Fórum témák
» Több friss téma |
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, ködlámpát szereltem az autómba ,behúztam a vezetékeket rákötöttem a relére mindent kivéve a kapcsolót.Olyanra szeretném megcsinálni a kapcsolását,hogy CSAK akkor lehessen felkapcsolni ha a helyzetjelzőt már felkapcsoltam és ha reflektorra váltok akkor a ködlámpa automatikusan aludjon el.A válaszokat előre is köszönöm.
Már nem írja elő jogszabály, hogy refire el kell aludnia, de ha ragaszkodsz hozzá:
A relé tekercsének egyik végét kösd refire (56A), másikat a ködlámpakapcsolón keresztül helyzetjelzőre (58).
Nem akarok okoskodni, de akkor a tekercs mind a két vége a pozitívot fogja kapni!
Amíg a refi nincs felkapcsolva, azon keresztül kapja a testet, szóval menni fog az úgy
![]()
Állította valaki az ellenkezőjét? Na és olyankor mi is történik? Semmi. Ezt akarjuk? Ezt.
![]()
Üdv mindenkinek!
A 2105ös ladámba szeretném a ködlámát betenni csak azzal nemvagyok tisztába hogy jó e ha az aksira kötöm a relét és tegyek e a relé biztosítékot és a relének a kapcsolóáramot honnan vigyem! Megköszönném mindenkinek a segítséget!
Sziasztok!
Most találtam ezt a honlapot és szerintem nagyon sokba fog nekem segíteni, hogy ittlehetek! Szóval én 20 éves tanuló vagyok! Autóelektronikát tanulok és szeretném én is bekötni a ködlámpámat egy Audi 100 ba. Mikor felkapcsoltam a ködlámpát csak az egyik égett. Akkor ezt relézni kell? Az a baj a suliban semmi ilyesmit nem tanulunk pedig jólenne. Várom mielőbbi válaszotokat! Sziasztok!
Helló! Mielött még belefognál a relézésbe, meg kéne nézni miért nem ég az az egyik
![]()
Helloka!
Megtudom nézni azzal nem le * gond, csak nincs műhelyem és látod vagyis itt Debrecenben leesett egy kis hó és nem akarok kint fagyoskodni. Az egyik villamosságis mondta h valószínűleg be kell relézni azért nem ég a másik ködlámpám. De amúgy a gyári kapcsolónak bírnia kéne nem? Majd ha jobb idő lesz szétszedem darabokra a lámpát mert vannak ott olyan kesze kusza dolgok, hogy hűha... Ha valaki tudna adni egy infot, hogy a gyári vezetékek színei minek mi .. Akkor azt viszont megköszönném ![]() ![]()
Gyárilag is relézve van a ködlámpa.
![]()
Hellóka újra!
Mondok én mindent amit szeretnél: Audi 100/A6 C4 1992' AAT motorkód 85kw 116le Van multiméterem egy próbalámpát meg úgy is csinálni akartam szóval holnap megcsinálom ![]() Köszi a segítséget !!!
Heló. Csak azt nem írtad, hogy első vagy hátsó ködlámpáról beszélünk
![]() ![]() A reléje nem tudom hol van: De megy bele egy fekete/sárga, szürke, barna, piros/barna és egy sárga. Ha kell még valami segítség, írj nyugodtan.
Hellóka!
Köszönöm szépen a segítséged! Kicsit jobb idő lesz itt és írom, hogy hol járok ![]()
Sziasztok! Olyan kérdésem lenn hogy ebbe a kapcsolásba hová hogyan / hová lehet még egy biztosítékot bekötni?Köszönöm!
Én nem a gyújtáskapcsolótól táplálnám, mert így a ködlámpa plusz terhet ró a gyújtáskapcsolóra. Aksi pozítívra kötném.
Sziasztok újra!!
Na talán már 7végére eljön az idő mikor már kint lehet dolgozni. Szóval a ködlámpára visszatérve. citromsárga/fehér kábeleket kell keresnem és végigvezetni a lámpától a kapcsolóig? Mert a kocsiban gyárilag nem volt ködlámpa csak beleraktam az A6os projektoros lápmáját melyben már van. Bevezetem a kapcsolóig és meglássuk, hogy mi is történik ha gáz lesz írok de akkor valószínűleg relé probléma fog felmerűlni ![]()
helló!
Tegnap szétszedtem a lámpát és a ködlámpánál két vezeték jön ki! Abból 1 el is van szakadva szóval mind1.. adtam neki próbapadon áramot működik is. Ahogy kijött a lámpából a kábel meg is van blankolva és megy át a másik lámpához gondolom ez lenne akkor az áram, mivel ez a kábel megy be a kocsiba is gondolom a kapcsolóhoz de ezt még nem kerestem végig meg. De viszont letesteltem a kábelt ami el van szakadva és nem világít szóval nagyobb baj lesz itt énszerintem. Hányok az egésztől .. ![]()
Üdv. Miért testelted le az elszakad vezetéket? InKább vissza kéne kötni a helyére...
![]()
Na újra re.
Fűtőmotorom megint rosz lett. Szerintetek mi lehet a probléma mikor már 3. szedtem szét elsőnek felszénkeféztem megállt 2hét után, utána még egyszer ugyan ezt megcsináltam megint 2hét, na mondom elég mostmár kapott bronzkefét 2hét megint megállt. milehet szerintetek a probléma? Kap áramot meg ha kint van akkor próbapadon működik is.. tippek?
Kéthetenként elkopik benne a kefe? Vagy minek cserélgeted?
![]()
Nem kopik el csak megáll magától a fűtőmotor. Azért cserélgettem mert elsőnek raktam bele szénkefét 2hét megállt. na szétszedtem (tudni kell róla h 2óra szétszedni.. ) próbapad működik.. Na mondom nem baj az okosok aztmondták bronzkefe kell bele.. Kapott broznkefét 2hét megint megállt.. és még mindíg úgyvan de mostmár jólenne valami ötlet.. Mert nemakarom többet szétszedni..
Biztosan a motorral van probléma? Nem lehet, hogy valahol útközben veszik el az áram? Kapcsoló, biztosítéktábla, csatlakozók. Esetleg test vezeték, vagy a fordulatszám szabályozó ellenállás.
az áramot megkapja rámértem... de ha összerakom érted megy semmi baja nicns 2-3hétig utána már csak néha indul el, egyszer meg befejezni és utána kapcsolgathatom akárhova nem indul.. fogalmam sincs h hova nyuljak mit csináljak.. most megint szétszedem .. kiveszem megnézem úgyse csinálok vele semmit.. pasz.
![]()
Nagy kérés lenne, hogy a SHIFT billentyűt is használd?
Sajnos lehet valami kontakthiba is. A motor csatlakozót vizsgálnám meg először. A szénkefe (bronzkefe) vagy jó vagy nem. Az nem produkál ilyen hibát. A SHIFT gombot pedig a Magyar helyesírás szabályai szerint próbáld meg használni, mert egyrészt úgy jobb olvasi az irományod, másrészt a modik sem morgolódnak. Bár ez utóbbi a kisebbik rossz. :yes:
Roppant humoros... Valahogy nem támadt nevethetnékem.
![]()
Hella mégEGYszer. Jó használom ha valakit ennyire zavar .. Na szombat lesz a napja, mikor szétszedem megint, de akkor úgy csinálom, hogy átmozgatom először a csatlakozókat de szerintem itt megint más probléma lesz.. Kiderül ha megvan lefényképezem és felrakom ide mert már tényleg elegem van főleg, hogy múltkor elkapott egy jó kis "nyári" zápor és egyből bepárásodtak az ablakok.. A klíma, hogy nem tud hűteni az már csak hab a tortára szóval véget kell vetni ennek az egésznek! Majd jelentkezek! Üdv addig!
Üdv uraim.
Van egy 2001-es seat cordobám. Vettem most hozzá ködlámpákat, gyári helyre. Kérdéseim. -Mekkora átmérőjű kábelt használjak? -Plusz vagy minusz szakítással oldjam meg a bekötést? -40A-es relé elég hozzá? A relé bekötését vágom, csak a ezekkel lenne gondom. Köszi előre is. ![]() |
Bejelentkezés
Hirdetés |