Fórum témák
» Több friss téma |
Köszi, ez menne az IMO-hoz?
Mert akkor külső relés.
Van róla rajz, leírás?
Az imo az immobiliser lenne? Üdv Inhouse
Szevasztok urak!
Még nem értem rá a riasztómmal foglalkozni, de amióta hidegebb van, nem rosszalkodik. Mi lehet az oka?
üdv mindenkinek tudna e valaki egy thunder ca 106 os riaztóhoz használati vagy beszerelési utmutatót küldeni magyarul?
Tessék. Rajzot csak 105 fotót tudok, ha kell, de az angol.
Sziasztok!
I-es Punto-ba tettem egy Thunder csodát egy éve kb, a bal hátsó ajtó azóta játssza, hogy néha hajlandó rendesen kinyitni és becsukni magát, néha pedig nem. Ha nincs rákötve a pálcára, a motor teljesen kinyillík. Ha kézzel kinyitom, akkor pár alkalommal rendesen működik, majd ismét nem képes nyitni teljesen és zárni. Az ajtónyitó pálcája önmagában is eléggé instabilan áll, a motor stabilan a helyén van, az összekötő szintúgy, levágtam a motor pálcáját, nem ütközik a lemez mögött semmibe. Íme két két róla: http://kepfeltoltes.hu/view/101005/auto_kozponti2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/101005/auto_kozponti_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Nincs valami ötletetek, hogy mit ronthattam el? Üdv: Gábor
Nem rontottál semmit csak gyenge a motor. Nem mondom hogy vegyél egy olaszt mert az egy motor lessz annyi mint a komplett szet. zsír olaj wd40 minél könnyebben járjon a mechanika.
Ez logikusnak tűnik, öreg autó már, valószínűleg ez az ajtó már nehezebben mozog.
Megpróbálom beolajozni. Nem lehet esetleg külön, valami olcsóbb de jobb minőségű motort kapni?
Sziasztok!
Átnéztem a fórumot, de sajnos pontos választ a hozzáértésem hiánya miatt nem kaptam. Légyszíves segítsetek, hogy ezt a thunder ccl003-at hogy kell bekötni.Nem értem a működését. Valaki akinek van türelme leírná mit hová kell kötnöm? Az áramkör csak reléket vezérel, nyit-zár. De így akkor az 5 vezetékes motor, hogy kap majd áramot? ide feltettem pár képet: Csak nagyon kicsit értek az elektronikához ![]() De olcsóbb lenne ha é szerelném be. Ezt a motort a sofőr oldali ajtoba kaptam. Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget!
Bővebben: Link
Nézd csak mennyi ilyen topik van !
Szia! Ezeket is néztem, de túl szakmai, egy alig hozzáértőnek kellene szinte lerajzolni mit hová kössek
![]() De azért köszönöm!
Mit hová ? hiszt ott a bekötési ábra : Bővebben: Link
Ettől már értelmesebben nem igen lehet lerajzolni ! Ha ennyiből nem tudod bekötni akkor mit szeretnél ?
De a színek nem stimmelnek, és nem értek hozzá ezért kértem a segítséget.
Köszönöm!
Mint már ebben és az Autóriasztó és központi zár topicban sokszor leírtuk, sehogy sem tudsz rákötni 5 vezetékes motort. Vagyis csak 2 vezetékest, vagy az 5-ösből a motor 2 szálát. Ez nem vezérli, csak kapcsolja a motorokat. Ahhoz, hogy ne csak a távirányítóval, hanem kulccsal és ajtózár gombbal is lehessen működtetni az összes zárat, kell egy központi zár vezérlő áramkör, több helyen belinkeltem már az Uno-mban levőt. Ez csinál a folytonos jelből impulzust. Ezt már vezérelheted a bicskakulcsos cuccal, vagy ha elég ha a távirányítóra működik minden zár, akkor csak a motorok vezetékei kellenek.
Üdv Inhouse
Köszönöm Inhaus!
Ott keveredtem meg, hogy nekem ey olyan autót kell távirányítós központizárassá tennem amiben sem motorok sem központizár elektronika sincs.Erre ma hozza az autót a haver meg egy pár kütyüt, és már kész is.Mivel volt benne központizár....csak 1 motort kellett raknom a sofőr oldali ajtóba. Üdv:pihentagyman ![]()
Szia!
Örülök, hogy sikerült. Ne németesítsünk... Üdv Inhouse
Na ismét itt. Megcsináltam mindent és tökéletesen működik minden ezért ezer hála minden topicos segítő "kollégának"!!!
![]() ![]() ![]()
Örülünk Vincent? Örülünk!
![]() Üdv Inhouse
sziasztok,
van egy seat toledom es van benne gyari kozponti zar a taviranyito bele van epitve a kulcsba,de viszont gombrol nem mukodik.Ha beleteszem a zarba a kulcsot es elforditom akkor bezarja es kinyitsa az osszes ajtot ugy ahogy kell,kicsereltem az ellemet de ugysem mokodik,a kulcsban eg a led mikor nyomom a gombot de mas semmi reakcio,ha mar nektek is volt ilyen problematok kerlek irjatok hogyan oldottatok meg,vagy ha tudtok ra megoldast. Elore is koszi ![]()
szia ujra kell szinkronizálni!!
évjárat?
ujra szinkronizalni?es azt hogyan kell?
hívj fel elmondom!!túl hossz leírni!!
06 70 371-98-75
szivesen felhivnalak de nem magyar orszagrol irok,de ha megadod az ID-et beszelhetunk Yahoon
na jó akkor leírom!
tedd be a kulcsot a gyujtáskacsolóba! tedd fel gyújtásra max 4 mp-re aztán vedd le!! innentól fogva 20 mp-ed van!! a következó műveletre!! tartsd nyomva a záró gombját a távirányítónak,és nyomd meg 10 mp-en belül hozzá a nyitó gombot 3X,mad engedd el mindkettőt a lednek villanni kell 5X ha megvan tedd fel gyüjtásra és várj 20 mp-et elvileg kész is van!!
működnie kell,ha a kulcsod rádiós!!
ha infrás,akkor más az eljárás de akkor majd azt is leírom!!most mennem kell!! szia
meg most megprobaltam,nem birtam ki holnapig.
Sajna nem mukodik,ugy csinaltam ahogy mondtad villant is a led 5x de aztan csak nem mukodik, lehet h infras...
Üdv.
Segítséget szeretnék kérni központi zár vezérlő beszereléséhez. Teljesen kezdő, amatőr vagyok, szóval ha lehet szájbarágósan ![]() Adatok: Thunder CCL002, meglévő központi zárhoz távvezérlő. BMW E36-ba lenne, lebontottam a kesztyűtartót, mivel itt vannak a cumók. Kábelköteg egyik fele ugye megy a központi zár vezérlő egysébe, a többi szálat hova és hogyan kell rakni? Első képen maga a cucc, alul meg ahol "elakadtam", szóval az lenne a kérdésem, hogy ezt hogy kell bekötni? ![]() Előre is köszi |
Bejelentkezés
Hirdetés |