Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Uniscan / Euroscan- Visa diagnosztikai illesztő
Lapozás: OK   12 / 19
(#) Hari1231 válasza bmotor60 hozzászólására (») Szept 10, 2010 /
 
Megnéztem a rajzokat. Elvileg működnie kéne! Az interfacest ha csatlakoztatod a PC-hez, és a programban beállítottad a portot, akkor táp ill. autó nélkül is látnia kellene! AZ illesztöt ellenörizd le - mérd ki - lehet valahol elkövettél egy kis bakit.
(A Csehektől én is vásároltam a multkor (SECON).... háááá nem vagyok elégedett!)
Figyusz
EZ A FIAT SCAN 3 progit nem láttad valahol?!
Egy pár torenten megtaláltam, de én nem tudok hozzáférní.
(#) bmotor60 válasza Hari1231 hozzászólására (») Szept 11, 2010 /
 
Szia!
Ezt a scan3 progit nem találtam,sőt még tévesen rendeltem is belőle,oroszok azt irják hogy nem is hardverkulcsos-tehát lehetne próbálkozni.

de soha nem adom fel-kutakodom! :yes:
(#) magiszter hozzászólása Szept 26, 2010 /
 
Hol találom meg itt az uniscan illesztő rajzát? Megszeretném építeni ,illetve egy magyar nyelvű program is jó lenne hozzá...
(#) subway válasza magiszter hozzászólására (») Szept 27, 2010 /
 
Első oldal, első hozzászólás végén, ott van az uniscan.rar fájl. Azt letöltöd, és a hardware mappában van az eszköz.
(#) magiszter hozzászólása Okt 7, 2010 /
 
Valakitől szeretnék vásárolni egy uniscan rendszert. Kitudná ezt megépíteni esetleg ?
(#) Hari1231 hozzászólása Dec 7, 2010 /
 
Szeva Uniscanos csipet-csapat!
Bogarásztam és találtam egy rajzot ami teljesen más mint az eddig ismert Uniscan! Véleményeket ?!!! ... esetleg valakinek kedve lesz megépíteni ... esetleg egy jó áramköri rajzot valaki?
(#) Hari1231 válasza magiszter hozzászólására (») Dec 12, 2010 /
 
Milyen kell?
Régen én is építettem 3-at is! ... mindig volt vele valami nyűgöm. Aztán vettem 1 "gyárit" (kinai) ez már több mint 10 éve hibátlanul működik! Szinte minden héten használom - van amikor semmi mással nem lehet lekérdezni az autót! Hiába a drága, neves diagnosztikai csoda kütyü! - és szerintem nagyon megéri a pénzét!
Azért kérdem, hogy milyen kell, mert van az alap cuccos: 1db Uniscan interfaces; 1 db dupla RS232-es összekötő kábel; 1 db OBD kábel; - ez kb. 25 e. Ft .... és van a teljes szett: amiben + 4 típus specifikus kábellal több van, ez kb. 40 e Ft.
(#) jurid válasza magiszter hozzászólására (») Dec 15, 2010 /
 
nekem van eladó,a www.szerszámpiac .hun megnéezhető, a francia autókhoz tartozó gyorsító nélkül is eladó lehet alkudni
(#) magiszter válasza jurid hozzászólására (») Jan 12, 2011 /
 
Mit jelent az hogy francia autókhoz gyorsító ? :eek2:
(#) jurid válasza magiszter hozzászólására (») Jan 16, 2011 /
 
a vizában szereplő francia autók kb feléhez kell ez az adapter. az iterfész és a diag csatlakozó közé kell bekötni
(#) magiszter válasza jurid hozzászólására (») Jan 18, 2011 /
 
Breakout Box-ra gondolsz ?
(#) bmotor60 válasza magiszter hozzászólására (») Jan 19, 2011 /
 
Nem arra gondol. A régi renault vezérlők ( más sebességen,más protokolt használnak,a hibák és értékek szöveges információban vannak,ezért kell egy úgynevezett speed adapter hogy a program lekezelje és megjelenithetővé váljon az adatfolyam.Bár nem teljesen igy igaz,de talán igy jobban megérted.
Enélkül régi RÖNÓT nem olvasol.
(#) magiszter válasza bmotor60 hozzászólására (») Jan 19, 2011 /
 
