Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » RC autó akksi
 
Témaindító: peti16biro, idő: Szept 18, 2010
Témakörök:
Lapozás: OK   2 / 5
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
vártam vele és még minid tartja a 16v-ot, ahogy beleraktam a kocsiba, 1 kicsit járattam majd megint mértem az eredmény: a fesz lement 10v alá(szerintem azért,mert az akksik eléggé le vannak srtapálva) de ettől függetlenül minden más tökéletes.
(#) Laci0629 válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
Hűha ezt nem igazán értem 16,5 volt a kapocsfesz az akukon.

Hát ha viszont nem melegednek akkor majdcsak jó lesz.
De ha merült utána meg már csak 10v a fesz az meg már kevés.
Ezek az öreg akkuk?
Mert ha azok akkor nem csodálkozok a 16,5v-on
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
itt 1 videó a helenségről.
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
nem melegednek egy kicsit sem, kb 4-5 éves akkuk de nagyon keveset voltak használva és sokat álltak. pont ezért akarom lecserélni, lecserélni nagyobbra.
(#) Laci0629 válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
Hát igen már a kapocsfeszültségen látszik hogy nem fiatalok.
Az új aksiknál majd mérd a feszt és 12Vos álásba szerintem jónak kell lennie a dolognak ha azok is ilyen fajta akuk lesznek akkor azok elviselik a 15V-ot.
(#) Laci0629 válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
Látom a videón a voltmérő egy kis akkuj jelet jelez ugye?
na ez azt jelenti hogy gyenge benne az akku vagy elem!
Szerintem 6V-os álásba 10V-nál többet ne szabadna mérned!
Cseréld ki a voltmérőbe az elemet és ugyanúgy mérd meg! Szerintem meg fogsz lepődni!
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
új elemmeml a műszerben, az aksi 11.5v,a töltő 6v-os állásban 14.5v,az aksi a töltőn 14v.szerintem ez így jó lessz,szerinted?
(#) Laci0629 hozzászólása Szept 18, 2010 / 4
 
14,5-15V közé még elmehet a fesz.De tovább egy tapottat se!!
A legjobb a 14,5V
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
14.4v megvan, már csak az új akkuk vannak hátra.
köszi a segítséget!!!
meg még az antennás dologra térjünk vissza.
(#) Laci0629 válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
Ott is lehet az elem a gyenge az autóban és a távirányítóban is.
Ha kicseréled meglátod javul e a hatókör,de szerintem javulni fog.
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
kipróbáltam a távirányítóba tettem új elemet a kocsiba meg frissen töltött aksi és így is csak egy pár méter a hatótáv.
(#) Laci0629 válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
Huh na ennek utána kell néznem mert hirtelen nem tudok mit mondani de mindjár utánanézek a saját autóimnál
(#) SALáta válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
Áramgenerátorral kellene azt az akkut tölteni, így semmi értelme az egésznek. A rádióm akkuja bőven 15 évesen is jól teljesített még a gyári töltőjével töltve, és persze nem fél üra töltés után. Itt a kapcsolásokba is van sok jó akktölő, válassz egyet.
(#) Laci0629 válasza SALáta hozzászólására (») Szept 18, 2010 /
 
Ahogy én látom nem igazán van otthon az ilyen témákban és nem biztos hogy meg tudná építeni.
Igazad van hogy az lenne a legjobb hogy egy komplett kapcsolás de ha azt nézzül hogy a trafója 12V-os álásbam kapocsfeszként lead mondjuk 15V-ot de ha erre rákapcsolja az akkupakkot az 14-15V között lesz maximum.
Meg ha egy spéci töltőt akar akkor annak nem elég a 12V-os dugasztáp
(#) SALáta válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 19, 2010 /
 
