Fórum témák
» Több friss téma |
Ilyen esetben hálás ha van kéznél vezérlö-kerék-gázkar teszter.Azzal 2 perc a hiba behatárolás.
Igen mértem,egyel fentebb olvashatóak az adatok."Tehát bekapcsolva,gázkar ráhúzva eredmények :sárga -04,5DCV; zöld: -04,5DCV; kék: -04,5DCV
Sajna nincs senki,ami akadna szervíz azt meg nem tudom megfizetni.Ezért szeretném én magamnak megcsinálni.Eddig nagyon jók,és hasznosak voltak a segítségek.Nektek köszönhetően gyorsan megtanultam használni alapfokon a műszert is.Szeretném,ha a továbbiakban is segítenétek.Tehát mi a következő dolog?
A fékkaroknál lévö féklámpa kapcsolok csatiját huzd még szét.Mind kettöt.Azok is letilthatják az elektronikát.
Rendben.Mondjuk ezen nincs féklámpa,de még hátsó világítás sem.Nemsokára jelentkezek az eredménnyel.
Nos fejlemények vannak.Elindult a bringa.Az új gázkar kuka,piros-zöld vezeték összeérintve elindult.De valami iszonyatosan kattog a hátsó kerék menet közben:ez mi lehet??
Grat Viszont nem jelölted össze szétszedés elött a deknit a házzal.Igy most ha nem ugyanoda került vissza a minimális légrés miatt beleér a forgorész mágnesei az állorészbe.
Hello!
Nemsokára elkezdem építeni a mechanikáját az én biciklimnek, egy nagy kérdés nem hagy nyugodni, mégpedig: Legyen-e váltó vagy sem? Amiért alkalmazni akartam: - Induláskor 3-4X-es nyomatékkal tudnám meghajtani a kereket. - Ha elég kisebb sebesség, akkor is nagyobb nyomaték áll rendelkezésre. - Visszatöltés és "üresbe" rakás is lehetséges (nem kell racsni). Hátrány: - Komoly fejtörést okoz az összeépítés. - Veszteség. Viszont mivel kefés DC motor, ezért induláskor elvileg le tud adni sokkal több nyomatékot, vagyis ha lejtőn felfele mennék, akkor is annyi nyomaték lesz, mint váltóval, azaz ugyanannyi teljesítményt vesz fel? Akkor meg hogyan csináljam meg a visszatöltést és a racsnit egybe?
:pirul: Igazad van.Tehát szedjem le a dekniket,és forgassam addig amíg meg nem szűnik a kattogás?Tulajdonképp magától indult el.összedugtam mindent,és láss csodát,úgy gondolta,hogy elindul.Nem mindig kattog.amikor hallom a kattogást,akkor elindul.amikor zajtalanul forog a kerék,akkor nem indul el a motorja.
Akupakkot kiveszed,felforditod a bringát.Nem kell kivenni a villábol,a csavarok kivétele után forditasz egy lyuknyit a deknin addig mig simán nem forog.A rés a dekni és a ház között mindig egyforma legyen.A dekni pereme elég passzosan megy a helyére.Kattogva indul csak?Ott még valami nem 100-as.
Pill,megycsinálom,hogy símán forogjon a kerék,utánna megmondom,hogy hogy indul.
A deknit elég ha a csavarok húzzák oda,vagy ovatosan kopogtassam össze?
Tehát eredmény:ha lassan forog a kerék,akkor nincs kattogás.Ha gyorsan akar forogni a kerék,akkor elkezd kattogni,és nem pörög ki a motor.
Kopogtasd körbe utánna huzd még egyszer körbe meg.
Semmi 5letem nincs a kattogásra.Esetleg valamelyik mágnes mozdulhatott meg a forgorészben.Ezt csak ha ujra szétszeded és látszik hol fényes ahol beleérhet akkor lehet látni.
Egyszer csak a kattogás megszünt.Szétszedve megy a bicó,helyire rakom a vezetékeket nem akar elindulni Mi lehet vele
Tehát ki van szedve a vezérlő a burkolatból,akkor ment.most elkezdtem visszarakni a burokba mindent elfelejt elindulni.
