Fórum témák
» Több friss téma |
Egzébként ugyanoda tettem máskép nem is lehetett volna.
Nem lesz tőle erősebb, mivel ez csak egy jelet ad, hogy mikor adjon szikrát az elektronika.
Sziasztok!
Van egy YAMAHA BW'S 50 robogóm, 1997-es kiadású. Szerintetek van-e rajta CDI, érdemes-e racing CDI-t rakni rá, hogy erősebb legyen? Illetve azt szeretném megtudni, hogy a féklámpa kapcsoló beletört a fékkarba, egy akármilyen nyomógombal vagy valamivel nem lehetne megoldani házilag, hogy ne kelljen új fékkart venni? Milyen áramkörrel építhetnék 5V os stabilizátort? Szeretnék egy USB töltő csatlakozót a robogómba. A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2015
Lm7805 stabkockával de kb annyi értelme van mint vasvillán a vészféknek , menet közben töltöd az okostelót ? Ja ha 97 es gyártású akkor már ha gyújtáselektronikát cserélsz szerintem nem lesz erősebb , a kompressziót egy kopott dugattyúnál nem tudod megnövelni csak a motor felújításától várhatsz egy kis + erőt.
Volt bele rakva új szett kb 3 évvel ezelőtt, de azóta alíg lett bele rakva 50 km.
A dombot, emelkedőt soha nem szerette, azért kérdeztem a CDI-t. A karburátort ha kitakarítottam, volt hogy egy ideig ment mint az állat emelkedőn, de 3-4 próbálkozás után megint feladta. Most megfogom próbálni új karbi szettel. A féklámpával mit tudok csinálni?
Mikor volt normálisan meghajtva sík úton több tíz km hosszan?
Nincs értelme cdi-t cserélni nem lesz tőle jobb. Fékkarból ki kell szedni a kapcsolót és venni bele újat. Nem kell fékkarostól cserélni lehet kapni külön kapcsolót. Nem lehet, hogy a karbid folyamatosan eltömődik, pl a tankból belekerült kosz miatt? Egy szűrő a benzincsőbe, esetleg a tank kimosása lehet segíthet. Egy 50km-el ezelőtt felújított motort pedig nem kellene gyötörni emelkedővel, 200km-t sík úton nem erőltetve bejáratni és utána lehet neki húzni.
Idézet: Egy 50km-es 50ccm-es motortól nem kell csodát várni, de gyakori hiba a dugulás a kipufogónál amin szokott segíteni, de ha felújítva se megy, akkor ott más baj is van. „50km-el ezelőtt felújított motort pedig nem kellene gyötörni” A hozzászólás módosítva: Feb 9, 2015
Sziasztok!
Aprilia ditech karbisra átalakítva.Szeretnék berúgókaros deknit rátenni,de melyik robogó tipusát lehetne rá varázsolni. Köszönöm előre is a válaszokat. üdv.Laci
Morini blokkról bármelyik. Suzuki Sepia, Address motorról jó lehet.
Szia Ricsi!
Köszi a segítségedet!
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a robogóm műszerfal izzóit kiválthatom ledekkel? És ha igen elég ha csak sima ellenállást használok?
Yamaha BWS 50-es robogóhoz nem lehet házilag Tuning CDi elektronikát készíteni? Mert ahogy láttam a neten a CDi-knek van kapcsolási rajzuk.
Miféle tuningot akarsz? Mit akarsz vele elérni?
Csak annyit szeretnék elérni, hogy egy picivel több ereje legyen a motornak, mivel dombon felfele nem megy, volt bele rakva új szett, alíg mentem vele 30km-t, most a karburátorba is veszek új pakolásokat. A gyári CDi ami rajta van az nagyon faragott kábelekkel van és szigetelő szalaggal, ami nekem nagyon nem tetszik.
Egy cdi-től nem fog jobban menni. Ott nem az a gond, hanem valami más. Eltömődött kipufogó, rosszul beállított karburátor, vagy a hajtásban nem stimmel valami. Nem megfelelő görgősúly, kopott szíj, vagy kuplung.
Sziasztok egy kis segítséget kérnék. Van egy yamaha neos 50-es akksi nélkül vettem így tökéletesen indult berúgókarral. Vettem bele akksit ,de az irányjelzők csak nem működtek. Rámértem és 18 v-tal töltötte az aksit, gondoltam a feszszabályzó is rossz kicseréltem. Most meg kiveri a biztosítékot valahol zárlat lehet , eljutottam addig, hogy ha a cdi ről le van húzva a kábel akkor nem veri ki a biztit. A Cdi lehet zárlatos? Vagy lehet ami belőle kifele menő kábel zárlatos? Ha valaki tudna egy kis segítséget adni . Köszönöm
Hello!
ITT nézd meg. A 7-3 -oldalnál (is) van a komplett elektronika kapcsolási rajza. Ellenőrizz át mindent...lépésről lépésre . (a CDI általában csak a gyújtásért felel, ha zárlatos, akkor nem indul a motor...)
Szia, köszi a segítséget. Végignéztem minden vezetéket, már lekötöttem mindent róla csak az aksi meg a cdi maradt és még mindig zárlat van. Érdekes, hogy berúgókarral egy rúgásra indul, önindítóval viszont nem indul be. Lehet hogy csak a cdi a ludas? Az is furcsa hogy nem gyári cdi van rajta hanem ha jól tudom az aerox -é , az eredeti sokkal kisebb és más a csatlakozója. A cdi-t lehet valahogy tesztelni?
A cdi-nek nem igazán van köze a töltéshez. Mikor veri ki a biztosítékot? Ahogy rákötöd az akkut ki is megy? Ha igen, akkor a feszszabályzó körül keresném a hibát. Lehet valami hibás selejt szabályzót kaptál. Itt a rajza: Bővebben: Link
Ha levan huzva a feszszabályzó, rárakom a sarut. Akkor kiveri .Motor nincs beinditva
Egyedüli áram ilyenkor a gyújtáskapcsolóhoz, a fesz szabályzóhoz megy a biztosítékon keresztül. Ezeket kell végignézni.
Nekem a nagy méretű cdi van az 6 vezetékes olyan mint az aeroxba.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném! Nemrég vásároltam egy Malaguti F12 50 LC típusú robogót, a motor az eladó szerint 2005-ös Ami egészen biztos, hogy ez már a digitális műszerfalas modell. A problémám a következő, ha akksi nélkül indítom szépen elindul, viszont marad az alapjárat, felpörgetni nem lehet, de biztosan nem karburátor, illetve mechanikai a hiba! Gondoltam sebaj, vettem bele akkut, így indítva minden jónak tünt de néhány motorozást követően pont hazaérve lemerült az akkumulátorom, ugye a fent említett tüneteket produkálta a motor. Megbontva a burkolatot, egy utólag fabrikált kapcsolót találtam, aminek látszólag semmi funkciója sincs, megmértem az töltést is az nincs, viszont a műszerfal random visszajelzi, hogy van. A kérdésem a következő lenne, hogyan tudom az én szerény elektronikai képességeimmel kimérni a hibás alkatrészt, illetve valaki halott már hasonló hibáról? Előre is köszönöm a segítséget! Gábor
Ha nincs töltés, akkor valószínű, hogy hibás a feszültségszabályzód. Akku nélkül meg ne használd, mert tönkremehet az egész műszerfal. Ülés előtti szerelőidomot levéve megtalálod a szabályzót. Egy fém tokban van és egy 4 vezetékes csati megy rá. Ha akku nélkül használják, akkor lehet tönkremehet a szabályzó is, ami nálad valószínű.
Sziasztok! Szovjet kérdését folytatnám. A feszültségszabályzó jó ki lett próbálva másikkal is,semmi változás. Mi lehet még a hiba? Előre is köszi!
Laci |
Bejelentkezés
Hirdetés |