Én is rosszként kaptam a gyári töltőt anno, 28 V os trafóm volt azt tettem bele. Bár ezt nem neked írom: a NiCd akkut árammal töltjük és nem feszültséggel, azt hiszem sok kapcsolás van az oldalon ami kielégítené az elvárásokat, nem is kell más hozzá mint egy LM317 és pár ellenállás, egy maximum 30 V os táp és kész is. Én anno időzítő elektronikát tettem hozzá külön dobozba gyári időzítőrelét, egy dugaljal ellátva.
(#) peti16biro válasza SALáta hozzászólására (») Szept 19, 2010 /
 
heló!
az a kérdés h miért nem jó az akkupakkot 14.5 v-tal tölteni?
tegnap este rákerestem valahol a neten és a leírás
szerint 1000mAh-ás töltővel elég 4-5 órát tölteni.
így is tettem, az akku szépen felvette az áramot, csak hamar lemerült.ezért is (szeretnék egy új akkupakkot)
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 19, 2010 /
 
megint kipróbáltam (az akksit egy éjszakán át töltöttem)
és így sem megy.(max 5 métert)
Kérlek segíts!!!
(#) pucuka válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 19, 2010 /
 
Gondlom, ebben az akkupakkban már van néhány zárlatos cella. Ha feltöltés után használod, és már nem viszi a motort, mérj kapocsfeszültséget, és meglátod.
A megoldás, új akkupakk.
(#) peti16biro válasza pucuka hozzászólására (») Szept 19, 2010 /
 
heló!
köszi.
a töltés után megy még a kocsi kb 5-10 percet,és ez nagyon zavaró,mert töltöd egy fél napot és csak egy pár percig megy.ezért is kap új és erősebb akkupakkot.
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 19, 2010 /
 
az a helyzet h nem lett jobb semmivel a hatótáv,pedig új elem +egy fél napon át töltött akku
(#) Laci0629 válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 19, 2010 /
 
Nem ejtetted el véletlen a távirányítót ? És esetleg nem tört e ki az antenna csatlakozó a nyákbol?
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 20, 2010 /
 
leejteni leejtettem egy párszor, de a nyákon miden stabilan áll a helyén.
de még megnézem az autó nyáklapját is.
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 20, 2010 /
 
az autó nyáklapján is minden stabilan áll.
(#) peti16biro válasza (») Szept 20, 2010 /
 
Bocsesz.
(#) peti16biro válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 20, 2010 /
 
Átnéztem mindent megint, és minden a helyén,de mégsem megy a kocsi csak 4-5 métert.
Mostmár nem értem az egészet, itt valami nagyobb baj lessz mint a nem megfelelő áramellátás.Esetleg teljes elektronika csere? Ez kb mennyi lehet?
(#) Laci0629 válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 20, 2010 /
 
Nem kell az egészet cserélni szerintem .
Elég sokminden lehet az oka.
Egyenlőre azt mondom hogy ne csinálj vele semmit hanem cseréld ki benne az akkukat másikokra amik jók mert lehet hogy van olyan akku ami zárlatos és azmiatt amikor elindul a motor leesik a feszültség és az lehet az oka.
ha így se jó akkor majd lehet cserélgetni a cuccokat benne.

Az a lényeg hogy jó akukkal feltöltve próbáld majd meg ja és a távirányítóba is jó elem legyen!!

Ha így se lesz jó akkor valószinű a távirányítóba lesz a hiba de először próbáld ki jó akukkal!
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 20, 2010 /
 
A következő lenne a kérdésem : van hozzá 2db akkupakkom, az egyik kb másfél éves a másik még sokkal fiatalabb, másfél éves akku lehet már zárlatos?
A távirányító az nem lehet rossz, mert az egyik haveromnak ugyanannyi MHz-s a távirányítója mint az enyém, és azzal is csak pár méter a hatótáv, pedig az biztosan jó,mert neki hibátlanul működik a saját kocsijával.Az én távirányítómmal is simán megy az ő kocsija,bár nem olyan messzire mint az övével.
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 20, 2010 /
 
Bocsi h még így utána kérdezek.
9.6v-os akkunál mennyinek kell lennie a kapocsfeszültségnek?
Bár az eredeti töltőjével töltöm,de azért meg szeretném mérni.
(#) Laci0629 válasza peti16biro hozzászólására (») Szept 20, 2010 /
 
10V-10,8V körül kellene lenni az akutol is függ, hogy milyen öreg mennyire van feltöltve.
(#) peti16biro válasza Laci0629 hozzászólására (») Szept 20, 2010 /
 
Amikor a távirányítóval elindítom a motort szépen tartja a fordulatot,a szervót is tartja,addig amíg el nem megyek távolabbra,ekkor a szervó és a motor is elkezd szaggatni.
Következő: »»   2 / 5
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem