Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Központi zár
az előzőn sajnos nem látszik, hogy a kp zárnál négy vezeték marad szabad /piros-+12;fekete-test;barna-switch;fehér-hand_controll
okés ..direkt írtad kis betűvel?
Ha fordítva dolgozik, akkor a két vezetéket megcseréled.
Sajnos nem vált be.
A +12 és a testet simán kötöm áramkörre, nem kell a riasztóhoz kötni? Köbzoli: Köszönöm a tesztet, tetszett. Szívesen beszélgetnék veled fórumon kívül, mert nem szeretném elrontani a színvolas fórumot kevésbé színvonalas HSZ-ekkel. üdv Robi
A riasztóhoz csak az a 2 kell. Próbáld meg testre érinteni az egyiket majd a másikat. Egyikre csuknia, másikra nyitnia kell a záraknak.
Hogy érted hogy testre?
Csak a testre?
Ja. A központi vezérlőjén van 2 be nem kötött vezeték. Ez megvan? Ezeket érintsd testre egyenként. Csak testre.
Oké kipróbálom.
De gondolom közben azért a +12 és test vezetéknek a helyén kell lennie. Köszi eddig is.
Kipróbáltam.
És működik, ez egy új csillagkaput nyit meg előttem így már csak ki kell mérnem hogy mikor melyik adja le a testet és arra rá kell kötni és már készen is van. Naggyon jó lesz. Örök hálám.
Nem kell sokat méregetni, a riasztón a sárga és a sárga-fekete megy testre, a fehér ill. fehér-fekete a csukó ill. nyitó jel.
Sikerült!
Én voltam a hülye, mert én úgy gondoltam, hogy nem kell külön testet adni a centrálzár vezérlő résznek, hanem használja a risztóét. De kellett sárga és sárga-fekete a testre, utána fehér és fehér-fekete már vezérelte is a dolgokat. Köszi mindenkinek.
Sziasztok! Van egy ccl-23-as kpzáram .Két vezetéket nem tudok hová és hogy kötni/ fehér és a barna/ Elvileg ezek vezérelnék a vészvillogókat nyitáskor és záráskor.Milyen diódákat kell rákötni? köszi a segíséget!
SOS
Senicem van nem tudom hogy ez jelent e valamit,de. A a lukcsban lévő nyitó gomb vílágit de nem történik semmi, vagyis nem nyit a zár, kulcsal ugyan tudom nyitni de a motor nem indul ha nem a központi zár nyit. Várom a lehetséges alternatívákat. Köszönöm szépen.
Idézet: „Senicem van nem tudom hogy ez jelent e valamit” Jelent, de ebbe inkább ne menjünk bele. Szerintem keress fel egy szakszervizt.
Hali az a bajom mint az elöttem szólóknak bicskakulcsos központizárszett és nem jön össze a bekötés! Addig eljutottam hogy nyit és zár csak még kulcsal nem sikerül zárni az ajtókat http://www.hobbielektronika.hu/forum/files/24/247de57325e18cc6fba19...8f.jpg
Az előző így volt bekötve:1.kép, most pedig szeretném a 2.képest bekötni.
bocsi pont fordítva,ami van white és brown elvileg negatív kébelek a másikon nem tudom melyiket kössem rá.a sárgát és sárga-feketét a testre kötöttem még pluszba a narancsot és narancs-feketét pedig a negatívra,a fekete és fekete-fehér pedig nyitott zárt,és az ment mind a 4 motorhoz! csak az a baj hogy kulcsal nem csinál semmit,és akkor sem ha lenyomom a gombot
Sziasztok!
