Fórum témák
» Több friss téma |
Szivesebben szerelnék fel én is HUB motort, de hát sajnos nem olcsó mulatság, 48V 1000W kínai szett (aksi kivételével mindent tartalmaz) ára 40000 ft + 22000 ft szállitás, kb. 1 hónap alatt itt is lenne,. Úgy tudom nálunk ilyet még nem lehet kapni csak 500 W-osat max. , ami ugyanannyiba kerül itthon mint az 1000 W-os szállítással együtt. Egyenlöre másra kell a pénz, úgyhogy marad a barkácsolás abból, ami van.
Azért nem semmi, hogy nálad 120 W-ból megvan a 20 km/h, elég jó a hatásfok.
Kipróbálom ezt a segédlánckerekes megoldást, aránylag egyszerű megcsinálni. Az az érdekes viszont, hogy nem a 8-as keréknél, hanem a lenti 25-ösnél ugrik át, ha laza a lánc.
latam hazilag barkacsolt hegeszto aparatokon hogy valamilyen rugoval van megoldva az amper csokentes ,
Az en esetemben oninditora alkalmazhatom-e , es milyen anyagbol kene legyen az a rugo?
sziasztok!
Pár napja került hozzám egy régi tornádo trd101-es csoda! A vezérlése halott neki.Az alábbi képeken látszik a vezérlése.A két középső fet zárlatos volt benne! Cserélték már,de ami most benne volt az is elszállt.A kérdés hogy hány volt hajtja a feteket?Most így fet nélkül is 12 voltot mérek az ir2103-as ic kimenetén ami a fetekhez csatlakozik! Meg füst nyoma is látszik ezen az ic-n.Látszólag ezt nem cserélték,és gondolom ezért adta meg magát a cserélt fet pár! A másik két ic-nél pár volt fesz.-t mértem már nem tudom a pontos értéket,de 5V alattit az tuti! Elképzelhető hogy ez az ic ölte meg a feteket? Ja meg az utolsó képen külön választottam egy vezetékpárt(szürke,fekete,fekete 2p.csatlakozóval).Ezt hova kell kötni,vagy mi ez,mert helyet nem találtam hogy hol lehetett? Sajnos nem én szedtem szét,így került hozzám!
Igazából nem tudom pontosan mert nincs rajta, de olyan 150 körül. Igaz elég kevés, de gondolom hogy akkora áttétellel már van benne elég nyomaték, hiszen az akkus csavarozókban is csak egy kis villanymotor van, viszont egy nagy lassító áttétel és akkora erő van benne hogy csak na. Én még reménykedek.
a fúrókban bolygóhajtóművan...ezért az írdatlan nyomaték
De az is csak egy áttétel nem? Lelassítja a motort.
Sziasztok.
Tegnap olvastam a témát nézegettem a képeket, és mit mondjak lett pár hirtelen ötletem. Ahogy szokás mondani berugtam sufni ajtaját és hajrá. Összekaptam pár kacatot és kb 20 perc kokányolás után már gurultam is a járgánnyal. Csak tényleg hirtelen készült !!! Amit lehet rola tudni,2 db eredeti tornádóból kiszuperált 2 éves aksim van,minap kaptam,hátha jo lesz még valamire. A motor egy békebeli Orosz mátrix nyomtatóból való 54 Volt, 2,2 Amper, 3000 fordulat per perc,talán 32Watt.(elvan mosódva) A képeket csak erős idegzetűeknek ajánlom,gatya fék van a villany paripán.föld úton 300 méternyi próba úton tul van. Egyenlőre ennyi volt. Majd dörzskereket esztergáltatok meg valami ésszerű megoldásokat kell találnom. Lényeg hogy müködik a dolog.
Nem hiszem, hogy bölcs dolog lenne, azt a kis energiát elfűteni egy rugón. kiesison kolléga épített már önindítóhoz vezérlést, kérd meg privátban, hátha ad róla rajzot, ha már ide nem tette fel.
Körülbelül mennyivel "száguld" a paripa? Amúgy nem semmi, hogy pár perc alatt összeraktál egy működő járgányt én meg már jó rég óta tervezgetem, és csak most jutottam el odáig, hogy megvan a motor. Ésszerű megoldás alatt valami lánckerekes megoldásra gondoltál vagy marad a dörzskerekes?
Valaki tudja, hol lehet itthon ilyen szettet beszerezni boltból?
http://cgi.ebay.com/48V-1000W-ELECTRIC-BICYCLE-E-BIKE-CONVERSION-KI...ers_LE Ez ideálisnak tünik bringára, azt irják, hogy az 50 Km/h elérhető vele. Ennél jobb nekem nem is kéne. Ráadásul +8000 ft-ért az akksikat is képes visszatölteni (motorfék).
A "GÍÍÍP" már a jogsidba kerülhet ez már segédmotor vagy olyasféle. Amugy ebay az tuti minden kinából jön alapáron a szállítás baromi olcsó egyedül akkor van baj ha a cucc nem üzemel mert a visszaküldés macerás de akkor sincs veszve minden mert ha a pofa akadékoskodik lehúzod az átlagát azt meg senki sem szereti. szal ha nem találsz itthon sztem megrendelheted.
1000W ehez azért nem kicsi akksi kell. Terhelve 75% hatásfokkal kb 27 amper. Jujj..kérlek ezeket mellőzd...köb..
Igen, azt tudom, hogy itthon max. 300 W a megengedett teljesitmény bringára ( sisak, biztositás nem kell). Szerintem egy rendőr nem vágja le, hogy 1000 W-os a gép, hacsak nem elötte suhansz el 60-nal. Nekem 35 km/h untig elég lenne tartósan, viszont azért ezt néztem ki, mert szinte ugyanannyiba kerül, mint a 300W-os szett és akkor már logikusan nem a gyengébbet venném meg. Akksival nincs problémám, li-ion cellákból akár 48V 20 Ah pakkot is össze tudok rakni (van egy halom laptop cellám). Ami még tetszik ezekbe a motorokba, hogy megtarthatom az eredeti hajtást is, igy elindulásnál segithetek a motornak, ezáltal az akksi is tovább bírja. Az 1000 wattot különben se használnám ki csutkára, de jó érzés egy olyan gépet vezetni, ami nem szenved, van még benne tartalék.
Ma adtam fel hirdetésre a nagyobbik PC-met, ha valaki elviszi, rendelem is a motort. Most meg éppen egy 360 W-os akksis furógépes megoldáson dolgozom, ami nonstop ledobja a láncot, bárhogyis állitom-feszitem, ha meg agyonfeszítem, akkor nemsokkal kevesebb áramot vesz fel, mint 1 1000W-os motor és 20 km/h a vége, ráadásul annyira hangos, hogy idáig nem volt olyan ember, aki ne nézett volna meg az utcán.
Tiszteletem uraim.
Lenne 1 sos kérdésem. Adott 1 elektromos kerékpár.azt hiszem olyan mint az előttem lévő. 3db aksi van benne ad 36 voltos. az van hogy ha rácsatlakoztatom a töltőt kigyullad mind a 2 led rajta pedig ha tölt a pirosnak kéne ha fel van töltve meg a zöldnek. mértem 33.8 volt van az aksi pack ban de ha rádugom a töltőt visszaesik 31,5 körülire. Most azt nem tudom hogy ez akkumulátor hiba lenne vagy a töltő halt meg??? A töltőben nem láttam semmi gyanusat füst vagy hasonló dolgot. De ha bedugom és ráteszem a multimetert 15- 20 volt között ugrálgat. Ötlet??
Üdv.
A töltőd rossz és nem az akkupakkod. Ki kellene cserélni a töltőben a 220v-os részben a 3842-es tipusú IC-ét, mert általában ez okozza a feszültség ugrást.
Az én véleményem szerint érdemes. A gázkart cseréld ki, mert ha elvan törve úgy sem tudod pontosan megjavítani. Ezt a fajtát már javítottam, vagyis a fékeket, egy idős nénié volt aki mindennap jár vele és semmi gond nincs vele. Úgy szoktam mondani, ha rendeltetés szerűen használja valaki az elektromos járművét akkor nem sok gondja van vele. Visszatérve a te gépedre, ez a gép is megbízható, jól össze van rakva és az összes csatlakozást átnézed.
Hali.
Köszönöm az infót, de lenne még egy pár kérdésem. Mellékeltem 2 képet. Arról lenne szó amelyik az elsőn be van karikázva? A másodikon ugyan az közeliben. És hogy kérjem a boltban?? Ha csak annyit mondok hogy 3842-es típusú IC fogják tudni?
Valahogy úgy... :yes:
Hali van 1 bicajom ledes műszerfallal mit lehetne csinálni vele mert sötétben zavaróan világítanak a ledek .Valami ötlete van valakinek .
Sziasztok!
Egy ismerősömnek van egy 24v-os elektromos kerékpárja, ha elfordítja a kapcsolót egyből elindul a motor. Mi okozhatja a problémát? Köszi a segítséget. sopi
Szia!
A markolatot megnéztem az rendben van. Én is a vezérlőre gondoltam.
Igazad volt, 25 km/h-nál többet nem lehetett kihozni belöle, (próbálkoztam láncfeszitővel, megadrive áttélellel is azóta). Egy ilyen gyenge motornak az én esetemben nem sok értelme van (nem vagyok mozgássérült). A versenybringával elég kényelmesen lehet tartani ezt a tempót tekeréssel is, ráadásul akksit se kell töltögetni meg a bringát is könnyebb felcipeli a 3. emeletre. Én egyenlőre lezártam ezt a projektet, visszaépitettem a bringát tekerősre. Szeptemberbe lesz zseton, rendelek egy 48V 1000W agymotor szettet. 360 Watt (-veszteségek) az nagyon karcsú egy haladós e-bringához az biztos.
hat ujra irok , kimaradtam mert ujra csinaltam az atetelt, de nem indul a bicaj az uj atetelel sem , tobet vartam el egy oninditotol, voltam mar onindito szervizben is es jo a motor, mit tegyek ?
ja es latam mar tolokocsin is oninditos megoldast es egesz delutan setalgat az emberke vele csak nem latszik a megoldas
Helló,
köszi az eddigi írást nagyon hasznos volt számomra. Sikerült is kimérni a motor részen található 3 Hall IC -t és ebből csak 1 működik sajna a középső sárga vezetékes. Az lenne a kérdésem, hogy lehet ezeket kicserélni? Én azt gondoltam ezek háromszögbe helyezkednek el mint a BLDC motorok leírásánál, de meglepet ez a elhelyezkedés (lásd kép).
Szia! Ki kell szedni a forgórészt, hogy hozzáférj! A másik deknit is le kell ütni. Vigyázz a mágnesre, mert nagyon erős, nehogy becsípje a kezed kiszedésnél.
Ezért, egy fadarabra tedd a tengelyt és a guminál fogva nyomd le a földig. Ezután már csak rá kell markolni a forgórészre. ( keress valakit aki segít) Ha kint van, akkor adni fogja magát a csere. üdv.
Sziasztok
Nemrég hozzájutottam egy lofty robogó jellegű kerékpárhoz az lenne a kérdésem hogy valaki próbálta már úgy átalakítani ezeket a jószágokat hogy leejtmenetben ne a féket melegítsék hanem töltsék az aksit?Esetleg valami ötlet?Van egy pár elképzelésem a megvalósításhoz de hátha valakinek már van tesztelt jól működő megoldása! Első ötlet ami talán a legegyszerűbb első kerékbe három fázisú motor ami szépen töltögetne.Második ötlet a hátsó motor betápjának megszakítása (3pólusú relé v.elektronika)fékkar meghúzásakor stb stb A harmadik megoldás kész elektronika vásárlása(csak tudnám hol?)
Sziasztok. Végigolvastam a fórumot,hál isten sok hozzáértő van itt. Kérdésem a következő lenne: van egy Sellő 69 típusú 36V 300W(BLDC) elektromos kerékpárom rengeteg km-rel működik jelenleg is, de folyamatosan dögleszti az akkukat. Arra figyeltem fel hogy az áramfelvétele túl nagy(szerintem): indulási 16.5A!!,üzemi(72Kg) 10-12A sík úton.A motor belső ellenállása 0,7-0,9 ohm.Ez megfelelő lehet? Mi lehet a gond??
Rendben, de akkor hol a 300w?! (36X12=432)
|
Bejelentkezés
Hirdetés |