Fórum témák
» Több friss téma |
Teljesen kezdőnek azért én nem javasolnám, hogy turkáljon egy BMW vezetékei között, de hát semmi közöm hozzá.
Kell keresned egy direkt pluszt, egy gyújtás pluszt, testet, rá kell kötnöd az ajtókapcsolóra, izlés szerint az indítástiltás ráköthető a gyújtáskapcsolónál az önindítóra. Megkeresni a nyitás és a zárás vezérlő szálait. Hogy mit kell ezekre kötni, abban segít a riasztóhoz kapott kapcsolási rajz. Az ütésérzékelőt ragaszd a műszerfal alá egy stabil helyre, a szirénát csavarozd a motortérbe. Nagyjából ennyi.
Ez csak vezérlő, meglévő központi zárhoz. Riasztó, ütésérzékelő nélkül.
Ja, értem. Akkor még egyszerűbb, nem kell ajtóra kötni, se szirénára, se gyújtáskapcsolóra.
Plusz, mínusz, gondolom indexvillogtatást is tud, meg a központi vezérlése.
Igen, igen, ezért mertem belevágni, de hát mivel kezdő vagyok:O
Szóval a kérdésem még mindig akövetkező: Adott ugye a vezlérő doboz, van a kábelköteg, ennek az egyik végét bedugom a dobozba, ebből jön ki vagy 10-15 színes vezeték. Ezeket kell gondolom a gyári központi zár vezlérőhöz kötni, de hogy? Rá kell kötni egyenként a szálakat a meglévő szálakhoz és úgymond elosztódnak?
Lőttem még egy képet, a vezeték végeit hova és hogyan kell "bekötni"?
Vidd el egy szerelőhöz. Szerintem megér párezer forintot, hogy ne gyújts fel a kocsidat. Senki sem érthet mindenhez.
Kaptál hozzá egy kapcsolási rajzot, ugye? Ha az nem elég, akkor ne fogj hozzá.
Kapcsolási rajz megvan, de azt nem tudom biztosan, hogy ezeket a kábeleket végülis rá kell kötni a kapcsolási rajzon írt kábelekre, amik ugye a kocsiban a centrál zár dobozból jönnek.
Gyakorlatilag a meglevő központira igen egyszerű rákötni. Meg kell tudni, hogy a gyári kp zár levegős, vagy elektromos-e... Aztán, ha elektromos, akkor negatívot kapcsol-e (90%)? Aztán ennek megfelelően bekötni.
Kap a dobozod 12V-ot (állandót és vastag kábelről, ami a motortérből jön, vagy akár közvetlenül az akkutól, de akkor az akkusaroktól 15cm-re kell egy biztosíték), kap testet, ez lehet egy csavar a műszerfal alatt, ami a karosszériába megy. Innentől kell, hogy milyen a gyári kp zár. Ha elektromos és negatívot kapcsol, akkor az ennek megfelelő rajz alapján, a gyáriban a kapcsolt szálakat megkeresve, azokra kell kötni. Üdv Inhouse
Sziasztok!
Seat Leon 1,5 tip. autóm van spal as 9o-es riasztója van, már korábban írtam róla, hogy lezáráskor a bal oldali helyzetjelzők égve maradnak. Azt írjátok le nekem, hogy ennek a vezérlőegysége hol van a kocsiban elhelyezve, hová szokták rakni ennél a tipusnál? Hogy férhetek hozzá? Remélem nem az egész műszerfalat kell lebontani?!
A szerelőn múlik, de általában a müszerfal alá rejtik el bal oldalra, mert ott kell legkevesebbet vezetékelni.
Nem valószínű, hogy egy riasztóbeszereléshez kibontották a műszerfalat, így aztán a kiszereléshez se kell. Nyitáskor- záráskor hallgatózz, relékattogást fogsz hallani, ez sigít megtalálni a riasztót.
Javítási célból áramtalanítottam az autót, miután a sarut visszatettem, amint az-az akkuhoz ért a riasztó azonnal pittyent egyet, azóta a led folyamatosan villog, mintha az autó le lenne riasztva.
Mi a teendőm??!
Köszi.
Még annyi, hogy holnap bontom meg a riasztó dobozát, mert riasztáskor a bal oldal égve marad. Szét lehet pattantani az AS 90-es dobozát? Relét hol kaphatok hozzá? Idézet: „Szét lehet pattantani az AS 90-es dobozát?” Egyszer mindenképpen...Nem csavaros? Idézet: „Relét hol kaphatok hozzá?” Nézd meg milyen van benne... Üdv Inhouse
Hali Mindenkinek!
Segitseg kellene az alabbi kepeken lathato riaszto ujraprogramozasahoz. Egyeb okokbol le kellett vennem a az auto akksijanak 1ik sarujat es azota nem megy. A baj az, hogy fogalmam sincs, ki gyartotta, hol talalok hozza leirast.Tudna valaki esetleg segiteni, merre induljak? A riaszto nem gyari, egy 2002-es SWIFT ben van benne. Koszonom! Sammy
Üdv.
Ez pont úgy néz ki mint az én Thunder-em. Nem biztos hogy jó lesz hozzá de feltöltöm a leírást abban benne van. Hátha segít. Sok sikert hozzá.
Koszonom a feltoltest, de nem tunik kompatibilsnek!
Az en 2 taviranyitomon zar nyit es csomagtarto nyit gombok vannak. A kozponti egysegben pedig "learning" gomb. Sammy
Sziasztok! Lenne nekem egy kis szokásos probléma! Már 2 motrot leégettem! keyless entry system! (trackpro)Van egy piros ami gondolom a plus a fekete a minsus, rozsaszin sziréna ( + ),és itt meg is akadt a müsor! és még van nekünk két citromsárga két narancs sárga,két fehér mindegyiken az 1iken kis fekete csikkal! ja és egy lilla! a jampers az egyik oldalt a 0.5 késleltetö a másikon 2db plus és két db minus Aki tudja mi hogy ,és tudna segiteni azt meg köszöném!!És hol tudok jo áron 2 motrot szerezni? thank you
Meg nézztem a motort az 5 szálas olcsobb mint a 2 szállas szerintetek mék a jobb??? az 5 szállas 650 a 2 szállas 750..? KöszI sziasztok
Szia
Odaírhattad volna, hogy nincs meg a rajza...vagy csak titkolod? móricka rajz egy trackpro-ról A színek alapján azt mondanám, hogy a citrom/narancs/fehér és ezek fekete csíkkal 2 relé váltóérintkezői, a piros és a fekete stimmel. A rózsaszín miért is lenne sziréna? Ez nem riasztó, csak egy távirányítós központi zár vezérlő. Sőt, még a kulccsal/gombbal zárás sem lesz központi, csak a távirányítóval fog együtt menni az összes zár... Az 5 szálas motorból csak akkor kell vegyél, ha van egy normál központi zár vezérlőd, ami azt megoldja, hogy gombbal és kulccsal az összes zárjon, aztán erre kell rákötni ezt a vezeték nélküli csodát, és akkor minden működni fog. Ha csak ez lesz benne, akkor elég a 2 vezetékes motor, lévén annak nincs mit vezéreljen... Üdv Inhouse
Azt vedd meg, amelyikre szükséged van.
Kölönbség: Az ötszálasban van egy váltó kapcsoló. Ez a +3 szál. Viszont, a kettest nem tudod használni az ötös helyett, az ötöst viszont beteheted a kettes helyére. Ezenkívül én a drágábbat venném meg, bár a drágább nem mindig és feltétlen jobb…
Köszi a gyors választ nektek!! Valaki le tudja irni egyszerüen amin eltudok igazodni! golf II-m van,és az elsö két ajtóba van központi zár! de szerintem vákumos! a csomagtér ajtó meg gombra nyilik! az áramos! és a távirányiton is van egy piros gomb ami a csaomagtért jelzi! van 1 lock és egy unlock! Ugy meg lehetne oldani hogy a piros a csomit vezérelje a másik 2 meg a 2 elsö ajtot!? és itt a rajz ami nekem is van! Ja és 2 db jamper van hozzá. KÖszi elöre is
Ezt a rajzot adták hozzá? Hol van szerinted ezen sziréna?
