Fórum témák
» Több friss téma |
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal! - Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni! - És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Sajnos ez lemaradt: (két utalás)
"The Models 533 (3 turn), 534 (10 turn) and 535 (5 turn) can be ordered by stating" "Rotation (Electrical & Mechanical): 3600° + 10%" Valamint az fenti weboldalon: 10TRN (azaz 10 fordulat)
Szerintem is, legalábbis a mechanical rotation: 3600 fok erre utal.Hopsz, lekéstem...
Igen. Köszönöm.
Mivel kezdő vagyok kicsit össze zavart a 100R/10R főcím. Én is nézegettem az adatlapot és feltűnt a 3600°. Ekkor lett gyanús, hogy a 10R az <> 10 ohm hanem 10R = 10 rotation.
Helló. Kicsit kezd elegem lenni az 5Vos stabilizátorral, ami 3 darab 16F876A kinyírt, mert 5V helyett több feszültséget engedett át. 13V a bejövő, és a kimenő volt 9V ami kinyírja a PIC-t. Első bekötésnél jó, most rákötöttem, nézem nem működik, lemérem 9V a 78l05 kimenetén miért?
Előzőleg rossz votl kicseréltem. Ma tettem bele tiszta újat, használtam vagy 10percet. 1óra ámulva újra rákapcsoltam, akkor már nem volt jó. De miért? Elég költséges játék lesz akkor.
Szerintem kinyirtad mert ez csak 100ma-t bir
Csak egy PIC van rákötve, smemi különös fogyasztó, LED vagy valami.
csinálj egy rendeset 7805 -el és az elég sokat bír
Sziasztok!
Ez a kapcsoló Bővebben: Link az adatlapja szerint 125V / 300 mA terhelést bír. Jó sejtem, hogy akkor 12V-nál bőven elbírja az 1A átfolyó áramot?
Sziasztok! http://www.hestore.hu/prod_10024121.html -- ezeket az érintkezőket lehet a hozzá való spec. krimpelőfogó nélkül krimpelni valahogy? Előre is köszi a válaszokat.
Hello!