Fórum témák
» Több friss téma |
Nem hanem teljesítményre hány µF hogy jól működjön ?
És a sz.gép táp nagy puffer kondival sem működhet ?
Bocs de kezdő vagyok...
A kapacitás lehetőleg minél nagyobb legyen, mint ahogy írtam volt. Ilyen teljesítményre minimum 20 000µF/25V kondi illene.
Köszönöm, most el kell mennem.
De még lesznek kérdéseim.... Köszönöm
Mivel kezdő vagy, nem ajánlott az ámítógép tápja. Megoldható lenne vele, de a kapcsolóüzemű tápegység felépítése jóval bonyolultabb egy tradicionális tápnál. Ott sokkal kevesebb puffer is elég, viszont adódhatnak problémáid, amit nem fogsz tudni megoldani vele.
Én támogatom az ötleted, de azt figyelembe kell venni, hogy a szám.táp 12V-on nem tud leadni 300W-ot! 80-100w-ig használható akár erősítőhöz is, ennél nagyobb teljesítményre már inkább 50Hz-es trafó kell.
Bocs ha tévedek ,de én úgy tudom hogy a sz.gép táp legerősebb 12V ágán 15Ampert ad le ....
12V x 15A = 180w Bocs ha rosszul gondolkozok...
Lenne még egy kérdésem...
A sz.gép tápon milyen átalakításokat kéne hogy végezzek ahhoz hogy az erősítőnek biztos ne legyen semmi baja ?Elég ha közé kötök egy csőbiztosítékot? Ha igen akkor milyet?Mert a táp még nem olyan lényeges de az erősítő inkább... És ha már ezen túl vagyunk a tápot tudnám valamivel túláram ellen védeni???
Ha az erôsítôben 25A-es a bizti, kevés lesz hozzá a 15A-es táp, nemde? Dede...
Gondolom ,nem lesz teljesen kihajtva az erősítő a szobámban esetleg még tanterembe fogok vele zenélni ...
Mit gonolsz hogy tudnám sz.gép táppal megoldani?? És mit gondolsz a védelemről??