Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Bikázó trafó készítése
Témaindító: Marty McFly, idő: Ápr 4, 2009
Témakörök:
Értem,köszi. Bár egy 18Ah-ás akkuval nem igazán tudom hogy lehet egy mondjuk 60-80 Ah-ás akkut feltölteni. De legalább van benne egy kompresszor is,kerék fújásra. Ha másra nem is, arra jó lehet
Szia!
A test kapcsoló egy nyomógomb, és amikor megnyomod, akkor a műszerrel mutatja hogy mennyi feszültségen áll az akku. A töltője egy ilyen kis bedugós adapter, párszáz mA-t tud kiadni magából. Értelemszerűen nem gyorstöltésre találták ki. Pontos adatait én sem ismerem, mert az enyém sincs meg szerk.: A kerékhez is kevés, mert olyan kicsi a lökettérfogata, hogy előbb merül le, mint mire felfújja. Az enyémben csak 10Ah szundikál, a kerti medence gyűrűjét sem volt képes felfújni A hozzászólás módosítva: Aug 6, 2021
Szia!
Köszönöm, most már ezt is tudom. Bár műszer nincs rajta,csak ledek. De azt hiszem hogy nem valószínű, hogy veszek bele akkut, szerintem nem éri meg. De majd a gazdája eldönti hogy mit akar vele kezdeni. Idézet: „ Bár egy 18Ah-ás akkuval nem igazán tudom hogy lehet egy mondjuk 60-80 Ah-ás akkut feltölteni” Sehogy, de nem arra szolgál. Azt tudod megtenni vele, mint amikor a Suzuki akkujáról rásegítesz a Transit-ra, hogy beinduljon. Ahogyan mpisti írta, ha rákapcsolod az éppencsk lemerült akku kapcsaira, akkor együtt a két akku (arra a pár másodpercre) biztosít akkora feszültséget, hogy elegendő áram jusson az önindítónak -ha egyébként a motor rendben van, jó kompresszió, jó gyújtás, stb. De ehhez az is kell, hogy ez az eszköz mindig feltöltve legyen. Ha ez is csak hányódik töltetldn a kocsiban, hát előfordulhat, hogy ő vesz el az akkudból összekapcsoláskor |
Bejelentkezés
Hirdetés |