Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Hello! Elvileg működnie kellene, de azt hiszem elfelejtetem írni, hogy az átkötéssel egyidőben, természetesen a motor két lábát is meg kell fordítani, mint előzőleg próbáltad.. üdv!
A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2013
*
Na ezt holnap kipróbálom, mert az maradt a régiben Remélem jó lesz A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2013
Köszönöm a válaszokat. Akkor ma nyugodtan összerakom legalább
Analóg műszerrel kell rámérni és akkor meg lehet mérni pontosan a töltést.
A baj csak az, hogy egyáltalán nem tölt. Egy ilyennel akartam megcsinálni, de amikor osszeraktam csak a zöld led világí és közben mértem a töltést, de nem tölt. Már ott tartok, hogy ötletem sincs rá.
Hello! Szerintem nem jó a rajz. A KT361-nek cseréld meg a bázisát és kollektorát. üdv!
Sajnos ez gyári töltésvezérlő igy nem nagyon tudok belenyulni, ezt a kapcsolást csak a neten találtam rólla. Így valószinüleg csak az tévedett aki a rajzot készitette, de ezzel még nem lett jó a töltésem
A hozzászólás módosítva: Szept 13, 2013
Ha gyári és nem tölt csak néhány lehetőség van. Rossz, vagy rosszul van bekötve, vagy nem jó a generátor... üdv!
Legjobb tudásom szerint csináltam. A generátort a múlthéten néztem át, jónak tünik, de azzal nem is volt eddig gond. Bekötve pedig úgy van, hogy az akkuról megy a pozitiv vezeték a töltésvezérlő 15-ös jelzésű csatlakozójára a 67-es pedig a generátor gerjesztőtekercsének egyik végére és a gerjesztőtekercs másik vége pedig a negativra van kötve.
Ez jónak tűnik, akkor nem jó a szabályzó. Apropó A szabályzónál test van? A 67-esen kellene mérni, mikor áll a gép, hogy van-e feszültség. Ha nincs, nem jó. üdv!
Ezt már csak holnap tudom kipróbálni érthető okok miatt
De köszönöm kipróbálom. Valami nem jó mégse. Nem lehet a gerjesztőtekercset az emmiterkörbe kötni, vagy lehet?
A 15-öst nem közvetlenül az akkuhoz, hanem a gyújtáskapcsoló után kellene kötni, de ettől mennie kell. A zöld led ha világít, akkor elvileg jól van bekötve, de nincs gerjesztés. A piros led fénye jelezné, ha folyna áram a gerjesztőtekercs felé. Így most olyan, mintha nem működne a szabályzó.
A próbálgatást, hagyjuk meg a kutyának. Az szokott.. Ilyen nincs hogy ide-meg oda kötöm.. Annak ott kell lenni, ahol van. üdv!
Helló.Átkötöttem mindent amit mondtál.Nem működik.Egyéb ötlet?
Tényleg a töltésszabályzó volt a ludas. Ami érdekes, hogy nem a végtranzisztor volt kiégve hanem a két P-N-P tranzisztor.
Köszönöm a segitséget.
Sziasztok!
Akkumulátor vásárlás előtt állok, egy targoncába kellene. Megnéztem az önindítót az 12v és 2,9kW -os. Szerintetek ehhez hány Ah és hány amper indítóáramra van szüksége?
Durván 250A. De ha az akku a dupláját tudja az sem baj, legalább lassabban megy tönkre.
Sziasztok.A segítségeteket szeretném kérni abban,hogy szeretnék egy ilyet vagy ehhez hasonlót amivel a távirányítókat lehetne tesztelni,hogy működik-e.Nem feltétlen szükséges,hogy digitálisan kiírja a frekvenciát,de az se lenne baj.Sok helyen kerestem,de sajnos még eddig nem jutottam messzire.Segítségeket előre is köszönöm.
Üdv Mindenkinek!
Találtam a neten egy ötletes kiegészítőt, csak az árát sokallom egy kicsit és inkább megépíteném saját magam. Erről lenne szó Valaki épített már hasonlót?
Sziasztok!
delco remy Tudnatok segiteni ez milyen alkatresz, mi a szerepe az autoban. A hozzászólás módosítva: Szept 24, 2013
Én a tartályból a benzingőzt összegyűjtő aktív szenes tartály kiürítő szelepének gondolom. A tartályból ahogy párolog a benzin, egy "készülék" a párákat elnyeli, majd a motor megfelelő üzemállapotában ezt a szelepet kinyitja, és kiüríti a készüléket. Hová megy a két cső? Ha az, aminek gondolom, akkor egyik cső egy valamilyen tartályszerű alkatrészre megy, amiből egy további cső megy a benzintartályra, a másik cső pedig a motor szívócsövébe csatlakozik.
A hozzászólás módosítva: Szept 24, 2013
Koszi a gyors valaszt.
De akor minek van rajta 2 vezetek, es katog, persze olyenkor szebben megy alapjaraton a motor. Gondoltam vakumos elogyujtas alito.
Azért van két vezeték, mert a motorvezérlő nyitogatja a szelepet, és azért is kattog.
Vákuumos előgyújtás állítónak gondoltam én is elsőre, de arra csak egy cső menne és inkább három vezeték.
Az allito csavarnak mi a szerepe rajta? Amely a dugo allat van.
Ez a tankszellőztető mágnesszelepe. A benzingőzt már nem engedik csak úgy ki a levegőbe, inkább visszavezetik egy szűrőn és ezen a szelepen keresztül a motorba. A motorvezérlő határozza meg, hogy mikor nyitja ki ezt a szelepet.
A csavar az lehet valami mennyiségszabályzó csavar is akár. A hozzászólás módosítva: Szept 25, 2013
Mivel hosszú vákuumcső van rajta, sok a hibalehetőség, talán falsot szív valahol.
Koszonom!
A lambda vezetekei, speci anyagbol van? Gondolok arra ,hogy ne legyen feszultseg eses a jelbol.
Csak a szigetelése speciális a hő miatt. Milyen feszültség eshet 30cm rézdróton? Azt belekalkulálja az elektronika.
Meghoszabitani szeretnem es latam ,hogy a jel vezetek nem rez, gondoltam valami speci ezustos femkeverek.Amugy meg 0,.. voltok merhetok, hideg motoral alig haladja meg az 1 voltott, na jo nem eri el a 2 voltot. en legalabb 2 meterel szeretnem meghosszabitani.Menyi fesz eses varhato?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |