták kissebb fúvókákal is de igy is a fulladás a jelenség.
Akkor lehetséges hogy kicsit már kopott a dugattyúgyűrű. Nem javasoltak újragyűrűzést?
Sziasztok!
Szerintem jó helyre írom de bocsánat, ha nem! Szóval van egy frankó kis 4T-s mocim megy tökéletesen.. de mivel a Benzin 350Ft míg az Etanol 240Ft foglalkoztatott a kérdés miszerint mit tehetnék, hogy tiszta Etanollal járjak... Központi befecskendezős autókra már tudom a megoldást és a mocira is csak a megvalósításban kérném kicsit a segítségeteket szóval: robinál a Szivatót kell picit megtéveszteni.... most úgy járok tiszta etanollal, hogy ki van kötve a szivató így (Direkt szivatóval járok) ami jól is működik de pazarlás mert (Fél szivató is elégséges lenne) ugye a szivató a generátorról megy egy 10 ohm 5W-os ellenáláson keresztül namost növelnünk kellene az ellenálást ami hatására nem tud teljesen felmelegedni a szivató namost 5W-os poti az ritka mint a fehérholló mifelénk... esetleg ha valaki tudna valami megoldást azt nagyon szépen megköszönném.
Az kizárt...
Na az nem úgy van Péter úr.. te könnyen beszélsz Suzuki Swift E85 GL
Hy all!
Az lenne a problémám, hogy a robogómat beindítom és felkapcsolnám a világítást de a hátsó lámpa és a 2 helyzetjelző sem ég elől csak a fő égő , de az is csak alapjáraton mert magasabb fordulatra érve kiég az izzó... Mi lehet a probléma forrása? Előre is thx a válaszokért!
Cseréld ki a fesszabályzód.
Ettől a Hy all-tól meg kiráz a hideg... Idézet: „ u.i. nincs benn akksi a motorba” Ez a legnagyobb baj. Ezért ment tönkre a szabályzód is.
Sziasztok, egy nagy problémám lenne már vagy egy hónapja ügyködök rajta de nem annyira értek hozzá, itt meg vagy horribilis árakon vannak szervizek vagy nincsennek. Van egy Toreo 50-esem, régebb óta nem jó az önindítója menet közben benyomom csak "kerreg". De nem ez a fő probléma hanem:
hazafele egy hónapja kiégett az összes világítás rajta. Már azóta cseréltem izzókat, feszabályzót, indexrelét is(az totál gajra ment).Igaz nem hozzávaló indexrelét szereztem hanem egy 2 csatlakozóst(3 lábas helyett) és a fekete,szürke,zöld kábelekből a zöldet nem tettem rá a másik kettőt meg úgy kötöttem hogy indexel... Viszont most jön az érdekes része: A világítás 3 fázisból áll. 1. sima nincs világítás 2. helyzetjelzők 3. reflektor A hibám: 1 állapotban minden jó... 2 elől a helyzetjelző nem világít hátul a féklámba erősen világít, fékkart benyomva elhalványul. 3 fokozaton vagy a helyzet jelző ég vagy a reflektor(pedig helyzetjelzőnek kellene égnie) hátul meg halványodik a világítás, fékkart benyomva szinte elsötétül. Ezt lepróbáltam a régi és az új feszabályzón is ugyanaz volt a kettővel. Aksira még nem mértem rá de vagy az a probléma vagy valami zárlat vagy letestel valami. Ha valaki tudna a felsorolt hibák közül valamibe segíteni merre induljak el megköszönném. Azt előre is köszönöm hogy végigolvastátok mindezt
Üdv! tud-e valaki segíteni qingqi robogó be kötési rajzában.
Sziasztok!1 kis segítségre lenne szükségen(Honda pal 50 ccm)
Hát az lenne a kérdésem hogy mitől lehet az hogy 1 gramm szikra sincs benne?most lett kicserélve a dugattyú persze henger fúrva lett stb.....!ha valaki tud segiteni azt nagyon megköszönném!
Sziasztok!
A következőben kérném a segítségeteket: egy honda sky 50 es robogóm van. Eleinte tökéletesen működött a motor csak néha azt produkálta mintha kihagyna a gyújtás egy pillanatra. De mára már teljesen elment a gyújtás. Elvégeztem egy pár mérést. Sajnos nem találtam bekötési rajzot hozzá. Így rajzoltam egyet és feltüntettem a mért értékeket. A generátortól két vezeték jön az egyik a jeladóé a másikon az áram megy. (a mérés alapján egyiknél sincs szakadás). A jeladó vezetéke a gyújtótrafóval egybeépített gyújtásmodulba csatlakozik (itt mérhető AC 0.2-0.3 V). Az áramszál pedig a fesszabályzóba megy oda megérkezik (AC ~ 16-19V) a fesszab-ból továbbmenő áramszál becsatlakozik a gyújtásmodulba. (ott is ez a feszültség mérhető). Kérdéseim a modulba menő feszültség megfelelő e? Ha igen akkor valószínűleg a modul a rossz. És még egy ha a modul rossz akkor helyettesíthető e egy másik robogóba gyártott típuséval ha a megfelelő szálakat a megfelelő helyekre kötöm?
Üdv Mindenkinek!
Vergödtem ma egy Cpi popcorn nal.A hiba az h kidobálja az égöket.Gondoltam én h fesz szabályzó lehet a gond és fogtam lecseréltem.De igy is kidobja az elsö rövid hosszu világitást,irányjelzö is elment meg minden elektronika.Rámértem az égönél és 20vvolt váltófeszröl indul és ahogy huzom a gázt csak megye felfelé.aksi rajta van.Probáltam egy rakás fesz szabályzót meg cdi t is cseréltem de ugyan az.Mi lehet a megoldás? Köszi elöre is
az se nincs rendben mert mér mindent.ott is felszalad 20 ig.Uj aksi van benne.de kb fél óra mulva meg birom pontosan mondani.
Akkor inkább ne kínozd az akkut, mert tönkrevágod! A szabályzód zárlatos, vagy nincs meg a tápfeszfigyelő kivezetésnél az akkufeszültség.
Keríts egy rajzot, és az alapján ellenőrizd a bekötést.
ok.nem kinzom,tápfesz figyelö?csak a csatlakozásnál szemböl nézve van olyan 16 volt ac ami annyit jelent h szemböl nézve 1 es és alatta 3 pont között.a 2 és 4 es pont közt 30 ig felmegy
igen és akkor is ugyanaz.már probálkoztam más fajtával is de az eredmény ugyanaz.báris szerintem ugyanaz mert a 3 as lábnál megy be a fekete kábel vagyis a test.
simán ugyanaz mert a test és a 3 as láb között nincs ellenállás.
köszi
ötlet h honnan szehetném le? sehol sem találom
találtam egy vadonat uj ilyet a kolegánál.érdemes megprobálnom?
http://www.robogohaz.hu/cikk.php?id=54643 |
Bejelentkezés
Hirdetés |