Fórum témák
» Több friss téma |
sziasztok! Azt szeretném kérdezni,hogy van 1 samuraiom, 1.6 16v swift motorral.viszont amit csináltak hozzá kábelköteget,nem raktak rá diagnosztikai csatit,vagy legalább 1 izzót hogy kitudjam villogtatni ha valami gáz van.Nem tudna nekem ebben valaki segíteni,hogy 1 kapcsolóval,és izzóval diagnosztikai lámpát rakhassak a kötegre?
Az ablakemelőhöz hozzászólva, ha a vezetőnél előlről vezérelve működik és hátul nem, akkor a kapcsoló égett el a hátsó ajtóban. Szétszedni rohadt nehéz a kapcsolót, de meg lehet próbálni, de én inkább vennék egy utángyártottat 2-3000 ft között van ha jól láttam a neten.
okés! köszi!
azt még késöbb, elöbb hétfőn kiszedem a zárszerkezetet, mert a külső lemezhez van szorítva a mágnesrelé? vezetéke, elég rendesen!
Még volna valami,amit egyszer már csinált, de gyertyák lettek cserélve és abbahagyta ,bár nem biztos hogy összefügg vele
![]() a motor fordulat nem megy le 2000 alá, csak néha gondol eggyet és akkor visszaáll alapjáratra ,nem nyomom a gázt és a motor is már réges rég üzemi höm.leten van. Légtömegmérő vagy mi ez? ![]() ez már teljesen kiidegel.
Köszönet Swift 1.3-nak a segítségért, sikerült megtalálni a probléma okát a központizárral kapcsolatban!
vezérlőegység nyákon elégett 1 átkötés, amit újra forasztottam és működött , egy kis idő elteltével aztán megint "elcsattant" az átkötés a nyákon. ![]() Valahol zárlat van vagy ilyesmi! Képek alább!
ime a nyák hátúlról, még a réz is feljött!
UPSZ! Erre azért nem gondoltam.
Az alapjárattal kapcsolatban nekem is csinált ilyet néha, de nálam már nem jelentkezik, mert átszereltem LPG-re, úgyhogy nem járok "drága" benzinnel. Gáznál nincs ilyen probléma. ![]()
Sziasztok!
Innen letöltöttem a szerviz könyveket. Egy rejtett kapcsolót szeretnék bekötni és nem tudom, hol és melyik vezetéket kéne megszakítanom. Tudtok nekem ebben segíteni? Az elhelyezés már nem gond. Köszönettel,
autó tipusa? évjárat etc.!
Mihez kell a rejtett kapcsoló, mert az áramköri rajzok itt voltak pár oldallal visszább.
Én se gondoltam volna, most már csak az a kérdés hogy a zárlatot a relé(omron) okozza, tehát a zárlat vagy tülfesz a nyákon jött létre , vagy valami egészen más!?
ez már szervíz. :no:
Az indítást szeretném blokkolni egy kapcsolóval.
2000. évjáratú 5 ajtós, 1.0 gs.
A kulcsos inditó után a gyújtást kéne (vagy az "on" helyzet) poztív polaritását kéne megszakítanod egy kapcsolóval így a rendszer off-ot érzékelne!
Szerintem.. Bár ez korántsem a legstabilabb megoldás. Valaki más?
Szerintem meg gyárilag benne van az indításgátló,
![]()
Sőt, tudok egy jobb indításgátlót. Dugd el az indítókulcsot a gyerek elől, akkor nem tudja elvinni az autót, mint szétvágod az elektromos vezetékeket.
![]()
Az semmit sem ér...
Ha viszont a gyáritól eltérően valahol megszakítom a folyamatot, nem fog azzal bajlódni, hogy megkeresse. thomas79: köszi, nekem valami konkrétum kéne, nem nagyon vágom az elektromos részét az autónak.
