Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autós erősítős kérdések, problémák
Témaindító: Thomas10100, idő: Dec 28, 2005
Témakörök:
Én a 2/400-ról, és a 4/400-ról tudok véleményt mondani. Nagyon korrekt kis gépek voltak, az árukhoz képest kiemelkedő hangminőséggel. Mi minőség versenyre használtuk, de följebb kellett lépni a létrán, és ezért lettek le cserélve. Csupa jót tudok róla elmondani. Nem úgy mint a Syntex szériáról. abból is hallgattam a 2 és 4 csatis erősítőt, de annak nagyon fáradt hangja volt. Mintha a zenészeknek nem lett volna kedvük zenélni. Az alapzaja is nagy volt.
hat kocsiba nem merem be teni mert itt loposak a népek kicsit és csak 1F-os kapacitoral meg egy 8A-batritöltövel probáltam sajna
ez nem ad semjien zajt csak durva méjj és kemény baszust mar amedig birja a töltö itt egy link
http://www.youtube.com/watch?v=YMUSc0c7A-A
Elnézést, de ennyi helyesírási hibát, egy mondatban, még nem láttam. (kis betű, semjien, méjj, baszust, mar, amedig, birja, töltö, mondat vége.)
Nagyon merész vagy! Én azt az erősítők max addig merném üzemeltettni arról a töltőről amig megnézném, hogy működik-e! Ilyen próbálgatások eredménye szokott lenni a füst és fény effekt.
Nem ez a disco lényege?
Ha lopósak a népek, miért nem viszed be az akksit és próbálod ki arról? Legalább addig nem lopják el az autót! Ha pedig beteszed autóba, kapcsold ki mielőtt hazaérsz. (kisebb az esély hogy ellopják, ha nem hallják a dübörgést)
Szia!
1. kérdés: Abban a 20 másodpercben jól szól? 2.kérdés: amikor lekapcsol, az erősítő meleg? (bár 20mp alatt nincs az a belső felépítés, ami 150 fokig melegítené füst nélkül, még azzal sem..) 3. kérdés: mérted az erősítő kapcsain a tápfeszt, nem esik 10V alá? (ha tényleg "punnyadt" az akksid) 4. kérdés: Járó motornál is ez történik? 5. kérdés: Mérted a SAL ellenállását? (nem-e sült még össze a nem 80w-tól?) Tudom, hogy azt írtad, hogy minden minimumon van, de fülre úgysem tudsz megállni 80W-nál...
A "batritöltő" ( Gálvölgyi show-ban : bedöri dzsördzsölő ) Tuti, hogy üresben ad vagy 17-18V-ot az erősítődnek, és zenére tuti, hogy leesik vagy 10V-ra. Még a tesco-s 25A-es töltő is hurkagyurka tápnak,nemhogy egy 8A-es, de erre van másik topic is...
"e" Főleg egy 1000W-os digitálishoz! Tényleg be kéne hozd az akksit, és arról kipróbálni. (nem járatni!)
Na igen nem tesz jót a fet vezérlésnek a táp bezuhanás.
De ide is igaz az örök érvényű mondásom, ami az ismeretségi körömben szálló igévé vált. "Ha nem bírta ki akkor szar volt." emmzolee tesztnek is hívják az cimboráim. Nekem az az alapelvem, ha valami megtörténhet egy cuccal, az ellen tudja magát meg védeni, vagy tegye a dolgát rendesen. Itt nem az extrém kínzásra gondolok, hanem arra, hogy előfordulhat egy folyamatos maximális terhelés mellett kell teljesíteni. Erősítőknél bele tartozik nálam az is, ha gyenge a táp ellátás, mert ugye elő fordulhat, és max terhelés mellett meg főleg. Elő fordulhat hogy a hangszóró zárlatos lesz. Azt is bírni kell, vagy kapcsoljon le a védelem. Ha ezeket nem tudja egy erősítő akkor az "emmzolee teszten" elvérzett. És még sorolhatnám.
semi gond ez azért van mert szlovakiai vagyok nem magyarországi magyar
van a szobámba is aksi csak kinyifant szegény de meg probálom majd ujra éleszteni
nem üresben 12,8V ha terhelem akor 9V alá is esik de elég jol ki birja
SZia szép cucc , de a töltövel vigyázz ,kár az erösitöért folyamatosan nem érimeg használni .
Csak proba képen kötötem be de amugy mért nyirja ki ???
Hehe rendben köbzoli
Sziasztok, nekem lenne egy problémám még pedig az hogy rendelkezem egy autos erősitővel OSIO HPA 4000U, 4 csatornás erősitővel és az lenne a problémám, hogy ha tápra kötöm az erősitot és rákötök egy subwoofert, zenét kapcsolok akkor nem mélyen adja le a bass-t hanem olyan recsegősen adja le a bass-t és nemtudok rájönni mi szálhatott el benne. Próbátam minden féle hangszóróval mindeggyikkel ugyan az és a probléma nemszünt meg sajnos. Ha tudtok legyetek szivesek segiteni nekem nem szeretném kidobni az erősitöt mert nagyon megvoltam vele elégedve. A segitseget elore is köszönöm
Szia.
Nézegesd át a bemenő kábeleket, mind táp mind hangbemenet részét. De lehet még az erősítőben probléma pl.: forrasztási hiba. Ja és ha 2 biztosíték van benne akkor mérd le mindkettőt.
Köszi a segitséget a bemenő kábelek rendben vannak a biztositékok is mert próbáltam mással is ugyhogy nemtudom mi lehet a baj nem lehet az , hogy valamelyik kondenzátor vagy ellenálás szált el?
Hello !
Egyébként milyen tápra kötöd az erőt ( dugasztáp, autóba, stb )? A hibaleírásod alapján, mintha elfogyna a tápfesz.... Mérni kellene betápot ha ez fix 12 akkor pedig a belső tápot ellenőrizni.
Szia!
Két féle igen népszerű, és az előzőekben nem említett hibára gyanakodnék: 1: Ha analóg végfok, akkor a végtranzisztorok egyike szakadásba ment át, és a meghajtó tranyó adja azt a félhullámot, amit a végtranzisztornak kéne, ez egy jó kis szó szerint recsegős hangot eredményez (merthogy az egyik félhullám ép csak)! 2: A bemeneti fokozatban ( műv erősítők ) van vagy elektrolit csatoló kondenzátor kiszáradás, vagy féltáp kimaradás... /2x15V ról kéne menniük a bemeneti műv. erősítőknek általában/ Ha kevés lenne a tápfesz, akkor nem recsegne, hanem lekapcsolna protect-el.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy hogy lehetne megoldani hogy gyújtás nélkül kapcsoljon be a fejegység. A másik az hogy miért tűnnek el a beprogramozott csatornák és minden beállítás a kocsi leállítása után?
Azért, mert a rádiónak kettő pozitivat kell adni. Van egy vastag sárga és egy vastag piros. Az egyik a memóriáé, állandó pozitiv kell neki az akkumulátorról, a másik a gyújtásra megy, ez kapcsolja a magnót ki és be. Egyszerűen dugd össze a pirosat és a sárgát, valószínű úgy van már kialakítva a csati is hogy ezt egy mozdulattal megteheted, és kösd az egészet egy állandó akksi pozitívra, így nem fog lekapcsolni ha leveszed a gyujtást, és nem fog eltünni a memória sem.
Köszi ez a probléma megoldódott.
Már csak az a problémám,hogy nem kapcsol be az erősítőm. Bekötöttem mindent úgy ahogy az előző kocsimban csináltam de valamiért nem kapcsol. hátravittem a 12v-ot adtam neki testet meg van rajta egy olyan,hogy RMT azt rákötöttem arra a kábelre ami a fejegységből jön és az van ráírva,hogy rmt cont. Az erősítő 4 csatornás és csak egy mélynyomót akarok rákötni hídba. Mi lehet a probléma?
Fogj egy multit, ém mérd meg, hogy ha be van kapcsolva a fejegység, akkor az erősítőnél van e tápfesz, illetve a rem szálon jön e a 12v. Úgy mérd ki, hogy az erősítő GND és 12v-nál mérj, majd a GND és REM csatinál, mind a két szálon kell hogy jöjjön a 12v. Ha ez megvan, lehet tovább menni.
Már az elején elakadtam nincs ithol multim
De akkor ugye az erősítőnél az RMT-re a fejegység rmt cont. kábelét kell kötni (kék-sárga) ami az rca kábelen fut.
igen, de ha nincs multid, akkor fogj egy sima ledet, köss vele sorba egy 500-1k ohmos ellenállást, és azzal vizsgáld meg, van e ott feszültség a fent leírt módon. Vagy próbára, kösd le a REM csatiról a kábelt, ami a fejrőj jön, és az erősítő betápjáról adj neki ideiglenesen 12v-ot, ha a betápon jön fesz és jó az erősítő, akkor el kell induljon. Csak hogy értsd, az a cél, hogy a +12v és a REM csatin legyen 12v, a GND-n meg test. Csak ekkor indul az erősítő.
Sikerült megoldani.
Az volt a baj,hogy a fejegység rmt kábele nem ad 12v-t ezért rákötöttem az elektromos antenna vezetékére. Már csak egy olyan kérdésem lenne,hogy az megoldható-e,hogy a fedélzeti komputer kiírja azt amit a fejegység.
Nem. Vagyis elméleti síkon meg lehetne valósítani, de oda kell szakértelem, nem egy egyszerű dolog.
Gondoltam de azért megkérdeztem.
A mélynyomó úgy jó bekötve,hogy a hangszóró kábel + az 1. csatorna + a - 2. csatorna - . Az rca kábel - 1. csatorna + 2. csatorna? |
Bejelentkezés
Hirdetés |