Olvastam az egyik oldalon ahol árulják az uniscant Az 1993-1996 között Siemens-Renix vezérlővel szerelt autókat (pl. Renault) a program nem tudja kezelni) .Gondolom ez lehet akkor.
(#) bmotor60 válasza magiszter hozzászólására (») Jan 19, 2011 /
 
A programban benne van,csak nem ad hozzá speed adaptert.

http://renault-club.by/!/diagnost.php
(#) magiszter válasza bmotor60 hozzászólására (») Jan 20, 2011 /
 
Honnan lehet ilyen adaptert szerezni ? És még egy okos kérdés a távol keleti autókat/ kia,hyundai, daewoo,/ és japán/mazda,nissan , stb / régebbi autókat /kb:1994-2002 ig/ mivel lehet olvasni ?
(#) MM hozzászólása Jan 21, 2011 /
 
Sziasztok, nekem is van egy uniscanam ami tökéletesen működik egy régi asztali PCvel amit 1 bőröntbe szereltem, de praktikusabb lenne ha működne a laptommal dosbox-al...
vettem egy 2 portos picimaci kártyát, de természetesen olyat nem kapni ami DOS alatt is fut..
a DOSBOXnál meg a serial port RX OVERRUN hibákat irkál és nem ismeri fel az interfészt, közbe egyfolytába nyomja a hibákat..
tudtok tanácsot adni mit lehetne beállítani? Nagyon sok beállítás van a picimaci kártyánál is, vagy akár a dosboxon is lehet configolni...
(#) bmotor60 válasza MM hozzászólására (») Jan 23, 2011 /
 
Szia!
Ha tökéletesen müködik,használd a bőröndöt!!! Nem fog menni dosboxal,minimum egy ARGOSY kártya kell ahhoz van dos driver.
Sajnos az uniscan fizikai,bios alapú portot keres,tehát nativ kezeli a bios a portot alaplapi szinten.
Drága kártya,én egy darabot vettem az EBAYon,60ezerbe van.igaz hibátlan-hozzáteszem IBM laptopon,semmi máson nem megy.

Remélem segitettem
(#) MM válasza bmotor60 hozzászólására (») Jan 24, 2011 /
 
Kössz, én is igy dönöttem, a picimacit visszaviszem..
innen a fórumból letöltöttem egy VISA 3.5öst, de nem az én interface-emmel meg nem jó, ahoz létezik vmi működő kapcsolás?
(#) Rolcsi00 hozzászólása Jan 24, 2011 /
 
Szevasztok.

Szeretnénk segitséget kérni az elsö oldalrol csinálom az Uniscan-Visa diagnosztikai illesztőtt,abban kérném a segitségeteket hogy az OBD csatlakozóba hogyan kell bekötni.
(#) subway hozzászólása Feb 4, 2011 /
 
Szevasztok!
Nekem egy olyan elakadásom lenne az eszközzel, hogy amikor kiválasztom a kocsit, be is lép, de a csatlakozásnál amikor már a face-el összecsatlakozott de a kocsival még nem, folyamatosan valamit kvartyog a progi, és igazolom igen vagy nem aztán kész. A kocsim gépterében van a diagnosztikai csatlakozó 3-pines. Úgy tudom a két szélső lenne a K és az L a középső meg talán test vagy12V. 98-as fiatról van szó. Viszont nekem a csatlakozónál csak a K van kivezetve és a középső. Mintha az L-line hiányozna...Sajna a kocsi (vezérlő) típusa miatt elvileg csak az uniscan kommunikál a géppel. Valakinek tipp hogy miért nem szólal meg a bestia?
(#) subway válasza Rolcsi00 hozzászólására (») Feb 4, 2011 /
 
hát gép függő, de amúgy ha általánosítanak akkor a 4es pint test, 7es pin K-line, elvileg 15ös pin L-line 16os pin +12V
(#) wick84 válasza subway hozzászólására (») Feb 4, 2011 /
 
