Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Pedig ott kell valami hibának lenni, mert most a lámpákon keresztül kapja az index a testet. Milyen autó ez?
A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2013
Daewoo Nexia 96-os. Most jutott eszembe hogy tavaly hasonló problémája volt, akkor azt csinálta ,hogy ha felkapcsoltam a fényszórót akkor az önindító kezdett járni.
A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2013
A tavalyi problémát inkább valami kábelköteg zárlat okozhatta. Most viszont legelsőnek ahogy írtam is a testpontokat nézd át. Nincs sajnos pontos típusismeretem, de az akku mellett, a lámpák mellett, a biztosítéktábla mellett keress olyan pontokat ahová a testkábel a karosszériára van csavarozva. A leggyanúsabbak a lámpa környékén lévők, ha az eső után keletkezett a probléma.
A hozzászólás módosítva: Aug 29, 2013
Köszönöm a segítséget megoldódott a probléma! Az indexnek van egy főtestkábele és az volt elszakadva.Köszönöm!
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne hogy házilag szeretnék készíteni egy központizár vezérlőt ( 2 vezetékes kivitel), a távirányító modul kész van az egy relét tart zárva 2 másodpercig. Ehhez kellene nekem valami ötlet hogy ha megnyomom a távirányítót akkor zár a relé és záródnak a zárak, és ha ismét megnyomom a távirányítót akkor megint zár a relé és akkor nyittanak a zárak. (Ez amolyan egy gombnyomásos rendszer ahol a relé veszi át a "gomb" szerepét)
Üdv
Amire rájöttem az a következő: 3 szálas csatlakozó.Van rajt egy fix 12V ,egy változó feszültség( 9V, 5V) és a test. Hogyan lehetne azt megoldani, hogy fordítva működjön? pl .:Ha eedig 9V -nál kitolta az állító tengelyt...akkor most behuuza
Ez egy egyenáramú motor kontroller ic.Miért lenne ott váltó feszültség .Ott valami nem jó akkor.
A fordítva működésre mire gondoltál ?
Helló
Azt nem tom ,de ezt mértem rajt műszerrel. piros vezken fix 12 V ot kap,,,fehéren válozó feszt.fekete meg test.... Fordítva: 4 állása van a lámpa állító tengelynek. Ha pl eddig 12V on volt a legmagasabb pozícióban az azt jelentette hogy akkor volt teljesen kitolva a tengely... És ahogy csökkent a fesz ,uugy egyre kevesebbet lógott ki .... Ezt kellene megfordítani....
Na de ha eddig jó volt az irány , akkor miért akarod , hogy fordítva üzemeljen ?
Mert másik lámpa lett belerakva és az automatika a nem terhelt autónál lebólintja a lámpákat.
Ha meg megpakolom a hátulját akkor emeli fel ... Pont fordítva működik most ,mint kéne .......
Annyit tudsz csinálni , hogy ami megy a motor felé vezetékek felcseréled.Mivel DCmotorrol van szó , így forgás irányt lehet , így váltani.
Próbáltam.....
Kezdü és végpozició működik. A közbensü 3 állásban csak ide -oda rángatózik a motor...
Hello! Ahogy elnézem a hálón képeket, nem fog menni, mert van benne egy pozíció kapcsoló (állásjeladó), annak vezetékeit is fel kellene cseréli. Az meg nyomtatva van.. Pld.. üdv!
Hellóó
Ezt tudnánk konrétizálni..??? Ezeket a képeket Én is megtaláltam,csak Én nem értem. Ha elmagyarázod mit kell csinálni Én megoldom vhogy Tomi A hozzászólás módosítva: Szept 11, 2013
Ehhez az kellene , hogy megkeresni melyik a három közbenső álláshoz tartozó érintkező felület , és az ic lábainál megszakítani , és keresztbe kötni . Szerintem a három közül elég csak a két szélsőt megcserélni a középső maradhatna is.
Az ic lábainál jön ki 12V ,9V 7V 5V 3V ,mind különböző lábnál?
Jól értem? ? De sajna 4 et kell ,mert másképp nem lesz összhangban a automatikával.
