Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Mercedes A 140 szervizkijelző
Témaindító: mazerati66, idő: Okt 6, 2009
Én leírom az én esetemet. Van egy Mercedes sprinter 315 furgonom. Télen, amikor tempomattal megyek csúszós úton, ha valamelyik kerék megcsúszik, akkor kikapcsol a tempomat, és az autó elkezd lassulni (gázpedálról működik rendesen). Csak akkor tudom ismét használni a tempomatot, ha megállok, és újraindítom a motort, az elején azt hittem hogy elromlottaz autó, de szegény csak a bíztonság érdekében csinálta. Eltelt egy kis idő amig rájöttem hogy mitől van, mert a csúszást én még nem is éreztem.
Én úgy képzelem, hogy létezik egy szenzor mindegyik keréknél, amelyik a megfelelő kerék sebességét (fordulatszámát?) méri. Az ESP is szerintem ezektől a szenzoroktól szerzi az információt ami alapján a döntést meghozza . Nem vagyok autószerelő, de ha én terveznék egy autót, én így oldanám meg. Szerintem ezeket a szenzorokat kellene megkeresni, és megnézni pl hogy nincsenek-e koszolódva. Gondoljuk el egy inkrementális jeladónál ha egy pár rés eltömődik, akkor teljesen más értéket mérhet, mint ami van valójában. Én így indulnék el. Megkeresném az erre vonatkozó információkat (google) és megbeszélném egy ismerős szerelővel
Helló Nemrég vettem egy 140-est és azt csinálja ,hogy ha nem nyomom be a kuplungpedált indításkor akkor mintha nem húzna be a bendix az önindítóba,de mosanába már van hogy hiába nyomom be a kuplungot akkor is ezt csinálja utánna felengedem ,be nyomom újra akkor meg jó minden indít szépen tehát van hogy 2 kuplungolás kell beindításkor.Az lenne a kérdés ,hogy volt-e már valakinek ilyen problémája és mi a megoldás meg hogy valóban benyomott kuplungal kell-e indítani mert különben nem lehet?
A konkrét autót nem ismerem, de találkoztam olyan típussal, amit csak és kizárólag benyomott kuplunggal lehetett beindítani. Igaz, az ki is írta, hogy anélkül nem fog menni.
A bendix nem húz be. Az egy szabadonfutó. Szerintem Te a behúzómágnesre gondolsz...
Teljesen normális működés. A tempomatnak ki kell kapcsolni ha megcsúszik az autó, vagy levegőbe kerül egy kerék, különbem balesetveszélyes helyzet alakulhat ki. a tempomat karjának magad felé húzásával ismét bekapcsol az eredetileg beállított értékre.
Akkor lehet hogy behúzómágnes,de ha indítok akkor hallani,hogy az önindító forog de nem indítja a motort és ha újra kuplungolok akkor meg jó, de néha elsőre is.Nem tudom hogy mi lehet meg hogy normális e ez a dolog de a válaszaitokat köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Nov 15, 2016
Helló!Egy A 140-es em van és az lenne a kérdésem hogy ha tud valaki segíteni ebben:a kilométer kijelzőjén megjelent 2db villáskulcs és alatta 1 óra utánna 24-es szám mostanra már 20.Mi lehet ez mert a szervíz visszaszámlálót eddig még 5000-km körül írta de most ez jött ki.Még a véleményeteket kérném arról hogy mikor kell kicserélni rajta a vezérműláncot mert azt is olvastam hogy soha de nem akarom ezt elhinni.Előre is köszi.
A kulcsokat nem tudom, de láncot valóban nem kell cserélni, csak ha zörög.
Sziasztok.
Egy kis tanácsot szeretnék kérni. van egy A140 1,4 benzines kis mercim, motorikusan értek kicsit hozzá de az elektronika a gyengém, egyenetlenül jár a motor meg olyan hangja van mit a traktornak új gyertyák vannak benne, pár napja jelentkezett aránylag hirtelen ez a hiba milyen hibák lehetségesek? előre is köszönöm a segítséget.
Lehet hogy pancsolt benzint tankoltál. Vagy el van dugulva az üzemanyag szűrő.
Mechanikalilag azért egyik percről a másikra nehezen tud így elromlani.
sziasztok valaki tudna segíteni ?A140 benzin nem indul a kulcsal elfordítom nem történik semmi . de ha megtolom indul és ha jár a motor kb 2 percet utána kulcsal is indul . gépet rádugtunk nem ír semmi hibát hol tudnék kapcsolási rajzot találni hogy hol van az önindító vezetékei? vagy szerintetek mi lehet a gond,
Sziasztok ,segítséget szeretnék kérni . A140 Merci nem indul be , óra és olajkanna piktogram megjelent a műszerfalon. Service reset megtörtént , 15.000 km -ert mutat ,de továbbra is megjelenik az óra és Olajkanna együttese. Az autó nem indul be. Mi lehet a gond ?
Autodiagnosztika mit mondott, mi a hibakódja?
Sziasztok!
Problémák ez volna MB W168 2001. Menetközben egy pillanatra felvillanik a belsővilágitás-- csak egy pillanatra.., felmerült hogy esetleg pl csomagtékapcsoló " bizonytalanodik" stb.., de ha nyiott csomagtérajtónál próbálom szimulálni és a kapcsolóját egy pillanatra muüködtetem kézzel.., akkor felgyullad a belsövilágitás, de nem egy pillanatra hanem késleltetve fog égni! Keressúnk valami komfortmodulszerhüséget-- vagy legalább egy belsövilágitásvezérlőt..., vajon hol lakhat??? Már ha van ezen valahol... Köszi iminden segitséget! Üdc C. |
Bejelentkezés
Hirdetés |