Fórum témák
» Több friss téma |
Suzukiban szabványos DIN dugó van.
A 4vezetékesen nem tudom, mit értesz. Ilyen antennáról nem tudok.
Hát nemtudom. Találtam egy képet, amin látszik, de távolról. Lefényképezem hamarosan és felrakom azt is. Ez a csatlakozó volt egybe a rádió többi kábelével.
arról a feketéről van szó. de hamarosan rakok fel közelebbi képet is.
Köszi!
Az bizony a digitális órának a vezetéke, ami nincs minden Swiftben, viszont a vezetéke ott van.
Normál antennadugót keress, bal oldalról tart a rádióhoz.
Sziasztok!
Van egy Suzuki Swift Sedan-om 2003-as, nem működik a 4 elektromos ablak. Tudna-e abban segíteni valaki ,hogy mi lehet a probléma, vagy hogyan lehetne javítani? Üdv: Laci
1 Biztosíték! Ha rendben, akkor nézd meg a bal, majd a jobb oldalt, persze az elsőket!
A bal oldalon van a összes ablak közös panel kapcsolója!
A csatlakozót nézd meg hogy rendesen össze van-e dugva, nincs esetleg égés-nyom a panelon. nincs esetleg kábel-szakadás. Szóval az ilyeneket!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Suzuki Checkengine lámpa jelzésének hibakód kivillogtatásával kapcsolatban.Több szervizkönyv írja,hogy egy diagnosztikai csatlakozó két pontját összekötve,illetve a bizt.táblában megfelelő segédbizt-vel a checkengine lámpával kivillogtatható a hibás érzékelő kódja.Nem találom sem a motortérben a csatit(állítólag ott van) és a bizti táblában sem.A kocsim 2003-as 1.3 16V Sedan.Lehet hogy csak szerviz tudja géppel kiolvasni és csak korábbi modellekben van ez a csatlakozó?Köszönöm segítségeteket!
Hello
Nekem 2002es évjáratú GLX-em van, abba bent van. Szemből nézve jobb oldalt a gyújtótrafó mellett, igaz ez 8szelepes. Hibakódot ennél úgy lehet olvasni, hogy két pont össze van fogva a csatiban, és rá kell fordítani a kulcsot, és ennyi. Üdv: Zoltán
Igen a 8V-s modellekben a gyújtótrafó a fékolajtartály felett-mögött helyezkedik el és ismerősnek is van.A leírás alapján a felső középső és bal alsó érintkezőt kell rövidre zárni a 3-3 érintkezősorban.A 16V-s motor már más és nem találom sehol a motortérben a csatlakozót...továbbra is ha van valakinek esetleg tapasztalata megköszönöm és neked is az infót köszi!
Üdv!
Van egy Samurai Swift motorral! Computer bekötve! De a motor nem akar beindulni! Szikra van mind a négy gyertyán üzemanyagot nyom az AC és a injektorban is van! Szerintetek mi lehet a baja!? Gondolok itt elektromos hibára(hiányzó vezeték a blokkról) 1.3-as Swift motor előre is köszönöm!
Hello
Én először is azt nézném meg, hogy megy e befecskendező szelep, vagy kap e jelet egyáltalán. A befecskendezést pl. tilthatja az is, ha túl magas hő értéket kap a motortól az ECU, vagy nem kap semmit, ezért hő érzékelőjét is érdemes megnézni. Nagyon könnyen lehet, hogy azért nem indul, mert nem kap üzemanyagot. Még esetleg az is lehet, hogy nem jó időben van gyújtás, de ennek nagyon kicsi a valószínűsége. Üdv: Zoltán
Forgásszenzor jó? Egyáltalán be van kötve?
Hello
Ha az nem lenne akkor, gyújtás se lenne, meg nem indulna el az üzemanyag szivattyú. Üdv!
A szivattyú elindul már önindítózás előtt a gyújtás ráadásakor. A gyújtást is csak az önindítózás befejezése után tiltja le. :yes:
Ha ráfordítom a kulcsot, akkor megy 5másodprecet az AC, és mind addig áll, míg nem kap forgás jelet az ECU.
Az igaz
![]() ![]()
Vagy esetleg rosszkor, ha néha ad jelet. Lehet, hogy csak a távolsága nem jó.
Ez már nem olyan hogy itt valamit is tudnál variálni vele, a jeladó az fixen van benne, egy HALL Ic-s akármi.
Max egybe forgatod a gyújtás elosztót.
Sziasztok! Nekem 2003-as Suzuki Swift sedanon van. A bal hátsó elektromos ablakemelőm motorja "leégett",nem tud valaki eladót olcsón ? Előre is köszönöm.
Sziasztok!
2002-es sedan javításához kellene egy kis segítség. Nem müködik a 4 elektromos ablak és a 2 hátsó ajtót se nyitja a központi zár. A központi zár dobozában a csomagtartóban egy helyen elégett a nyák, azt megforrasztottam, utána lett jó a két első is. Kérdésem, hogy melyik bíztosítékról kapnak ezek 12V-ot, hogy valahogyan elinduljak. A bal első ajtót már szétszedtük, az ablakemelő kapcsolók alatt van egy kis elektronika a sofőr felőli ablaknak, de a másik 3 sima kapcsoló.Ha ráadom a gyújtást, akkor se tudok mérni semmit a csatlakozón!? Lehet, hogy ennél is eltört a vezeték. Tudja-e valaki, hogy melyik színű jön a biztosíték panelről? Előre is köszi :Feri
Szia!
Valamelyik ajtónál zárlat van, valószínűleg azért égett el a panel. Szerintem szedd szét mindegyik ajtót(főleg az oszlop és az ajtó között lévő gumiharangban keresd a törött kábelt). 90 %-ban ott szokott lenni a hiba.
Szia !
Köszönöm a gyors választ! A bal első ajtóra gyanítok. Amikor szétszedtük az ajtót megértem kifeszegetni az oszlop és az ajtó közül a vezetékeket. Csak, jó lenne tudni melyiken kellene a 12V-ot mérni az ablakemelőknél.
Először a zárlatot keresd meg. Nagyon valószínű, hogy a hátsó ajtó és a B oszlop között van a kábel eltörve vagy kidörzsölődve, azért nem működik a forrasztás után a hátsó ablakemelő és a központi zár. Szerintem ott ér össze a két kábel a záré és az abalakemelőjé.
És még nézd meg a biztosítékokat, mind a motortérben, mind az utastérben, mert lehet hogy a zárlat kicsapta valamelyiket.
Nem teljesen ide vágó dolog, mivel lehet, hogy nem elektromos probléma, de Suzuki. Japán gyártású Suzuki váltóján alul van gyárilag kiképezve egy furat, szemre 8-10 mm-re saccolom, ami belül egy csőként folytatódik. Kaptam egy tippet, hogy elképzelhető, hogy ez egy olaj szint érzékelő szonda helye, hogy van-e a váltóban olaj. De ilyesmiről nem tudnak a Suzuki alkatrész üzletekben. Rajzon sem találom a helyét. Valaki esetleg találkozott már ilyennel?
Sziasztok !
Mindenkinek köszönöm a segítséget. Sajnos, tényleg a hátsó ajtó kábelei voltak/vannak eltörve. A bal első ajtót meg apró darabokra szétszedtük! Azért, leírom a tapasztalatokat, hátha segít valakinek. Tehát, nem müködött se a központi zár, se az ablakemelők. Szervízben azt mondták, ki kell cserélni a központi zár csomagtartóban lévő elektronikáját ( több tízezer Ft, de a bontott is egy 20-as. Lett volna egy régebbi 2 ezerért, ami nem biztos, hogy jó) Ezután, mint karbantartó, műszerész, gondoltam megpróbálok valamit kezdeni a problémával (vak tyúk is talál szemet alapon). Megnéztem a központi zár elektronikáját, láttam, hogy egy helyen elégett a nyák, Újraforrasztottam, ezután a két első ajtó működött. Szétszedtük többször a bal első ajtót a tulajjal, modván, hogy itt van mindennek a vezérlése, nyomógombok stb... Kis kérdezősködés után megtudtam, hogy az ablakemelő motoroknak, van egy olvadó patron beépítve a bíztosíték tábla mellé. Ezt áthidaltam és probálkoztam az ablaknyitással. Akkora zárlat volt a kocsiban, hogy az áthidalás simán szétégett !!! Ezután, már bíztos volt a hátsó ajtónál a zárlat. De ami igazán földhöz vágott, hogy nem csak az egyik ajtónál, hanem mind a kettő hátsó ajtónál elnyíródtak a vezetékek, mintha elcsípték volna fogóval. Véleményem szerint az ajtók kárpitjának, igazából a műanyagnak az éles széle vágja el, az ajtó csukott állapotában, ahogy nekiszorítja a középső oszlopoknak. Sajnos a vezetékelésnek nem igazán hagytak helyet, a gumiharang és gégecső nem védi meg a kábeleket. Vezeték toldás és forrasztás után, minden újra müködik. Bocs, ha egy kicsit hosszú voltam. Üdv:Feri |
Bejelentkezés
Hirdetés |