A 6 vezeték, ahogy írtam 2 relé váltóérintkezői, rád van bízva, hogyan kötöd. Természetesen illeszteni kell a meglevő kp zárhoz, vagy közvetlenül kell a motorokat kapcsolni vele. Ez is sokszor le volt már itt írva. Egyébként hivatkozik egy erről szóló rajzra... A +- jumper a csomagtartó nyitó (trunk) kimenetet állítja, hogy +12V-ot, vagy testet kapcsoljon, szerintem. A kékkel lehet indexet, vagy parklámpát villogtatni, diódával közösítve a két oldalt. Ha levegősöd van, akkor minden ajtóban van, nem csak az első kettőben, mármint, ha 5 ajtós. Ez azt jelenti, hogy van egy kompresszor a csomagtartóban és csövek mennek az ajtókba. Jellegzetes elnyújtott hangja van és lassabban, és nem egyszerre zárnak az ajtók. Az elektromosnál csattanás és gyorsan egyszerre működnek. A levegőshöz másképp kell kötni és a jumpert át kell dugni a 3,5s állásba. Üdv Inhouse
Kösz a választ! Bocs ha hülyeséget irtam! Amugy 3 ajtos. ÉS ma ki deritettem hogy az ajtoba ami van vákumos a csomagtérba ami van az meg motoros! Ezt össze lehet hozzni? üdw
Légyszíves használd a Válasz gombot!
Idővel csak kiderül minden... - Szóval ez a Móricka rajz van csak hozzá? Össze lehet hozni, csak a csomagtartó részhez kell egy áramkör, ami rövidíti az impulzust. Üdv Inhouse
Igen csak ez van hozzá! És ha nem rabolnom at idödet le tudod irni mit hova kösek üdw köszi a választ
A levegősnél egy szálat kell keresni, ami egyik állásban 12V a másikban test. Ezt kell megszakítani és keresztülvinni a vezérlődben levő reléken, amit a 6 szál takar.
Ehhez meg kell határoznod a 6 szál bekötését. Alapból 2-2 egymáshoz képest zárlat lesz. Ha nyomod a gombot, adott ideig (érdemes már egyből 3,5s-ra rakni) a 2-ből az egyik a harmadik szálhoz lesz zárlat. A 2 kör egymástól független. Így meg kell kapnod a 2*(COM,NO,NC) szálakat és ez alapján már kötheted is. Rakok ide egy rajzot innen a HE-ről, egy másik készülék bekötésének ezen részlete, mind így kell kötni. Az alsó rajz a levegősé. kp zár bekötés HE A relék érintkezőinek elnevezése fentről lefelé: NO, COM, NC és ugyanez még egyszer. Így már mennie kell a kp zárnak a távirányítóval is. A csomagtartóhoz kell egy áramkör, ami a 3,5s impulzusból csinál egy rövidebbet, valószínű oda elég a 0,75s, nézd meg, most mennyi idő alatt nyit... Biztos, hogy egy kp zár motor van a csomagtartó zárjára kötve? Üdv Inhouse
Üdv Mindenkinek!
Adott egy Thunder CCL-024-es központi zár vezérlő. A rajz szerint tudja a csomagtér nyitást, távirányítón is ott a gomb. A probléma csak az, hogy bármelyik gombot nyomom meg, a csomagtér nyitásért felelős vezetékre jel érkezik. Erre van valakinek ötlete? Rosszul van programozva, vagy el van kötve odabent valami?? Előre is Köszönöm!
Amit én láttam átverés, van ugyan gomb a csomagtérhez a távirányítón, de ugyanúgy a sima nyitást csinálja. Nincs a vevőrészben sem ehhez semmi, csak a nyitás/zárás kimenet megy a dekóder IC-ből, anélkül meg ugye nehéz...
Üdv Inhouse
tartsd nyomva kb 3s-ig
|
Bejelentkezés
Hirdetés |