Úgy próbáld hogy a csatidban a-b-c láb van és ,,a,,- L szál, ,,b,,- test, ,,c,,- pedig a K szál, és +12V-ot külön akksiról adj neki! Ha igy nem megy akkor ott még van valami keksz -jah és ha nincs L szálad az nem baj, elég neki a +12, test és K !
(#) Rolcsi00 válasza subway hozzászólására (») Feb 4, 2011 /
 
Köszönöm , én is igy gontoltam de kellet a megerősités.
(#) subway válasza wick84 hozzászólására (») Feb 4, 2011 /
 
Nekem a +12 és a test alapból külön van az aksira húzva... a ketyere rendben is van csak nem tudom mit akar még a progi....
(#) Hari1231 válasza subway hozzászólására (») Feb 5, 2011 /
 
"Szerencséd, hogy öregapádnak szólítottál!"
he-he! Na nézzük csak azt a Fiatot! '98-as masina természetesen 3 lábú FIAT csatival. Az előzőekben kivesézett lábkiosztásokkal. Az tény hogy a tápot külön kell megadni! (Te a testet is aksiról adod! - ez sem baj!)
Az viszont már igen, hogy csak 2 vezeték van a csatlakozóba bekötve!!! ... és persze az a fránya Uniscan se találja a kapcsolatot az ECU-val!
Megmondjam mi lehet a bibi?! ... valószínű az a csati nem a motor ECU csatija! Nincs esetleg ABS, klíma vagy esetleg váltó elektronika?! (fokozat mentes automata váltó esetén)
Szerintem keresgélj egy kicsit - amíg olyan csatlakozót nem találsz amiben 3 vezeték van!
(#) subway válasza Hari1231 hozzászólására (») Feb 5, 2011 /
 
Jó a tipp, de ez a kis 1,4es annyira üres motortérrel rendelkezik, hogy elég nehéz benne máshol még szabad csatlakozót találni. Program szerint kerestem a diagnosztikai csatlakozót, és a motorvezérlőm mellé fel is volt a kis cucc akasztva, P.I.D. jelzéssel. De csak két vezeték ment bele. De akkor még körbenézek, hátha valahol bújkál még egy csati. Azt már tudom hogy a légzsáké van a kesztyűtartó mögé eldugva.... De az se nagyon akar megszólalni.... Lehet inkább feladom ezzel a kocsival a kísérletezést.... Igaz valami baja van, de hát akkor...
(#) Sanyi74 válasza subway hozzászólására (») Feb 5, 2011 /
 
Szia!
Szerintem jó csatit néztél, nekem is fiatom van és csak két vezeték van a csatiba. Nézd meg a fiatbravo oldalon talán segíthetnek.
(#) Hari1231 válasza subway hozzászólására (») Feb 5, 2011 /
 
1,4 ??? pontosabban . (... esetleg a motorkódot és a vezérlő egysége tiusszámát ?! ... ha nem titok!)
Ha a csatlakozó a vezérlő kábelkorbácsában van - abból ágazik ki - akkor tényleg nagy valószínűséggel azt találtad meg. Akkor viszont a vezérlő szériaszáma nem jól van kiválasztva az Uniscanban. ... esetleg nincs is a listában! (Aminek nagyon kicsi az esélye.)
Mondjuk találkoztam már én is olyan Puntoval amit csak a gyári teszterrel tudtam kiolvasni!
(#) subway válasza Hari1231 hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
hát egy brava-ról van szó, bosch monotronik 046 tal kezdődik a vezérlő száma, csak egy van ilyen számmal a progiban. Szerintem pont ez lesz az öszvér vezérlő....
(#) Hari1231 válasza subway hozzászólására (») Feb 6, 2011 /
 
Hoppá! Bocsi! Nem tudom miért gondoltam a Puntóra!
Szóval Brava 1,4 12V a 046 ... Bosch ! ... igen ezt tudnia kellene!
Pontosan mit ír ki az Uniscan?
Következő: »»   12 / 19
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem