Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Egy kis robogó elektronika
Lapozás: OK   20 / 37
(#) laszlo lakatos válasza Ricsi89 hozzászólására (») Jan 31, 2015 /
 
Egzébként ugyanoda tettem máskép nem is lehetett volna.
(#) Ricsi89 válasza laszlo lakatos hozzászólására (») Jan 31, 2015 /
 
Nem lesz tőle erősebb, mivel ez csak egy jelet ad, hogy mikor adjon szikrát az elektronika.
(#) Szabi1 hozzászólása Feb 8, 2015 /
 
Sziasztok!
Van egy YAMAHA BW'S 50 robogóm, 1997-es kiadású. Szerintetek van-e rajta CDI, érdemes-e racing CDI-t rakni rá, hogy erősebb legyen? Illetve azt szeretném megtudni, hogy a féklámpa kapcsoló beletört a fékkarba, egy akármilyen nyomógombal vagy valamivel nem lehetne megoldani házilag, hogy ne kelljen új fékkart venni?
Milyen áramkörrel építhetnék 5V os stabilizátort? Szeretnék egy USB töltő csatlakozót a robogómba.
A hozzászólás módosítva: Feb 8, 2015
(#) kaqkk válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 8, 2015 /
 
Lm7805 stabkockával de kb annyi értelme van mint vasvillán a vészféknek , menet közben töltöd az okostelót ? Ja ha 97 es gyártású akkor már ha gyújtáselektronikát cserélsz szerintem nem lesz erősebb , a kompressziót egy kopott dugattyúnál nem tudod megnövelni csak a motor felújításától várhatsz egy kis + erőt.
(#) Szabi1 válasza kaqkk hozzászólására (») Feb 8, 2015 /
 
Volt bele rakva új szett kb 3 évvel ezelőtt, de azóta alíg lett bele rakva 50 km.
A dombot, emelkedőt soha nem szerette, azért kérdeztem a CDI-t. A karburátort ha kitakarítottam, volt hogy egy ideig ment mint az állat emelkedőn, de 3-4 próbálkozás után megint feladta. Most megfogom próbálni új karbi szettel.

A féklámpával mit tudok csinálni?
(#) levaitamas válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 8, 2015 /
 
Mikor volt normálisan meghajtva sík úton több tíz km hosszan?
(#) Ricsi89 válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 8, 2015 /
 
Nincs értelme cdi-t cserélni nem lesz tőle jobb. Fékkarból ki kell szedni a kapcsolót és venni bele újat. Nem kell fékkarostól cserélni lehet kapni külön kapcsolót. Nem lehet, hogy a karbid folyamatosan eltömődik, pl a tankból belekerült kosz miatt? Egy szűrő a benzincsőbe, esetleg a tank kimosása lehet segíthet. Egy 50km-el ezelőtt felújított motort pedig nem kellene gyötörni emelkedővel, 200km-t sík úton nem erőltetve bejáratni és utána lehet neki húzni.
(#) levaitamas válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 9, 2015 /
 
Idézet:
„50km-el ezelőtt felújított motort pedig nem kellene gyötörni”
Egy 50km-es 50ccm-es motortól nem kell csodát várni, de gyakori hiba a dugulás a kipufogónál amin szokott segíteni, de ha felújítva se megy, akkor ott más baj is van.
A hozzászólás módosítva: Feb 9, 2015
(#) kombinatfogo hozzászólása Feb 10, 2015 /
 
Sziasztok!
Aprilia ditech karbisra átalakítva.Szeretnék berúgókaros deknit rátenni,de melyik robogó tipusát
lehetne rá varázsolni.
Köszönöm előre is a válaszokat.
üdv.Laci
(#) Ricsi89 válasza kombinatfogo hozzászólására (») Feb 10, 2015 /
 
Morini blokkról bármelyik. Suzuki Sepia, Address motorról jó lehet.
(#) kombinatfogo válasza Ricsi89 hozzászólására (») Feb 11, 2015 /
 
Szia Ricsi!
Köszi a segítségedet!
(#) Szabi1 hozzászólása Feb 19, 2015 /
 
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a robogóm műszerfal izzóit kiválthatom ledekkel? És ha igen elég ha csak sima ellenállást használok?
(#) attika válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 19, 2015 /
 
Igen.
(#) Szabi1 hozzászólása Feb 20, 2015 /
 
Yamaha BWS 50-es robogóhoz nem lehet házilag Tuning CDi elektronikát készíteni? Mert ahogy láttam a neten a CDi-knek van kapcsolási rajzuk.
(#) Ricsi89 válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 20, 2015 /
 
Miféle tuningot akarsz? Mit akarsz vele elérni?
(#) Szabi1 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Feb 21, 2015 /
 
Csak annyit szeretnék elérni, hogy egy picivel több ereje legyen a motornak, mivel dombon felfele nem megy, volt bele rakva új szett, alíg mentem vele 30km-t, most a karburátorba is veszek új pakolásokat. A gyári CDi ami rajta van az nagyon faragott kábelekkel van és szigetelő szalaggal, ami nekem nagyon nem tetszik.
(#) Ricsi89 válasza Szabi1 hozzászólására (») Feb 21, 2015 /
 
Egy cdi-től nem fog jobban menni. Ott nem az a gond, hanem valami más. Eltömődött kipufogó, rosszul beállított karburátor, vagy a hajtásban nem stimmel valami. Nem megfelelő görgősúly, kopott szíj, vagy kuplung.
(#) alexc hozzászólása Márc 5, 2015 /
 
Sziasztok egy kis segítséget kérnék. Van egy yamaha neos 50-es akksi nélkül vettem így tökéletesen indult berúgókarral. Vettem bele akksit ,de az irányjelzők csak nem működtek. Rámértem és 18 v-tal töltötte az aksit, gondoltam a feszszabályzó is rossz kicseréltem. Most meg kiveri a biztosítékot valahol zárlat lehet , eljutottam addig, hogy ha a cdi ről le van húzva a kábel akkor nem veri ki a biztit. A Cdi lehet zárlatos? Vagy lehet ami belőle kifele menő kábel zárlatos? Ha valaki tudna egy kis segítséget adni . Köszönöm
(#) Tonybacsi válasza alexc hozzászólására (») Márc 5, 2015 /
 
Hello!

ITT nézd meg.

A 7-3 -oldalnál (is) van a komplett elektronika kapcsolási rajza.
Ellenőrizz át mindent...lépésről lépésre .

(a CDI általában csak a gyújtásért felel, ha zárlatos, akkor nem indul a motor...)
(#) alexc hozzászólása Márc 6, 2015 /
 
Szia, köszi a segítséget. Végignéztem minden vezetéket, már lekötöttem mindent róla csak az aksi meg a cdi maradt és még mindig zárlat van. Érdekes, hogy berúgókarral egy rúgásra indul, önindítóval viszont nem indul be. Lehet hogy csak a cdi a ludas? Az is furcsa hogy nem gyári cdi van rajta hanem ha jól tudom az aerox -é , az eredeti sokkal kisebb és más a csatlakozója. A cdi-t lehet valahogy tesztelni?
(#) Ricsi89 válasza alexc hozzászólására (») Márc 7, 2015 /
 
A cdi-nek nem igazán van köze a töltéshez. Mikor veri ki a biztosítékot? Ahogy rákötöd az akkut ki is megy? Ha igen, akkor a feszszabályzó körül keresném a hibát. Lehet valami hibás selejt szabályzót kaptál. Itt a rajza: Bővebben: Link
(#) alexc hozzászólása Márc 7, 2015 /
 
Ha levan huzva a feszszabályzó, rárakom a sarut. Akkor kiveri .Motor nincs beinditva
(#) Ricsi89 válasza alexc hozzászólására (») Márc 7, 2015 / 1
 
Egyedüli áram ilyenkor a gyújtáskapcsolóhoz, a fesz szabályzóhoz megy a biztosítékon keresztül. Ezeket kell végignézni.
(#) alexc hozzászólása Márc 7, 2015 /
 
Ricsi89 a te rajzodon másképpen van bekötve a cdi.
(#) alexc válasza Ricsi89 hozzászólására (») Márc 7, 2015 /
 
Nekem a nagy méretű cdi van az 6 vezetékes olyan mint az aeroxba.
(#) szovjet hozzászólása Márc 26, 2015 /
 
Sziasztok!

Segítségeteket kérném! Nemrég vásároltam egy Malaguti F12 50 LC típusú robogót, a motor az eladó szerint 2005-ös Ami egészen biztos, hogy ez már a digitális műszerfalas modell. A problémám a következő, ha akksi nélkül indítom szépen elindul, viszont marad az alapjárat, felpörgetni nem lehet, de biztosan nem karburátor, illetve mechanikai a hiba! Gondoltam sebaj, vettem bele akkut, így indítva minden jónak tünt de néhány motorozást követően pont hazaérve lemerült az akkumulátorom, ugye a fent említett tüneteket produkálta a motor. Megbontva a burkolatot, egy utólag fabrikált kapcsolót találtam, aminek látszólag semmi funkciója sincs, megmértem az töltést is az nincs, viszont a műszerfal random visszajelzi, hogy van. A kérdésem a következő lenne, hogyan tudom az én szerény elektronikai képességeimmel kimérni a hibás alkatrészt, illetve valaki halott már hasonló hibáról? Előre is köszönöm a segítséget!

Gábor
(#) Ricsi89 válasza szovjet hozzászólására (») Márc 27, 2015 /
 
Ha nincs töltés, akkor valószínű, hogy hibás a feszültségszabályzód. Akku nélkül meg ne használd, mert tönkremehet az egész műszerfal. Ülés előtti szerelőidomot levéve megtalálod a szabályzót. Egy fém tokban van és egy 4 vezetékes csati megy rá. Ha akku nélkül használják, akkor lehet tönkremehet a szabályzó is, ami nálad valószínű.
(#) samjang hozzászólása Márc 30, 2015 /
 
Sziasztok! Szovjet kérdését folytatnám. A feszültségszabályzó jó ki lett próbálva másikkal is,semmi változás. Mi lehet még a hiba? Előre is köszi!
Laci
(#) samjang hozzászólása Márc 31, 2015 /
 
Megmértem van töltés is.
(#) Ricsi89 válasza samjang hozzászólására (») Márc 31, 2015 /
 
Ha van töltés, akkor viszont nem merülhet le az akku!
Következő: »»   20 / 37
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem