Fórum témák
» Több friss téma |
Könnyebb volna segíteni, ha tudnánk milyen típusú az a motor és a szabályzó. Így a kérdésed olyan, mintha egy autó motorvezérlőhöz kérnél használati utasítást. Számtalan típus létezik.
Kedves Zoltán!
Teljesen igazad van, egy fontos szót kihagytam, szóval electrocar brushless motor controller TESZTER-nek keresném a használati utasítását. Remélem így már van értelme a kérésemnek. Köszönöm a pontosításod! Ági
Szia Ági!
Sajnos én sem találtam használati leirást az enyémhez.Igy csak gyakorlatbol tudhattam meg a müködését.Kinai termékekröl nem sok info létezik.
Kedves Mary bx!
Édesapámnak is ilyen készüléke van mint Neked, és az lenne a kérdésünk (mert most már én is rettentő kíváncsi vagyok ), hogy a vezérlőegység és a motorrész mérése hogyan történik? Mit kell jeleznie a szerkezetnek? Előre is köszönöm a segítséget, és bármilyen pontosítást elfogadok! Szép napot! Ági
Hello!
Itt a rajz meg a cucc egyben. A szapályzóhoz én 50k-s lineáris potit használok(szerintem ezzel töléletes ). A rajzon 12db fet van de végül 6db-al építettem meg. Ha nagyon melegszik akkor majd kiegyészítem néhány darabbal.
Ezek szerint még terhelve nem próbáltad. Kíváncsi vagyok a tapasztalatokra. Terhelés alatt lehet, hogy ideje sem lesz a FET-nek a melegedésre.
Olyat már csináltam hogy teljes erőből szorítottam a tengelyt és ugy max gázon majd kicsavarta a kezem. Ja és utána is csak olyan 50°C körül lehetett a borda.
Helló! Van egy 36V-os Elektromos biciklim, és a töltő visszajelző led-je csak pislog pirosan. Régen folyamatosan világított, és mikor teli volt(vagy nem volt terhelve) egyik zölre váltott. Mi lehet a baja?
Azért a bringa indulásához több erő kell főleg dombra fel. De majd az élet eldönti. Szeretnék én is valami hasonlót építeni a nyáron. Egyenlőre csak gyűjtöm az információkat.
Első körbe nézd meg az akkupakkban lévő biztit,és a kerékpáron lévő töltő aljzattol az akkupakkig menő vezetékek állapotát.
Kábel, és bizti jó, enyhén kattogó hangot ad a nagyobbik tekercs valamiért, ha ez segít esetleg.
A teljes beszerelés lehet hogy nekem is nyárra marad. De addig is .
Üdv, kisedison
Nem tudná valaki megmondani hogy az említett 50Ah-s akkuval időben kb. mennyit bír? Teljes teljesítményre értve.
660W-on 54 perc az elméleti maximum. Persze ekkora teljesítményt szinte sosem ad le a motor. Így nincs mivel számolni. Ráadásul a rendszer hatásfokát sem ismerjük. :yes:
Már arra gondoltam, hogy menet közben nem megy állandóan névleges teljesítményen. Mert ha ekkora energia kell a folyamatos haladáshoz nem lesz egy nagy hatótávú bringa belőle.
Üdv.
Mérd meg az R19-es jelzésü ellenállást, annak 1 ohm-osnak kell lenni. Utána a FET source lába és a test között levő ellenállást is.
üdv mindenkinek!
ahogy olvastam a fórumot, egyre jobban kedvet adtatok az építéshez. Lenne egy két "meglévő" alkatrészem és tanácsot szeretnék kérni mi lenne a legjobb.... noss: van egy trabant 12v-s ablaktörlő motor egy dízel autóbol származó izmos hűtőventillátor de lehet tudok csaklizni a munkahelyről egy ikarusz ablaktörlőmotort vagy valami önindítót vagy dinamót alanynak egy kiskerekű babettára gondoltam... igaz a súlya elég nagy, viszont javarészt könnyű lenne rajta elhelyezni az alkatrészeket. igen... az áttétel van egy rossz "flex" ami talán jó alany lehetne....bár vevő vagyok minden ötletre bár....valaki aki nagy matekzseni ki tudna segiteni egy két képlettel majd? az áttétellek stb vel kapcsolatba...sajnos nem vagyok egy villanyász de érdekel a dolog...csak sajnos nincs senki aki elmagyarázzon bizonyos dolgokat kösz mindenkinek előre is üdv László
Ennyire én sajnos nem értek hozzá, de megégve nincs az ellenállás.
Hááát a flex áttétel az szerintem kevés lessz. Az ablaktörlőmotorokat felejts el. Amúgy a babetta vázhoz szerintem kéne min. 500W, tehát marad az önindító vagy a dinamó. Aztán akkumlátorok: attól függ. mennyit akarsz menni, és hogyan. Gondolom kell majd egy szabályzó is. Abban tudok segíteni mert én most végeztem vele.
Ha érdekel valami csak kérdezz. Üdv, kisedison
először is köszönöm a segítőkészséged...
az előző üzenetemben elfelejtettem megírni, hogy van még egy 500w-s "kapcsolóhibás" fúróm is, bár gondolom azt nem lehetne hasznosítani. mindenesetre egy szerelőtöl azt hallottam hogy a dinamók sokkal jobbak mint az önindítók mert azt elvileg "bármeddig" tekertetheted kérdés mennyi idő alatt szedné le az akksit. ui: akksikérdés van egy benzines autóbol való akksim de gondolom az egy önindítóval vagy akármivel is számolva hamar lemerülne igy azt hiszem marad a 6db 6v-s zselés akksi bár ahoz meg pénz kellene nem is kevés... egyébként akkor a ventillátor motor is kilőve? mert az előző üzenetedben arrol nem tettél említést üdv László
ui
nem lenne rosz az alap motoréhoz hasonló paramétereket kihozni de ehez váltóműre is szükség lesz bár a dinamó szerintem bírná....egy egész autót el tud gurítani az önindítózással nameg az autó is váltások árán emeli a sebeségét.... már csak valami váltóművet kellene kitalálni bizonyos keretek között
Attól függ a venti motorod milyen erős. Mert a babetta vázhoz minimum kéne egy 300W. De az nagyon minimum. És autóakksival fogok hajtani aztán majd kiderül hogy hogyan bírja. Váltóról annyit hogy én 18 sebességes MTB bringára építek és csak a pedálokat szedem la aminek a helyére megy a fogaskoszorú tehát nálam az nem gond.
Szevasztok.Mindjárt csatlakozomakérdéseimmel,de még csak a 12. oldalon tartok. Annyi már lejött, hogy az önindítót elfelejtem.
Nekem egy triciklit kéne meghajtanom, de ez teher trinyó, tehát megpakolva rajta van pluszban 100-200 kg. önsúly 40-50 kg lehet, nem emelgetem. én 68-76 kg pénztárcám függvényében. kétbalkezes lévén mindenből az egyszerű megoldás kell,száguldozni nem fogokés nemis akarok. Tulajdonképp rásegítésnek kell, sima talajon elég ha 5-10 km/h-t tud. lejtőn leglább üresen menjen fel, ha rajta pedálozok, akkor segítsen. Tehát nem kellpörögnie,inkább a nyomaték... Teli a net olcsóbbnál olcsóbb motorokkal,csak nem tudom, mi mit tud, sajnos az eladók sem,így hasznos minden infó,hogy pl opel ablaktörlő ennyit tud, Csepel dinamó annyit...stb. Úgy gondolom 150-300 w között elég lenne, de (mint írtam csak besegít) de ha nagyobbat találok,az is jó. Nem akarok nagy akkut sm,nem lesznek nagy távok. és a pedál is marad. naponta tudom tölteni, vagy akkut cserélek. Kisebb autó akkura, motor akkura gondolok. egyelőre tippeket várnék,mi mit tud,illetve beírnék néha,amit látok,kinek mi róla a véleménye. Köszönet előre is.
Az a teljesítmény igencsak kevés lesz. A 300W-hoz egy 55Ah-s akku körülbelül két őrára elég. A többit neked kell tekerned.
Miért nem találok kerékpár átalakító szettet? Korábban tele volt vele a net, egy helyen találtam csak, nem létezik, hogy máshol nincs, nem értem egyszerűen, válság van?
Bővebben: Link
Az elég! Egy óra alatt odatekerek, ahova kell, ha a moci besegít, fél óra vígan ott v'ok.
Na máris találtam egyet, nem tudom jó lenne-e?ez itt
Skoda ablaktörlő? Szerintem ez igen gyenge. Talán 100W sincs.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |