Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Aszinkron motorok tekercselése
Esetleg megvolna a kapcsolási rajz ?
Köszönöm, hivatkozik az A) fejezetben a tekercselési tényezővel kapcsolatos tájékoztató adatra, meg tudnád nézni még azt nekem?
Nyilván az eredményt összevetem a talált listámban szereplő értékekkel, ha nincs durva eltérés akkor az megerősítés, ami igen hasznos. Én (egyelőre) nem érzem, hogy ennyire kritikus lenne ez a dolog.
Ez valahogy éppen olyan, mint amit egy AI-tól vár az ember: összeollózott irreleváns gondolatok összessége. Ha pedig a helyesírási hibát ő követte el, akkor az sokat elárul a forrásnak használt dokumentumok színvonaláról.
Szerintem meg ki kellene tiltani az AI-s válaszokat a forumról, mint ahogy megtették a stackoverflow-n is. Ha valakit érdekel mit válaszolna megkérdezheti maga is, egyébként meg semmi tapasztalata a témában csak a forrás anyagokból összeállít egy választ ami sok információt tartalmazhat, de ugyanennyi tévedést is.
Kutyaközönséges triak-diak kapcsolás volt, érzékeny triak és a szabályozó ellenállás-poti belőve a minimumnál a szinusz csúcsán.
Itt megvan ami írva vagyon:
Mivel ráértem ezért használtam a AI-t, természetesen a jövőben nem fogom használni. Elég macerás és értetlen is, és a válaszai bizonytalanok.
Nem tudtam megnyitni.
Visszatöltöttem, megnyitottam...Az enyém könyv formában 3.javított kiadás 1970. A küldemény 5. kiadás.
A hozzászólás módosítva: Júl 17, 2024
Nem biztos, hogy árt, de árthat.
Nézd meg egy aszinkron motor fordulatszám-nyomaték jelleggörbéjét! Azt láthatod, hogy amolyan púpos. Ez azt jelenti, hogy a púp tetején van a maximális nyomaték, ezt nevezik billenő nyomatéknak. Ehhez a ponthoz képest a jobboldali szár esetén, ha a terhelő nyomaték nő, nő a motor nyomatéka is, egészen a billenő nyomatékig. Ennek az a hatása, hogy a motor igyekszik stabilizálni, egyensúlyba hozni a saját, és a terhelő nyomatékot, a slip változtatásával. Magyarul, ha a terhelés hatására csökken a fordulatszám, nő a nyomaték, ezzel a gép igyekszik növelni a fordulatszámot. A görbe másik oldalán viszont csökkenő fordulatszám hatására csökken a nyomaték is, ezért mégjobban csökken a fordulatszám, egészen a leállásig. Ha pedig leáll a motor, nincs belső feszültség, ami egyensúlyt tartana a hálózati feszültséggel, ezért megnő a felvett áram is, ami miatt leéghet a motor. A slip szabályzás úgy valósul meg, hogy a hálózati effektív feszültséget csökkentve, csökken a nyomaték is, vízuálisan a görbe csúcspontját fel, le tologatod a fázishasításos szabályzóval, el tudsz érni egy olyan állapotot, hogy átkerülsz a billenő nyomaték másik oldalára, ahol a terhelés hatására leállhat a gép, ha a terhelő nyomaték nagyobb, mint az indító nyomaték. És akkor kijön a működtető füst.
Köszönöm a könyvet ! "zamatőr" jóvoltából itt is megvan : Könyv
Én nem vagyok ellene, ha felújítgatod a motorjaidat. Azér mégiscsak jobb, ha normális keretek között használod a gépeket, és nem kell sűrűn felújítgatni-
Csak egy ventilátor-motorom halt be. Láttam is valahol, hogy valaki árul egy ventil-motort de nem leltem meg a hirdetést.
A hozzászólás módosítva: Júl 17, 2024
Szerintem amit hozzászóltam azt a témába szóltam hozzá. !
Valóban?
Idézet: „Annyit mondjon meg valaki, hogy a triakos szabályozó árt az aszinkron motornak ?” Én pedig erre válaszoltam. (Sze, 11.37 hozzászólásod)
Vissza sem keresem... nem érdekel sem te, sem ez az egész. Van akivel nem lehet és ennyi.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |