Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Elektromos roller
Szét szettem nem szénkefés közben elkészült a kép és egy video amit mindjárt linkelek!!
Ha szén kefés lenne mi a teendő ki próbálom megfordítani a bekötést? Pozitív a negatívhoz? A relé mellete volt nem tudom hova kellene kötni? Az aksi és a motor közé?
http://www.youtube.com/watch?v=-Nd-VYj1_Kw
ide fel tettem a videót!!!
ezt mire írtad?
ok szét szedem megnézem de csak du mert lassan megyek melózni!!! Ha még is szénkefés akkor mi a teendőm? Csak megfordítom a bekötést?
bocs amatőr vagyok mi az a " refi izzó " és mért kell?
ja értem de ez csak a próbához kell???
Hogy nehogy kinyomja az aksit? Előre is köszi a segítséget!!! Jó fej vagy hogy ilyen nagy türelemmel segítesz!!
estére beszámolok az eredményekről!!!
köszi további szép napot!!
Üdv vasti86.
Az ami fityegett nem más mint az index relé.
Üdv.
Ha már ilyen jól feltetted a kérdést, akkor vasti86 elektromos bicajában a motor szénkefés. Az eScooterekben alkalmazzák ugyan ezt. Azt még nem említettem, hogy én több mint két éve az elektromos kerékpárokat szervízelem és javítom. Nagyon szívesen segítek neki.
Jól mondod köszönöm szépen nektek tegnap 10 körül végeztem a szétszedéssel és összerakással tényleg szénkefés és tényleg csak meg kelet fordítani a kábelt!!
Tegnap 11kor szeged lakosai ovációra ébrettek mikor bekapcsoltam és elindult a kicsike!!! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki eddig segített nekem neked is köbzoli hogy volt türelmed de még nincsen vége még hátra van a vezérlés!! most csak bekötöttem egy kapcsolót ráülök bekapcs és suhanok!! Az lenne a kérdés hogy ami van neten azt hogy kötöm be mert annyi vezeték van honnan tudjátok melyik melyik? Köszi Ja és tudom helyettesíteni ezt egy fúrógép alkatrészeivel 18v-s fúró aksis
okés köszi szépen akkor biro F.-nek szegezem a kérdést!!!