Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Akkor tuti a motor hibás...
Az eredeti biztit cseréld ki és a motor eredeti helyére tegyél egy izzót, ha működik, akkor a motor nem jó sajna... Terhelés alatt átmegy zárlatba, vagy valami miatt irreálisan nagy áramot vesz fel :nemtudom:
És az mennyire természetes hogy ha a pozitívra kötöm amiből ugye negatív lesz akkor gyengébben, lassabban villog mintha egy direkt negatívra kötném?
Van valami alapja?
Nyilván van ott egy fogyasztó ami ellenállásként funkcionál.
A biztosítékok és a szivargyujtó közt mi lehet fogyasztó?
Bármi, egy kis izzó, ami akkor világít, amikor van fesz a szivargyújtóban, stb.
Akkor nem világít semmi, hisz a kulcs is nulla állásban van.
Értem bocsi, viszont ha a világítás csatlakozójánál próbálom akkor jobban villog.
Tudnám, hogy mennyit fogyaszt akkor kötném arra.
Amennyiben a szivattyú zárlatos akármit adsz rá zárlatos marad. ha a kábelkötegben a gond akkor meg azt kell megkeresni
Hellosztok !
Olyan problámám lenne hogy ez egy autóba lefuvószelep vezélése , és ennek az lenne a lényege hogy ha és a gáz-t elengedem akkor kap a kimenet 12 V-ot és akkor cicceg a szelep ez müködött is egy darabig utánna cseréltünk egy csatlakozót meg visza utánna nem müködött már! Ic-t cseréltem benne semmit nem változott ! Most pont az ellenkező irányba mükökik most a kimeneten egyfolytába 12 volt jön ki pedig csak akkor kéne mikor a vezélő kábelt ( a gázpotétertől jövö) hozzáérintem de most pont akkor csökken le a feszkó mikor hozzár és igy a mágnesszelep nem tud behizni és müködni .van rajta egy potméter is annak mi szerrepe lehet ? fesz-t álitani lehet vele vagy mih ? de annak meg nicns értelne mert a szelep ugyis csak 12 vnál nyit ki nem kell neki se kevesebb se több. A jövőben kerüld a vastagon szedett hozzászólások írását, és a szöveg is lehetne egy kicsit összeszedettebb, rendezettebb. -- kobold
Ugye nem mondod, hogy ez ilyen kamu turbó hang??!!
sziasztok
Tudna nekem valaki segíteni? 1.4 benzines seat inca aex motorkódú volt, szétrobbant a blokk, a biztosítéltáblánál a motortérből jövő kábelek megégtek( 1 ügyes lakatos keze alatt). A tábla épp, szereztem bele 1 AAA motorkódú vr6-os blokkot minden kábellel, computerrel, és sallangjaival(golfból 93-as évjáratú) sajna a motor előéletéről nem tudok sokat. A csatlakozók stimmelnek, de 1-2 + csati van, és nem merem kipróbálni, nehogy valami kárt okozzak benne, kapcsolási rajzot ha valaki tud, és ha kell melyik relét, milyenre kéne kicserélni mindkét autóról megköszönném, és ha kell melyik relét, milyenre kéne kicserélni . Én nem vagyok szakember, csak 1 cukrász. Szerelőhöz azért nem viszem mert én szeretném megcsinálni, és kb 10 méter értelmetlen vezetéket találtam benne, lehet riasztó, vagy egyéb kütyüjé lehetett
Helló. Lakatolástól hogyan robbant szét a blokk?? Ez nekem kicsit magas... Nem tudom, hogy mennyit értesz az autószereléshez, de ez nem kis munka, igényel egy kis szaktudást. De, hogy érdemben is hozzá szóljak. Relét biztos nem kell cserélni, főleg a gyári kötegből. Ami kimaradt, az valószínűleg nem is kell neked. Szívesen adnék kapcsolási rajzot, de nem hiszem, hogy boldogulsz vele. Holnap megkeresem, és felrakom.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy van egy Peugeot 307-esünk 1.6os benzines, az alapjárat egy ideje csak egy nagyobb gázadásra jön meg de akkor is a fordulat marad 850 körül. Ki olvastatni még nem vittük mert folyamatosan használatba van arra gondoltam hogy előbb átnézném a csatlakozóját meg tudnátok mondani merre találom az alapjárati motort? Régebben volt egy gyertyacsere és tegnap láttam hogy le volt kicsit csúszva ott 2db olaj cső szivárgott is az olaj, ha jól sejtem az ott a szelepekhez vezeti az olajat okozhatott ez valami hiba kódot az ECU-ban?
Szia. valószínű rosszul fogalmaztam. nem a lakatolástól robbant szét. Először szétrobbant, majd vettem bele a másik motort, mielőtt betettük volna teljesen kilakatoltattam ekkor gyullagtak ki az 1.4-es kábelköteg a doblemez hegesztése közben.
Üdvözlet mindenkinek.
Amár régebben említett Audi 80-nak az üzemanyag kijelzője rakoncátlankodik néha, mert egyszer mutatja a szintet, van hogy elég sokáig, van amikor menet közben leesik a mutató. Egyszóval elég rossz úgy közlekedni, hogy mikor elindulok még tele van öt perc múlva meg már nullán. Ebben kérném a segítségeteket, hogy mi lehet a gond, illetve hogy lehet kimérni. Teljesen elektromos a műszerfalam tehát bovden nem megy rá, csak el. csatik. Véleményem szerint nem az úszó rossz, mert ha kicsit megütögetem a kijelzőt, akkor van hogy helyre áll, de van hogy püfölhetem akkor sem. Csak attól félek hogy egyszer betöröm a plexit rajta. Illetve mégegy kérdés: nekem a kijelzőm nem ford.szám mérős, de a későbbiekben már az van és szeretném egyszer kicserélni, csak nem tudom hogy jó lenne-e bele? Ford.számot biztos hogy mér, mert az Ecu-nak kell, csak kérdés, hogy a csatikon megjelenik-e ez a jel és ha igen, akkor hogy lehet ezt kimérni? Hát "röviden" ennyi lenne.
Helló Mindenkinek.
A következő a problémám.Van egy utólagos elektromos csomagtérnyitó az autómban.Ez gyakorlatilag egy elektromágnes elég erős.Építettem egy kis elektronikát,hogy a csomagtér nyitásakor kigyulladjon egy led ami pár másodperc után elalszik.Ezt az elektronikát egy nyákrelé kapcsolja.Igazából elektronikának sem nevezném.Feltöltődik egy kondi és a relé nyitása után pár másodpercig még ellátja a ledeket energiával.Természetesen raktam be feszültségstabilizátort is a ledeknek.Evvel a részével nincs is gond.Ha rákötöm a mágnespattintó zár két szálára akkor működik is rendesen,de csak ha ezt kötöm rá egyedül.Ha párhuzamosan rákötöm az elektronikát és a mágnespattintó zárat is a bejövő két szálra ,akkor a csomagtér nyit rendeltetés szerűen,a ledek viszont nem gyulladnak ki.Gondolom én a nagyteljesítményű elektromágnes elszipkázza az energiát.Evvel a problémával lehet valamit kezdeni,és ha igen mit.Valami egyszerű megoldás kellene.A válaszokat előre is köszönöm. üdvözlet
Helló!
A rajzok megvannak mind a kettőhöz, de nem mész vele sokra. Esetleg ha lesz időm mind kettőre oda irkálom, hogy mi micsoda. Amúgy, hogy megy be a seatba egy golf motor??
Idézet: „Amúgy, hogy megy be a seatba egy golf motor?? ” Még csak az, de aztán jól drótozza bele, nehogy elszaladjon belőle. Mindkettő VW csoportos, elképzelhető, hogy viszonylag kevés kókányolással bele lehet faragni. A nagyobb gond az, hogy egy 170 lovas autónak minden porcikája más, mint egy 60-asnak. Erőátvitel, futómű, fék, sőt, a kasztni is erősebb kell, hogy legyen.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki küldeni egy Utánfutó elektromos csatlakozó bekötési rajzot? Arról a műanyag dugó alj-ról van szó,ami ott van a vonófej mellett. Nekem hat szál vezeték megy hátra,de amit szereztem "konnektort",abból viszont nyolc szál drót lóg ki és nem tudom mit - mivel kössek össze. (Amatőr,mi?) Előre is köszönöm.
Igen igen, mikor megláttam, hogy 170lórős a vr6, bennem is ugyan ezek fogalmazódtak meg. Ne haragudj meg Picco, de ez nem cukrásznak való feladat. Másik dolog, a váltó. Kétlem, hogy az 1.4-es váltó passzol a vr6-os blokkhoz.....
Köszönöm !
Ezek szerint még a netezés sem az erősségem.
Üdv. mindenkinek!
Ha már Seat Inca, VW polóban kell gondolkozni.(padlólemez, bölcső stb.) A legnagyobb gyárilag beépitett motor 2 l benzin volt ebben a verzióban, amiből az inca készült. Saját váltójával belefér. Az első, ha át szeretnéd alakitani, hogy a papirmunkájának nézz utána...el is megy majd a kedved az egésztől Ami kell hozzá: saját felfogatási pontokkal beépitett , azonos, vagy jobb környezetvédelmi osztályba tartozó motor-váltó (engedélyköteles); megfelelő fékrendszer (engedélyköteles) ; kipufogórendszer (engedélyköteles) ; közlekedés mérnök ismerős; jó nagy hátszél az engedélyező szervnél és egy kiürithető, megfelelően feltöltött bankszámla. A másik verzió : VR6 bele , nagy fék rá és lehet tréleren hordani gyorsulási versenyekre... üdv: hp
Kapunk a fejünkre nem sokára, nagyon elmentünk az autóelektronika témától Kétlem, hogy emberünk két torta sütés közben nyomna egy gyorsulást. Trélerrel meg macerás bevásárolni járni Elnézést, hogy Off
Köszönöm mindenkinek a hozzászólását.
Az átalakítási dolgokat már elvégeztük, Megerősítettük az egész karosszériát. Csak túl buzgó volt a lakatos és gyorsabban hegesztett mint hogy teljesen kibeleztük volna, és a 1.4 kábelköteg OFF. Váltó(VR6), fékek(seat ibiza cupra), Vr6 komplett első állítható gátlók. Hátul leültettük, és punto2 hátsó, keményített gátlót kapott a felfogatási pontjai az ültetés után stimmeltek, a hátsó dobfék cupra tárcsára változott. A motor, és a váltó is benne van az autóban (igaz a zárhídból ki kellett vágni 1 picit) 60-as kicsit átalakított vr6 gyári kipuffal. A motortartó bakok stimmelnek, és a féltengelyek is azonos hosszúságuak az seat-éval mivel a seaté erősebb volt csak a csuklókat cserélgettük. Már működőképes az autó, amint sikerül a kábeleket megfelelően összekötni. Az autó nem gyorsulásra készült, hanem mindennapos használatra, a papírmunkára ott vannak a kiskapuk amiket ki lehet használni. Az én ötlet volt az átépítés, két torta között tanultam 1 kicsit, és beépítettem a bukócsövet a kocsiba amit a megfelelő anyagok, és előírások betartása miatt sorszámmal láttak el. Ez már hivatalos és átmegy a műszaki vizsgán, belekerül a forgalmiba nem *** érte a rendőr se. Tudom ritka 1 elmebeteg cukrász az ilyen, de az elektronikával bajba kerültem. És köszönök minden tanácsot.
Üdv!
Örömmel olvastam, hogy odafigyeltél a fékekre, mint a legfontosabb alkatrészre. Ha az eredeti motorköteg is megvan, nem lesz túl nagy gond beinditani a kocsit. Mivel a rajzok jogvédettek, csak megnézni tudom , belinkelni, bemásolni nem... Célszerű lenne beszerezned a javitási könyvet, szakkönyvboltban, hosszú távon meg fog térülni, benne vannak az elektromos rajzok is. Ha mégis te akarsz vele játszani, nem kell izgulnod, pár szál vezeték az egész,amitől életre kel.( 6 vezeték + a test). Ha a szakirodalommal nem boldogulsz, az értelmezésben szivesen segitek. Üdv: hp
Helló
Lent mellékeltem hogyan is néz ki a kapcsolás.A két diódát lehet fordítva rajzoltam,de működnek a ledek.Egészen addig míg rá nem kötöm a zárpattintó mágnest.Nekem olyasmi selytésem van,hogy a mágnes túl nagy áramot vesz fel így leesik a fesz a kondi pedig nem töltődik fel rendesen,így a ledeknek sem lesz meg a nyitófesz.A gond az,hogy elég jól eldugtam mindent.Igazából a vezetékekhez férek oda egyszerűen ahol a relé meg a mágnes össze van kötve párhuzamosan.Ha esetleg a diódáim vannak rossz helyen akkor be tudnád rajzolni hova is tegyek egyet.Meg azt hogy milyet.
Üdv
Meg van az is. csatlakozók is stimmelnek, csak 1-2 kábel miatt hozzáértő tanács nélkül nem mertem összerakni. Ha esetleg belinkelnéd meg tudnám nézni, majd sztem úgyis beszerzem a könyvet. Gondoltam amit megpróbálok, és sikerül megcsinálni akkor jobb lesz hogy én csináltam, mintha 1 műhelyt bíztam volna meg erre a munkára. Hisz az építés 90%-át én csináltam, amit nem tudtam segítséget kértem, úgy mint most is. A motor, váltó, fék, stb már tudom hogy és mitől működik, beszereztem hozzá a service manual-okat és szép lassan nekiláttam (2009 novemberében) és a lakatolást is időközben megtanultam. Picco
Valóban nem semmi egy cukrász vagy Így már egészen más szaga van a dolognak. Elnézést kell kérnem, a koklány munka vádaskodásomért. Pontosan mi a szitu? Bent van a vr6, és a motor kábelkötegből nincs meg pár csati helye??
Sziasztok!
Nehezen linkelhetném be, mivel a szervizgépen futó autodata-ban néztem meg a kapcs. rajzot. Ezért irtam, hogy online tudok esetleg segiteni a fekete foltok kifehéritésében A stimmelő csatlakozók nem jelentenek sokat, mivel a biztositéktábla nem igazán egyezik meg egymással a két autóban. Ahogy mifelénk mondják: rövidzárlat-hosszú tűz Üdv: hp |
Bejelentkezés
Hirdetés |