Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autóelektronika
 
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   145 / 338
(#) proli007 válasza Tommi hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
Hello! Elvileg működnie kellene, de azt hiszem elfelejtetem írni, hogy az átkötéssel egyidőben, természetesen a motor két lábát is meg kell fordítani, mint előzőleg próbáltad.. üdv!
A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2013
(#) Tommi válasza proli007 hozzászólására (») Szept 13, 2013 1 /
 
*
Na ezt holnap kipróbálom, mert az maradt a régiben Remélem jó lesz
A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2013
(#) B.I válasza Ricsi89 hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
Köszönöm a válaszokat. Akkor ma nyugodtan összerakom legalább
(#) Ricsi89 válasza B.I hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
Analóg műszerrel kell rámérni és akkor meg lehet mérni pontosan a töltést.
(#) B.I válasza Ricsi89 hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
A baj csak az, hogy egyáltalán nem tölt. Egy ilyennel akartam megcsinálni, de amikor osszeraktam csak a zöld led világí és közben mértem a töltést, de nem tölt. Már ott tartok, hogy ötletem sincs rá.
(#) proli007 válasza B.I hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
Hello! Szerintem nem jó a rajz. A KT361-nek cseréld meg a bázisát és kollektorát. üdv!
(#) B.I válasza proli007 hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
Sajnos ez gyári töltésvezérlő igy nem nagyon tudok belenyulni, ezt a kapcsolást csak a neten találtam rólla. Így valószinüleg csak az tévedett aki a rajzot készitette, de ezzel még nem lett jó a töltésem
A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2013
(#) proli007 válasza B.I hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
Ha gyári és nem tölt csak néhány lehetőség van. Rossz, vagy rosszul van bekötve, vagy nem jó a generátor... üdv!
(#) B.I válasza proli007 hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
Legjobb tudásom szerint csináltam. A generátort a múlthéten néztem át, jónak tünik, de azzal nem is volt eddig gond. Bekötve pedig úgy van, hogy az akkuról megy a pozitiv vezeték a töltésvezérlő 15-ös jelzésű csatlakozójára a 67-es pedig a generátor gerjesztőtekercsének egyik végére és a gerjesztőtekercs másik vége pedig a negativra van kötve.
(#) proli007 válasza B.I hozzászólására (») Szept 13, 2013 / 1
 
Ez jónak tűnik, akkor nem jó a szabályzó. Apropó A szabályzónál test van? A 67-esen kellene mérni, mikor áll a gép, hogy van-e feszültség. Ha nincs, nem jó. üdv!
(#) B.I válasza proli007 hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
Ezt már csak holnap tudom kipróbálni érthető okok miatt
De köszönöm kipróbálom.
Valami nem jó mégse. Nem lehet a gerjesztőtekercset az emmiterkörbe kötni, vagy lehet?
(#) Ricsi89 válasza B.I hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
A 15-öst nem közvetlenül az akkuhoz, hanem a gyújtáskapcsoló után kellene kötni, de ettől mennie kell. A zöld led ha világít, akkor elvileg jól van bekötve, de nincs gerjesztés. A piros led fénye jelezné, ha folyna áram a gerjesztőtekercs felé. Így most olyan, mintha nem működne a szabályzó.
(#) proli007 válasza B.I hozzászólására (») Szept 13, 2013 /
 
A próbálgatást, hagyjuk meg a kutyának. Az szokott.. Ilyen nincs hogy ide-meg oda kötöm.. Annak ott kell lenni, ahol van. üdv!
(#) Tommi válasza proli007 hozzászólására (») Szept 14, 2013 /
 
Helló.Átkötöttem mindent amit mondtál.Nem működik.Egyéb ötlet?
(#) B.I válasza proli007 hozzászólására (») Szept 14, 2013 /
 
Tényleg a töltésszabályzó volt a ludas. Ami érdekes, hogy nem a végtranzisztor volt kiégve hanem a két P-N-P tranzisztor.
Köszönöm a segitséget.
(#) Mirones hozzászólása Szept 14, 2013 /
 
Sziasztok!
Akkumulátor vásárlás előtt állok, egy targoncába kellene.
Megnéztem az önindítót az 12v és 2,9kW -os. Szerintetek ehhez hány Ah és hány amper indítóáramra van szüksége?
(#) zolika60 válasza Mirones hozzászólására (») Szept 14, 2013 /
 
Durván 250A. De ha az akku a dupláját tudja az sem baj, legalább lassabban megy tönkre.
(#) attika hozzászólása Szept 18, 2013 /
 
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni abban,hogy szeretnék egy ilyet vagy ehhez hasonlót amivel a távirányítókat lehetne tesztelni,hogy működik-e.Nem feltétlen szükséges,hogy digitálisan kiírja a frekvenciát,de az se lenne baj.Sok helyen kerestem,de sajnos még eddig nem jutottam messzire.Segítségeket előre is köszönöm.
(#) klaczy hozzászólása Szept 24, 2013 /
 
Üdv Mindenkinek!

Találtam a neten egy ötletes kiegészítőt, csak az árát sokallom egy kicsit és inkább megépíteném saját magam.

Erről lenne szó

Valaki épített már hasonlót?
(#) zolika60 válasza klaczy hozzászólására (») Szept 24, 2013 / 1
 
(#) laszlo raduj hozzászólása Szept 24, 2013 /
 
Sziasztok!
delco remy

Tudnatok segiteni ez milyen alkatresz, mi a szerepe az autoban.
A hozzászólás módosítva: Szept 24, 2013
(#) potyo válasza laszlo raduj hozzászólására (») Szept 24, 2013 /
 
Én a tartályból a benzingőzt összegyűjtő aktív szenes tartály kiürítő szelepének gondolom. A tartályból ahogy párolog a benzin, egy "készülék" a párákat elnyeli, majd a motor megfelelő üzemállapotában ezt a szelepet kinyitja, és kiüríti a készüléket. Hová megy a két cső? Ha az, aminek gondolom, akkor egyik cső egy valamilyen tartályszerű alkatrészre megy, amiből egy további cső megy a benzintartályra, a másik cső pedig a motor szívócsövébe csatlakozik.
A hozzászólás módosítva: Szept 24, 2013
(#) laszlo raduj válasza potyo hozzászólására (») Szept 24, 2013 /
 
Koszi a gyors valaszt.
De akor minek van rajta 2 vezetek, es katog, persze olyenkor szebben megy alapjaraton a motor.
Gondoltam vakumos elogyujtas alito.
(#) potyo válasza laszlo raduj hozzászólására (») Szept 25, 2013 /
 
Azért van két vezeték, mert a motorvezérlő nyitogatja a szelepet, és azért is kattog.

Vákuumos előgyújtás állítónak gondoltam én is elsőre, de arra csak egy cső menne és inkább három vezeték.
(#) laszlo raduj válasza potyo hozzászólására (») Szept 25, 2013 /
 
Az allito csavarnak mi a szerepe rajta? Amely a dugo allat van.
(#) Ricsi89 válasza laszlo raduj hozzászólására (») Szept 25, 2013 /
 
Ez a tankszellőztető mágnesszelepe. A benzingőzt már nem engedik csak úgy ki a levegőbe, inkább visszavezetik egy szűrőn és ezen a szelepen keresztül a motorba. A motorvezérlő határozza meg, hogy mikor nyitja ki ezt a szelepet.
A csavar az lehet valami mennyiségszabályzó csavar is akár.
A hozzászólás módosítva: Szept 25, 2013
(#) zolika60 válasza laszlo raduj hozzászólására (») Szept 25, 2013 /
 
Mivel hosszú vákuumcső van rajta, sok a hibalehetőség, talán falsot szív valahol.
(#) laszlo raduj válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 25, 2013 /
 
Koszonom!
A lambda vezetekei, speci anyagbol van? Gondolok arra ,hogy ne legyen feszultseg eses a jelbol.
(#) zolika60 válasza laszlo raduj hozzászólására (») Szept 26, 2013 /
 
Csak a szigetelése speciális a hő miatt. Milyen feszültség eshet 30cm rézdróton? Azt belekalkulálja az elektronika.
(#) laszlo raduj válasza zolika60 hozzászólására (») Szept 26, 2013 /
 
Meghoszabitani szeretnem es latam ,hogy a jel vezetek nem rez, gondoltam valami speci ezustos femkeverek.Amugy meg 0,.. voltok merhetok, hideg motoral alig haladja meg az 1 voltott, na jo nem eri el a 2 voltot. en legalabb 2 meterel szeretnem meghosszabitani.Menyi fesz eses varhato?
Következő: »»   145 / 338
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem