Fórum témák
» Több friss téma |
Hali! Köszönöm a tippet,én meg pont tegnap futottam bele egy ilyen egységbe,és bár egy 10-est adtam érte ,de nagyon kellett. Hálisten működik rendesen,bár a vwtool járómotornál nem tud mérni,hanem folyton újra csatlakozik. A vag-al megy tökéletesen,egyenlőre még azt tanulnányozom,csak nagyon lassú a frissitése,amit nem tudom hogy a kocsi ECU-ja lassú-e,avagy a csatoló elektronika amit vettem.
Sziasztok.
Ez nagyon egyszerü,Bővebben: Link szerintetek működhet 2007-es Astra G-n,motor: Z14XEP.
Meg lehet próbálni, de az R4 -et cseréld 510 Ohm - ra!
Rendben, kipróbálom, délután összerakom.
Köszi
Nem lesz gond ha az adat vonalat felhúzod 12V-ra?
Sikerült összeraknom , tökéletesen működik. Az R4 -t végül nem cseréltem ki,maradt a 4K7. Az Ab-Com-mal ,Tech 2-vel, kiválóan megy még a kilóméterórát is viszi.Képeket később tudok rakni.
Üdv
Miért lenne? Fel kell húzni, ez a busz ilyen!
Üdv!
Astra f-hez keresek olyan kábelt amivel a hibatáblát,élőadatot tudnám nézni. Mot:X16XEL 1994 Köszi
hello!
segitsegeteket szeretnem kerni,van nekem egy Texa axone 2000 kezi diagnosztikalom,hasznaltan lett veve es a dobozban a kabelek kozul hianyzik sprinterhez valo csati 3151/T09 ezt szeretnem meg epiteni ha van valaki akinek meg van meg kernem szepen hogy a 2 dugo kozti csatlakozast a vezetekeken irja itt meg vagy tegye fel,elore is koszonom mely tiszteletel benjamin
1995-ös ASTRA F-hez tudtok működő kábelt?
Van már valakinek tapasztalata?
Szevasz! Az "Autodiagnosztikai adapter " topikban a 884169-es hozzászólásnál megtalálod a választ.
... de tudod mit?! Ide is berakom! GM diag adapter
Szia! Igaz nekem nem Texam van, de szerintem ua. a csatlakozója. Meg fogom nézni nekem milyen a csatlakozó.
( 1 fotót csinálj az aljzatról.)
kosz egyenlore ! le fotoztam a csatlakozot de nem talalom usb kabel a fenykepezogephez
Sziasztok!
Igyekeztem átolvasni az egész témát, de kicsit sok lett az információ és tanácsot kérnék én is. '98-as évjáratú F Astrához (X14NZ) szeretnék venni , vagy építeni interfészt, amivel megoldaható a kommunikáció az autó és a megfelelő szoftver között. Légyszíves ajálnjatok 1-1 megoldást. Az autón OBD csatlakozó van, aminek a 3,4,5,6,7 és 16-os érintkezői vannak meg. Előre is köszönöm. Üdv!
Manuálisan próbáltatok már kommunikálni elm327-tel?
Miket kell neki kiküldeni ahhoz, hogy egy adott pid-re can-en keresztül választ kapjunk?
Üdvözletem Segítséget szeretnék kérni, az új Thalia 1.2 16V 2010 gyártás-hoz milyen ODB kábel kell?
Sziasztok mesterek!
Francia autóhoz(Peugeot) nincs valami hasonló eszköz amitvel lehet a motorvezérlőt olvasni?
Kérdés - milyen mélységben és mit szeretnél ?! (motor, váltó, ABS, stb vagy csak motor hibakódok.)
A régebbi vagy csak az új modelekhez? évjárat, típus?
OK rendben,de mit szeretnél vele ,milyen mélységben akarod diagolni???
Első körön hibakodok olvasása törlése szenzorok és egyéb ilyen dolgok,de ha van lehetőség mélyebbre nyukálni akkor persze érdekel persze elérhető ár/érték arányban. :yes:
Üdvözlet minden fórum olvasónak.
Segítséget kérnék Op-com újraprogramozásban. Aki tud segíteni kérem jelentkezzen.
Üdv!
El tudná nekem vki magyarázni, h pontosan mire való az L-line? A K-line-on kommuniál elvileg az interface és az autó az oké , de az L-line-al mi a helyzet, van olyan ecu amihez szükséges az L-line megléte is?
Az L-line a diagnosztikai módba lépéshez szükséges inicializálás miatt volt. Egyirányú a diagnosztikai eszköztől a vezérlő felé. (A VW kétirányúsította és ezt is használta K-vonalként, mert egy vonalon már nem lehetett annyi vezérlőt kezelni amennyit belezsúfolt az autóba.) Sok ECU nem igényli az L-vonalat , K-vonalon is inicializálható, emiatt sok ECU-nál ki sincs építve.....teljes a zűrzavar.
Sziasztok!
Opel Vectra B-t (X16XEL) az ELM 327 v 1.3a képes-e vallatni, mert nekem eddig sehogy sem sikerült? Valakinek van-e valamilyen tapasztalata ez ügyben,vagy rendesen belenyúltam a megvásárlásába? Köszi. |
Bejelentkezés
Hirdetés |