A 6db Fet mögött van egy lemez 3db M3-as menettel,ami a házhoz szoritja.Ha az nincs a helyén a 3 fázis szál alatta van és összezárhatja.
Megvan a hiba oka.Ami megy 3 szál a gázkarhoz,abból az egyik/piros/ nem a helyén volt a csatlakozóban.A kattogás hol megszünik,hol előjön.A két dekni rendesen a helyén,ovatosan körbekopogtatva,és összehúzva,és ismét elölröl.
Sima kefés motorom van, a visszatöltéssel nem lenne gond, mert viszonylag lassan forgatva is van 8-10V. De mi van a nyomaték problémával amit írtam?
Na még egy dolog amire rájöttem:össze van rakva,zöld-piros:elindul.A kattogás megszünik a fekete-piros összeérintésével.Mihelyst széthúzom a fekete-pirost addig kattog nagy sebességnél amíg a kulcs el van fordítva,és áram alatt van minden.Ez normális?
A piros feket a gázkar Hall elem tápja azon ott van a +5 V fixen.A fekete zöld között 0-5V között változik a fesz a gázkar elforditásával arányosan.Ha kicseréled a gázkart reméljük elmulik a kattogás.
Köszönöm a választ,és a segítséget,egy-két nap mulva megírom,hogy mit csinál újj gázkarral.Akkor tudom megvenni.Addig is köszönök mindent,mindenkinek!
Apropó.Hátha Te tudod a választ:2 oldallal arrább feltettem a képet a bicórol.Esetleg így nem tudod megmondani,hogy milyen tipus,és márka?
Passz.A vezérlöd viszont ugyanaz mint a Velox,vagy a Lofty-é.
Üdv.
Az elektromos kerékpár tipusa Velox Mini.
Helló!!Köszönöm szépen! Mostmár ha kérdezik,legalább tudom
Egyebkent igazabol semmi jelentosege ebben a helyzetben, csak az elso kerdesnel arra probaltalak raebreszteni, hogy az 'Elromlott az autom, mit csinaljak?' jellegu kerdeseknel azert kisse tobb infora van szuksegunk, hogy segiteni lehessen. Persze, meg lehet ezeket kerdezni, de kinek van kedve tobb napos kerdezz-feleleket jatszani?
Szoval ha kerdezel, illik annyi infot megosztani, amennyit csak tudsz es azt is jo volna tisztazni, hogy mennyire ertesz hozza, mert ugye maskeppen beszel az ember a hegedutanarral, mint a szakmabelivel. pl. nalad menet kozben derult ki, hogy a multimeter kezelese teren kihivasokkal kuzdesz, igy a rossz ertek kozlese mellett elvittel bennunket a malnasba A fenykepezes jo otlet, de azert meg kellett volna gyozodnod a kepek minosegerol - kicsit tobbet jatszhattal volna a fokusszal, mert ezek alapjan legfeljebb a gyar tervezomernoke ismeri fel a panelt.
Bocsánat.Sajna annyira belemerültem a dologba,hogy egy-két dologra nem is gondoltam.A képek meg sajna nem lettek jobbak.Ezek voltak a legjobb képek.Így is több kép közül választottam ki. Az autószereléshez is így kezdtem: semmit nem tudtam. Sajnos nekem muszály kérdezz-felelek-et játszani,mert nem tartozok azok közé,hogy elviszem a szervízbe,és ott megcsinálják,utánna meg fizetek.Ha így állnék,én is azt csinálnám. Köszönöm még egyszer a segítséget! Legközelebb mostmár tudom,hogy hogy adjam meg az infót.Ahhoz nekem túl sokba került,hogy sokat költsek rá.Itt gondolok egy újj vezérlésre,vagy egy újj motorra.Köszönöm mindenkinek!
Semmi baj, szivesen segitunk - persze, amit tudunk. Elofordul sokszor, hogy mi magunk szorulunk segitsegre mondjuk valamilyen mas temaban.
Kivancsi vagyok, hogy esetedben a gazkar lesz-e a hunyo. Egybkent tetszik a hozzaallasod a dolgokhoz - bar nem tudom, hany eves vagy es mivel foglalkozol, de szerintem el fogod erni, amit szeretnel. muszáj utána most már új |
Bejelentkezés
Hirdetés |