Előre bocsátom, nem ismerem a készüléket, a képeket is csak a hálón láttam. De szerintem a kapcsoló érintkezőit kell felcserélni. Bejelöltem a képen a pirosat a pirossal, a kéket a kékkel. A kapcsolónál és az IC-nél is megjelöltem a szin párokat. A kapcsolók mellett is van forrpont, és az IC lábak között is. Ha elvágod az IC melletti nyák vezetősávjait (sárga), akkor a kapcsoló melletti forrpontról, huzallal az IC lába közti potra átköthető felcserélve. (Legalább is a képen én így látom.) Minden esetre gond azért lehet, mert ahogy elnézem a szögelfordulás balról jobbra, vagy jobbról balra nem egyforma. Vagy is a kapcsolók más szögállási helyen vannak. üdv!
Mivel tudom legmegbízhatóbban elvágni a sárga vonallal jelölteket?
Miért karikáztad be pirosan és kéken végpontokat? pillanatragasztóval rögzíthetem a vezetéket a nyákon ?
Tapéta vágó késsel minden további nélkül el tudod vágni.Azért jelölte be , mert az egyforma színek az ic től jön , és ami az érintkezőknél van az ahhoz tartozó szálak , és ezeket kellene felcserélni .
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Suzuki swiftem van 2006-os évjárat. a gyári lámpa H4 es negatív vezérlés, azaz a csatlakozó mind 3 pólusán pozitív jelenik meg. Ki lett cserélve a lámpa külön álló HELLA fényszórók ra. a kérdésem hogyan tudnám átrelézni, úgy ha a tompitott vílágit és refizek, akkor a tompított ne aludjon ki,. elörre is köszönöm. ilyen lámpáról van szó
még egy kérdés. ez a rajz elvileg egy menetfény vezérlő, ami gyújtásra max áram, helyzet bekapcsolására csökkenti a fény erejét. Szerintetek? működhet? ime a menet fény is, full árammal. Audi S6
Sziasztok.
Van egy Izs Planeta 5-ös motorom. Azzal az a porbléma, hogy ha az egyik mérőtüskét ráteszem a motor pozitiv ágára (még csak ezt próbáltam a negativval nem próbáltam) akkor konkrétan lefagy a mutliméterem. Ez eléggé zavar mivel ez azt bizonyitja, hogy valami nagyfrekvenciás zavar van az elektromos hálózatában amit éppen átalakitani készülök és félek, hogy az új töltésrelémet tönkrevágja. Nincs valakinek valami ötlete, hogy mi okozhatja ezt és hogyan lehetne kiküszöbölni? Én gyanakszom a gyujtótrafóra vagy a megszakitóra, csak ötletem sincs hogyan kellene kiszürni. (valószinű, hogy kondival, de milyen értéküvel és hol?) Igaz ez nem autó, de kérlek bennetek ezt nézzétek el nekem, mert nem találtam motorelektronikás topikot.
Úgy mérni nem lehet. Tedd rá mindkét csúcsot. A relét meg ne féltsd erre van kitalálva.
Ha ráteszem mind a ketőtt akkor sem változik a helyzet, legfeljebb annyit, hogy ha leveszem rólla akkor kb. 1 másodpercre kiakad
Az az egyik, hogy féltem a relét, a másik meg az, hogy meg sem tudom mérni, hogy tölt-e normálisan? Legfeljebb beszerzek egy analóg műszert. Köszönöm a választ.
Nincs itt semmi gond, csak a hagyományos akkus gyújtás miatt akad ki a műszered. Ez előfordult már velem is.
Azzal ami be van karikázva kell vamit csinálnom?
Sziasztok abban kéne segítség hogy egy simson gyújtótrafóját hogy tudnám kimérni hogy jó e? 3 kivezetése van egy a test, másik amin kapja a feszültséget, harmadik amin leadja a nagyfeszt. Olvastam valamit hogy kell egy próba lámpa meg egy áramforrás, de melyiket hova kell kötni? Meg áram forrásnak egy adapter jó lesz?
Hello! Amit bekarikáztam nagyban, azok az érintkezők. Azokkal nem kell tenni semmit.
A kis karikás pontokat kell összekötni páronként. Vagy is a piros egypöttyöst az ugyanilyenhez, a piros kétpöttyöst a piros kétpöttyöshöz.. stb. Csak nem akartam a rajzra a dótokat rárajzolni, mert akkor dzsumbuj lett volna a képen. A kapcsoló közelébe ne vidd a drótokat, nehogy beleakadjon.. üdv! |
Bejelentkezés
Hirdetés |