Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektromos roller
 
Témaindító: Gory, idő: Máj 20, 2006
Lapozás: OK   7 / 22
(#) vasti86 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
Szét szettem nem szénkefés közben elkészült a kép és egy video amit mindjárt linkelek!!
Ha szén kefés lenne mi a teendő ki próbálom megfordítani a bekötést?
Pozitív a negatívhoz?
A relé mellete volt nem tudom hova kellene kötni?
Az aksi és a motor közé?
(#) vasti86 válasza vasti86 hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
http://www.youtube.com/watch?v=-Nd-VYj1_Kw
ide fel tettem a videót!!!
(#) vasti86 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
ezt mire írtad?
ok szét szedem megnézem de csak du mert lassan megyek melózni!!!
Ha még is szénkefés akkor mi a teendőm?
Csak megfordítom a bekötést?
(#) vasti86 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
bocs amatőr vagyok mi az a " refi izzó " és mért kell?
(#) vasti86 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
ja értem de ez csak a próbához kell???
Hogy nehogy kinyomja az aksit?
Előre is köszi a segítséget!!!
Jó fej vagy hogy ilyen nagy türelemmel segítesz!!
(#) vasti86 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
estére beszámolok az eredményekről!!!
köszi további szép napot!!
(#) Biro F. válasza vasti86 hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
Üdv vasti86.
Az ami fityegett nem más mint az index relé.
(#) Biro F. válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 17, 2010 /
 
Üdv.
Ha már ilyen jól feltetted a kérdést, akkor vasti86 elektromos bicajában a motor szénkefés. Az eScooterekben alkalmazzák ugyan ezt. Azt még nem említettem, hogy én több mint két éve az elektromos kerékpárokat szervízelem és javítom. Nagyon szívesen segítek neki.
(#) vasti86 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 18, 2010 /
 
Jól mondod köszönöm szépen nektek tegnap 10 körül végeztem a szétszedéssel és összerakással tényleg szénkefés és tényleg csak meg kelet fordítani a kábelt!!
Tegnap 11kor szeged lakosai ovációra ébrettek mikor bekapcsoltam és elindult a kicsike!!!
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki eddig segített nekem neked is köbzoli hogy volt türelmed de még nincsen vége még hátra van a vezérlés!!
most csak bekötöttem egy kapcsolót ráülök bekapcs és suhanok!!
Az lenne a kérdés hogy ami van neten azt hogy kötöm be mert annyi vezeték van honnan tudjátok melyik melyik?
Köszi
Ja és tudom helyettesíteni ezt egy fúrógép alkatrészeivel 18v-s fúró aksis
(#) vasti86 hozzászólása Máj 18, 2010 /
 
okés köszi szépen akkor biro F.-nek szegezem a kérdést!!!
Mi lenne megfelelő vagy olcsobb ha megveszem a vezérlőt hozzá 4000-ért az escooter.hu-n?
Ja és most tesztelgettem mit bír és szétszaggatta a szíjamat lehetséges átépíteni lánckerekesre?
Csak az átmérőket kell tudni a foglalat ugyan akkora nem?
előre is köszi
(#) Szacsek válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Máj 18, 2010 /
 
Sziasztok!

Nem érdemes átalakítani, nagy meló és nem ér semmit. Egy 250W-os motortól ne várj sokat, meg az akkuktól sem. Az én 85 kilómat simán viszi, minden erőlködés nélkül. Természetesen vezérlővel. Simán kapcsolóval esetleg el tudod szakítani a szíjat, de ez nem tesz jót sem a motornak, sem az akkuknak.

Zoli
(#) Barret válasza Szacsek hozzászólására (») Máj 18, 2010 /
 
Maszek gyártmány,de a hajtáslánc gyári,és láncos!
Semmi baj vele. A motor is gyári 250W-os szénkefés kínai rollermotor.És a vezérlője is gyári 250W-os.
Az a "ronda" roller volt a donor Csoda hogy nem szakadt szét,1.es lemezből van összetaknyolva gyári váz..

rolli.JPG
    
(#) Szacsek válasza Barret hozzászólására (») Máj 18, 2010 /
 
Gratulálok!

Szuperül néz ki! Az enyém ilyen, csak kicsit koszos.

Üdv: Zoli
(#) vasti86 válasza Szacsek hozzászólására (») Máj 18, 2010 /
 
helo köszönöm szépen az infót de lekéstem róla most nézhetek új szíjat mert sikerült szét szakítani a motornak!!!
Feltöltöttem az aksit és direkt kapcs kipróbáltam és ketté is tépte!!
(#) Biro F. válasza vasti86 hozzászólására (») Máj 19, 2010 /
 
Üdv.
Nem tudom milyen állapotban van a vezérlőegységed, mert találkoztam olyannal is ami be volt öntve műgyantával és a javítása lehetetlen volt. Én azt javaslom, hogy olcsobban kijösz, ha veszel másik vezérlőt. Ha van kérdésed szívesen segítek.
(#) vasti86 válasza Biro F. hozzászólására (») Máj 19, 2010 /
 
nincs vele semmi gond nincs bele öntve csak szét voltak darabolva a vezetékek és nem tudom mit hova kössek nem tudom melyik hova mert van 3 piros 3 fekete meg vagy 10 más más színű és nem megyek el rajta!!
Ja és van a vezérlő belsejében 3 fekete pöcök ami olyan kinézetű mint a végfogak és az alu hűtő házra van csavarozva!

Nagybetűs mondatkezdés, írásjelek hiánya. Erre kell figyelned.
szamóca
(#) Szacsek válasza vasti86 hozzászólására (») Máj 20, 2010 /
 
Szia!

Valahol megvan egy kínai 24V/250W-os vezérlő komplett nyákterve, bekötései, ha érdekel. Az enyémről koppintottam le.

Zoli
(#) vasti86 válasza Szacsek hozzászólására (») Máj 20, 2010 /
 
Szia!!!
Persze ,hogy kell nekem a bekötési rajz!
Ha tudod küld már el légyszíves!
köszi szépen
(#) Biro F. válasza vasti86 hozzászólására (») Máj 20, 2010 /
 
Üdv.
Az EScooter oldalán a vezérlőegységek mellett található a bekötési rajz. Itt az oldalon, ha vissza lapozol már linkeltem be pár bekötést.
(#) bajzikbeni hozzászólása Máj 20, 2010 /
 
Üdv
azt szeretném kérdezni, hogy nem tudtok-e véletlenül egy olyan villanymotorról ami kb. 1000W és 12-24 volt?
És azt nem tudjátok hogy hol lehet ilyet kapni?
(#) Szacsek válasza bajzikbeni hozzászólására (») Máj 20, 2010 /
 
Szia!

Nézz be az INDEX - fórum - közlekedés - kerékpáros fórum - elektromos kerékpár topicba. Ott naponta van ilyenekről szó!

Zoli
(#) vasti86 válasza Szacsek hozzászólására (») Máj 20, 2010 /
 
Biro F. Persze és köszönöm a linket hasznos volt számomra!!
1000W és 12-24 volt?
Ez számomra is meg felelne aki követte az tudja hogy melyik rollerről van szó!?
(#) vasti86 válasza Biro F. hozzászólására (») Máj 20, 2010 /
 
De sajnos én nem találok mellete bekötési rajzot,lehet én vagyok a balek de nem találom!!
http://www.escooter.hu/
(#) mizuapo hozzászólása Jún 3, 2010 /
 
A problémám a következő:

Van egy elkektromos rollerem, amit ugye nem illik esőben használni... Hát engem a minap pont telibevert az eső. Lényeg a lényeg h hazafelé már tolnom kellett...

Amikor hazaértem kikapcsolt állapotban a roller önálló életre kelt és kulcs és (elvileg) áramtalanitás után elindult a folyosón egy kamikaze akcióra.

Namost azóta ha visszadugom az akksit akkor azonnal elindul még kikapcsolt állapotban is.

Valószínű hogy a vezérlő kapott ott az esőben. Panelig lebontottam a vezérlőt, de nincsenek égésnyomok.

Ezután jött a hirtelen ötlet, hogy lehet h a vezeték lett zárlatos.. Gondoltam akkor várok reggelig de az akksi azért legyen feltöltve és megpróbáltam feltölteni kihagyni a vezérlőt belőle. Önmagában ez nem lett volna probléma, de sajnos rossz pólust sikerült eltalálnom (forditva voltak a szinek jelölve a dróton) ezért a töltőt is hazavágtam (36v).

Szétszedve egy közepes ellenállás el volt füstölve, de más külső nyomot nem láttam.

Szóval a lényeg a lényeg hogy elbaltáztam.. (nem kicsit nagyon)

Utánanéztem és a 2 eszköz cseréje 17e ft+szállításban fájna nekem ami azért húzós.

Kérdéseim:

Mivel ezeregy éve nem foglalkoztam már elektrotechnikával ezért nem biztos hogy már neki mernék vágni a javításának ellenben ha javíttatni szeretném olcsóbban kijönnék-e mintha megvenném az újat? (persze tudom alkatrész függő is)

Van-e itt valkai szaki, aki ránézne? (Bp 14. ker)

Mizu
(#) uli válasza mizuapo hozzászólására (») Jún 4, 2010 /
 
Szia!
A töltővel kapcsolatban:
Az ellenállásról le tudod olvasni a színkódját, vagy nagyon megégett? Nézd meg, nagyjából hova van bekötve, ha a töltő kimenetére, vagy ha a bemenetére, a tápegységéhez, akkor nincs olyan nagy gond.
A rollerral kapcsolatban elképzelhető hogy egy vízcsepp zárt rövidre neked valamit, és ezért akart kikapcsolva is menni. A helyedben szétbontanám, hőlégfúvóval a kapcsolódási pontoknál, (kapcsolók, csatlakozók) kicsit rásegítenék a száradásra. Esetleg még a gázkart is szétszedtheted, lehet hogy az ázott be.
Remélem tudtam segíteni, az ellenállással kapcsolatban pedig várom a választ!
uli
(#) mizuapo válasza uli hozzászólására (») Jún 9, 2010 /
 
Az ellenállásból a szorzó nem látszik a többi igen (1-0-X ezüst a tűrés)

Valóban a kimenetnél égett szét az ellenállás.

A vezérlővel kapcsolatban a rolleres srác mondta, hogy már másnak is előfordult ez. Szétszedtem teljesen lehuzgáltam mindenről, de ugyanazt produkálta...
(#) Biro F. válasza mizuapo hozzászólására (») Jún 10, 2010 /
 
Üdv.
A vezérlőben kiment egy FET és az okozza, hogy állandóan megy a motor. Tipusa STP60NF06.
(#) SKY hozzászólása Jún 14, 2010 /
 
Hello
Elektromos roller vezérlő ügyben kérném a segítségeteket, pár dolog hiányzik belőle:
- Csak a fél gázkar volt meg, így nem tudom hogyan működött, tehát jön 3 szál vezeték a vezérlőből gondolom a kettőn fix tápfesz van de mi kell a jel szálnak? A tápfesz közti dc feszültség?
- Ha a jelvezetéken a minimum szint van, akkor nem megy a motor?
- 24V-os akkupack van benne és van egy "charge" drótja a vezérlőnek, erre mit kell kötni? A vezérlőben benne van az autómata töltés és csak kölső tápot igényel (mennyit?), vagy a vezérlőn keresztül van az akkura kötve és külső töltőkészüléket kell?
Mire való a "lock" nevű kábel?
(#) vargusz hozzászólása Jún 21, 2010 /
 
sziasztok,kaptam egy szét buherált e-scootert,a motorvezérlőt nem tudom bekötni a megfeleló módon.szeretnék ségitséget kérni hozzá.
(#) vargusz válasza szabi83 hozzászólására (») Jún 21, 2010 /
 
szia szabi lenne nekem is egy motorvezérlöm sajnos nem nagyon értek az elektronikához de azért megprobálnám bekötni . a felálás a következö lenne aksi jó ,motor jó ugynézki a motorvezérlö is csak a baj az a vezetékeket szét vágták csoki nélkül probálnám össze kötözni idejglenesen.hátha életre kelne.mondanám mit látok :vezérlőből kék -sárga-zöld-piros-fekete .(vastagok)mellete kb 10 szál vékonyabb minden szinben.a motornál 2 szál +és- direktre kötve megy a motor is ,ja és a motorvezérlőn átmegy az áram .nem tudnál segiteni ,kössz
Következő: »»   7 / 22
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem