Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   1032 / 3965
(#) Tom Sowyer hozzászólása Okt 30, 2010 /
 
Sziasztok!
Kezdő vagyok, de csináltam már egy két kapcsolást:
két ledes villogó, elektronikus dobókocka, hangváltós sziréna.
És most egy sokkal bonyolultabb dolgot kéne összeraknom és foggalmam nincs hogy hogyan csináljam!

Szóval arról lenne szó, hogy van egy ilyen kémkészletem ilyen játék izé és abban van egy olyan hogy ha valami elhalad előtte akkor jelez.
Nekem arra lenne szükségem hogy ezt valami kis adóval összekapcsolva A ból B pontba továbbítson egy jelet és akkor B pontban csipog vagy valahogyan jelez.
Nincs valami ötletetek mivel kapcsoljam össze vagy mit eszkábáljak hozzá??

A választ előre is köszönöm!
(#) fantom45 válasza mineral hozzászólására (») Okt 30, 2010 /
 
Szia. Szerintem megsült az IC. Az 555 elég kényes a statikus fesszel. Használj foglalatot! És cseréld ki az IC-t.
(#) fantom45 válasza Tom Sowyer hozzászólására (») Okt 30, 2010 /
 
Hali. Ezt egyilyennel és egyilyennel tudod megoldani. Ezeket általába mikrovezérlőkkel szokták vezérelni, de ha csak az kéne hogy egy csipogó vagy egy led felvillanjon akkor azt is meglehet oldani nagyobb bonyodalom nélkül. Nézd meg ezt itt van egy egyszerű rajz. Szerintem ez egy kezdőnek sem bonyolult ráadásul mindent leír ezekről.
(#) mineral válasza fantom45 hozzászólására (») Okt 30, 2010 /