Láttam nagyon tuti megoldást egy WV T4 transporternél. A motorháztető nyitó kallantyú alá, (hogy kényelmesen be lehessen nyúlni) két csavar raktak ami úgy néz ki mintha azzal lenne rögzítve. Csak úgy lehet elindítani, ha a 2 csavarfejen rajta vannak az az ujjaid. Ez a király megoldás nem kapcsoló! Kisebb a hibalehetőség.
ui.:Bocsi az első hozzászólásom csak vicc volt
Talán tudtok valami okosat mondani.
OLyan pozitívra lenne szükségem ami akkor lép életbe mikor kiveszem vagy nulla állásba kapcsolom a kulcsot. Ezt szeretném bekötni: http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00005982
Tehát akkor, ha nincs benne a kulcs.
rádió memoria +? ![]() az nem jó mert akkor is villogna , amikor mész. + 1 db kapcsoló?
Sziasztok
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy hol találom meg a Swiftbe a központi zár vezérlőjét? Üdv: Zoltán
Ha sedan akkor csomagtartó a kalaptaró rész alatt,
de könnyü észrevenni mert ott is van 1 halk kattanás, amikor a relék kattanak, csapotthátúnál viszont hang alapján keresd!
Sziasztok!
Akos 70 feltöltötte a suzuki swift elektromos rajzait. A kérdésem lenne az első ablaktörlő kapcsolási rajzával, hogy a szakaszos törlésnél van egy plusz doboz amibe van a megszakító a rajzon intermittent controller felirat jelzi. Arról ami benne van, arról tudna valaki egy rajzot feltenni? Előre is köszönöm. Levente
Hol lehet ezt a rajzot megnézni?
Én úgy tudtam, hogy nincs külön intervallum kapcsoló, csak a bajuszkapcsolóra ráépített.
Hali
Csapott hátú a kicsike. Akkor majd valahogy megkeresem. Üdv!
Szia! Az 5. oldal legelső hozzászólás melléklete, és azt megnyitva az útolsó előtti rajz..
Köszi
Egyáltalán létezik a suzuki swift sedan-nál intervallumkapcsolós bajuszkapcsoló? Szerintem csak az 1 megszakított törlés létezik, de annak a sebességét nem lehet semmivel állítani. Erre szeretnék egy intervallumkapcsolót beépíteni, de ahoz kellene nekem a rajz mielőtt szétkapom. Köszi
Ha utólag szerelek be elektromos zárszerkezetet, de gyárit, akkor enélkül a vezérlő nélkül abszolút nem is oldható meg a kp zár működése? Ugyanez a kérdésem vonatkozik elektromos ablakemelőkre is.
Szerintem örülhetünk neki, hogy egy szaggatott állást azért tettek bele, nekem csupán az a problémám, hogy ez nem egy külön relé így ha cserlni kell, vehet az ember komplett bajusz kapcsolót.
Üdv mindenkinek!
Swift GLX 1,3 van 94-es kiadás. Szeretnék elsősorban fogyasztást mérni ezt hogyan tehetem meg házilag az ecu által leadott értékekre gondolok tehát valamiféle diagnosztikai áramkör építésére amit aztán egy laptop segítségével ki tudok értékelni. A következő ami fontos egy hibakód olvasót is szeretnék építeni ehet a tipushoz. Előre is köszönöm a segítségeteket. Ha valami ecu tipusszámra és egyéb kérdés merülne fel pl a csatlakozókkal kapcsolatban megkísérlem lefényképezni és felírni az adatokat.
Ez kemény dió, én ismerem, láttam a csatiját.
Háááát. Valami com portot kéne létrehozni hozzá,persze ismervén a rajzot, amit nem ismerünk.. 2-olvasó szoftver is kellene, ami felismeri hogy a portolás végén az ecu van....ezzel a szoftverral már szinte meg is lenne minden.. De az is lehet hogy egyedi kártya kell hozzá ami olvassa az ecu-t... ![]()
hello srácok!
Lenne egy olyan problémám, hogy az autórádiónál nemtudom bekötni az antennát, ugyanis egy olyan csatlakozó jön le róla, amin 4 vezeték van. Most mit tegyek? hogyan tovább? Nekem szabványos ISO kellene abból. Átalakítót sehol sem találtam. Előre is köszi! |
Bejelentkezés
Hirdetés |