Nem vagyok egy nagy villamosságis, ezért is fordulok hozzátok segítségért. E34-es 525i-vel olyan gondom van, hoyg a központi zár nem működik. Ha elfordítom a kulcsot, lehuzza a pöcköt, de vissza is ugrik rögtön, ha mégegyszer elfordítom, akkor lezár, de csak az az ajtó, amiben a kulcs van. Ezt csinálja a vezető oldali és az utasoldalon is. A poén az, hogyha kézzel lenyomkodom az össze ajtó gombját, akkor kulcsfordításra kinyitja az összeset, de nem csukja őket. Ja, és a távirányítójával is kinyit, de zárni nem zár, csak beriaszt. Van valami ötleteket, hogy hol keressem a hibát, vagy hogy mi baja lehet a jószágnak?? A segítséget előre is köszönöm.
sziasztok
van egy Eagle Távirányitos Autóriasztó és központi záram de sajnos nincs bekötési rajzom TUDNA VALAKI SEGITENI ELÖRE IS KÖSZÖNÖM
sziasztok!
az lenne a problémám hogy a peugeot 206 központi zár záráskor mindig visszarug ha mehanikusan zárom be akkor csak a vezető oldali ajtót zárja be a többit nem! és néha nem reagál semmire elektronikusan, kis idő után ujra reagál elektronikusan de ujra nem zár visszarug ismét de van olyan amikor 5-6x normálisan bezár és kinyit ha valaki tudna valami tanácsot vagy segitséget adni akkor nagyon megköszönném! hello
Talán valamelyik ajtót nyitottnak érzékeli. Meg kéne nézni először az ajtókapcsolókat.
Sziasztok! A következő lenne a kérdésem....szóval egy 1999-ben gyártott Dacia 1310 személygépkocsiba szeretnék központi zárat szerelni,amiben már van riasztóberendezés.A tervem az,hogy a riasztó táviranyítója vezérelje majd a központi zárat,persze ha lesz valaki,aki majd meggyőz,hogy érdemes belevágni.Első kérdésem,hogy ez házilag megoldható-e?Eddig ennyit tudok a központi zárakról,hogy valami kis motorokat kell beszerelni az ajtózárakba,de utána a kábeleket miként kell a riasztóra kötni,fogalmam sincs.Egyik ismerősöm valami olyasmit említett,hogy csak azokra a riasztókra lehet központi zárat is rákötni,amik rendelkeznek központi zár modullal is.Hogy az enyém rendelkezik-e,fogalmam sincs.Mellékelek egy képet is,hátha az segít majd.
A riasztó csak az ajtókba(illetve motorháztető és csomagtartó) van bekötve,tehát ajtónyitásra szól csak a sziréna.Aktiválásra egyet pittyeg és fel másodpercre kigyúl a 4 helyzetjelző lámpa,kikapcsoláskor pedig kettőt pittyeg és kb. 20-25 másodpercig kigyúl a 4 helyzetjelző. Tehát érdemes belevágni és bonyolult a kábelezés?
Szinte minden riasztó képes központizár vezérlésére, ezzel nemigen lehet gond. A központi zárnak van egy saját elektronikája, ezt kapod a szettben, ezt fogja vezérelni a riasztót.
A problémát ebben az esetben az autótipusban látom. A régi Dáciárol van szó? (1999-ben azt már nemigen gyártották, viszont az 1310-es nem mai gyerek) Annál ugy emlékszem, hogy a belső kilincset kellett elöre tolni a záráshoz, viszonylag nagy erő vel. Ezt az a kis motor nem fogja győzni. Alapfeltétel az ilyen univerzális szetteknél a könnyű mozgathatóság.
Akkor helyesbitek Dacia 1310 L,mar csak tudom ,mikor gyartottak a kocsimat
Errol lenne szo...hasonlo evjaratu Daciaba mar lattam beszerelve.
99-ben még gyártottak ilyet??
A lentiek továbbra is érvényesek. Ha könnyen működtethető kézzel a zárás-nyitás, akkor valószínűleg nincs akadálya.
Sot egesz 2004 augusztusaig(2004 oktobereben jelent meg a Logan),2000-tol mar injektoros valtozatban keszultek,az enyem meg karburatoros.Az elso zarak nagyon konnyen mozgathatok,a hatsok "viszonylag" konnyen,persze ez relativ...mi a konnyu es mi a nehez.AZt tudom,mikor az elso ajtot zarom kulccsal egy kis poccintes az egesz,nagyon konnyen megy.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |