Fórum témák
» Több friss téma |
Van egy pár darab ilyenem, egyik ismerősöm szerint optós a bemenete, így elvileg nem kell a leválasztó kártya. Lefényképezem és majd elküldöm.
A half step opció az amire gondolok? Felezi 1.8 fokot?
Igen, felezi a lépési szöget.
Optós a bemenete, de ha elolvasod a dokumentációját, azzal nem fogsz veszteni semmit!
Olvasgatom én, de az a szakmai angol nem megy (igazából még a sima sem)
:google: Ezt a doksiból másoltam ki. Nekem sincs nyelvvizsgám.
Nos.Azért kérdeztelek Téged mert a Pro kategóriában mozogsz szerintem és ha én le is fordítom, minden hiába ha nem értem. Mellesleg ha lesz időd nézd meg ki írta a "Hogyan keressünk az interneten" c. doksit.
Amatőr vagyok én is. Esetleg hobbysta. Nem több.
A vezérlő jó lehet, profinak néz ki, de az IC-t kéne jobban megismerni, átbogarászni, hogy mit tud. De a megadottak alapján jó kis vezérlő ez!
A IC no name, akarom mondani szép fekete se szám se betű.
Akkor marad a teljes dokumentáció, és a tesztelés. Sok sikert!
Pedig az adatlap 26-ik oldalán le van irva.
100% áramhoz az áram érzékelő bemeneten 0,5V-nak kell lennie, azaz a figyelő ellenállást eszerint kell megválasztani. Ha neked nem kell a 3A csak 1A, akkor 0,5ohm legyen a figyelő ellenállás, igy maximum 1A-t tol a motorodba. Ezt az értéket lehet csökkenteni a kapcsolókkal százalékosan. Amikor elkezdték árulni ezeket a vezérlőket, akkor még lehetett kérni kisebb áramra is, most már csak a max áramra beállitottat lehet rendelni... Egyébként jó vezérlő, nekem csak 1 opto volt rossz benne és a HC14-eket kicseréltem sima LS-re mert a printerportomat nem komálta A stabkockák eléggé melegednek és mechanikailag nincsenek jól rögzitva, de ennyi pénzért, megéri.
Nah, azaz nana! Építettem már pár vezérlőt, tudom, hogy hogyan kéne mennie. Ennyiért megéri, az biztos. És sokan kerestek meg azért, hogy érdekelné őket, ha megmutatnám, beüzemelném, beállítanám nekik. De ez így most akkor zsákbamacska?