Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Önindító probléma
 
Témaindító: baribari, idő: Jún 27, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   12 / 37
(#) zolika60 válasza dido hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
Sokminden lehet, de legelőször az akkusarukat vizsgáld meg.
(#) dido hozzászólása Aug 31, 2010 /
 
ugyérzem öninditó probléma lesz
(#) potyo válasza dido hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
A próbálkozás alkalmával a műszerfalvilágítás (vagy akár az utastérlámpa, ha nyitvahagyod az ajtót) nagyon elsötétedik vagy szinte semmit sem változik a fénye?
(#) patexati válasza dido hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
Szia! Ütögesd meg az indítómotort! Ha akkor elindul szinte biztos,hogy szénkefecsere lesz Ha a lámpa nagyon elhalványul vagy elalszik akkor,hogy előttem írták saru esetlegesen rossz az akku! Van mikor tökéletesnek látszik egy akku de az indítási áramot nem bírja mert szakadt valahol a cellákat összekötő rúd.. Ilyenkor sajna csere!
(#) dido válasza potyo hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
semmit nem változik a fénye. szerintem itt nem az aku a hibás. köszi h probálsz segiteni
(#) dido válasza patexati hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
a lámpák nem halványulnak. az ütögetést megprobálom mielőbb, csak sajnos a kocsi nincs is itthon mivel már hazajönni nem tudtam vele. köszönöm a segítséget!
(#) akos70 válasza patexati hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
Azt írja, kattanik, ha meg kefés, akkor nem szokott általában.
De egy próbát mindenképp megér.
(#) dido válasza akos70 hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
akos70 akkor te mire tippelsz? kiváncs vagyok minden tippre gondolatra véleményre. köszi!
(#) akos70 válasza dido hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
Az első válaszadó elmondta. Sokminden okozhatja.
Aksi, kábel, töltésprobléma, önindító..
1-2 méréssel gyorsan le lehet szűkíteni a kört.
(#) piros1 válasza dido hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
Ladánál láttam ilyet, ott az önindító áramkörét egy bazinagy segédrelé zárja, lehet, hogy elégtek az érintkezői. Vagy az önindító negatív kábele leszakadt, akkor is pont így csinál.
(#) mugab válasza dido hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
90% bendix relé (szerintem)
(#) akos70 válasza mugab hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
Az meg mi??
(#) akos70 válasza piros1 hozzászólására (») Aug 31, 2010 /
 
Ritka az az önindító, aminek van negatív kábele.
(#) dido hozzászólása Szept 1, 2010 /
 
Köszi mindenkinek
(#) patexati válasza akos70 hozzászólására (») Szept 1, 2010 / 1
 
Szia! Pontosan egyet kattan ha nem ér a kommutátorhoz a kefe mivel csak a "bent tartó" tekercs kap áramot de az nem képes "behúzni" mert azt a behúzótekercs végzi ami a keféken keresztül kap testet közvetett módon! Ez szinte az összes indítóra érvényes persze van kivétel. Ha előtte nehezen indult esetleg "kattogtatni" kellett akkor 90%-ra teszem ezt a hibát.
(#) akos70 válasza patexati hozzászólására (») Szept 1, 2010 /
 
Pontosan érted a behúzó müködési elvét, épp ezért hamar beláthatod, hogy NEM kattanik.
Mivel a benttartó tekercs nem képes magában behúzni, a behúzó pedig a kopott keféken keresztül nem kap testet. Kattanás nincs, a mágnes a vasat meg se mozdítja, viszont a műszerfalon a visszajelzők enyhén halványodnak - ebből sejthető a hiba.
(Kivétel 1-2 tipus, pl. a régi Ladák, abban csak egy erös tekercs volt - a későbbiekben már kettő)
(#) patexati válasza akos70 hozzászólására (») Szept 1, 2010 /
 
Igaz,hogy nem húz be de van egy kis kattanó hangja mivel azért megmozdítja a behúzó magot melynek van kis kattanó,koppanó hangja azért..Nem az írtam,hogy be is húz.. Akkor erős kattanás hallatszik ilyenkor egy kicsi mert ugye a tekercsben a mag azért megmozdul kicsit és az illesztéseknek.stb van kis hangja a hézagok kotyogás miatt..Mindegy nem érdemes vitatkozni szerintem rajt
(#) dido válasza patexati hozzászólására (») Szept 3, 2010 /
 
Szia. igen ez volt a baj amit írtál. és nem elég hogy ez most még a generátorral is baj van.. szal kicsit szétesett a kocsi:S ügyes vagy. biztosan nagyon érted ezeket a dolgokat!üdv
(#) dido hozzászólása Szept 3, 2010 /
 
sziasztok újabb kérdésem lenne. most a generátorral van baj. tudom itt nem ez a téma de szeretném ha segítenétek. a generátorral van baj. darálós hangot ad és az ékszíjtárcsa felől mozog a házba, kézzel meglehet mozgatni. (kottyanása van). Szerintetek mi lehet a baj? köszi!
(#) patexati válasza dido hozzászólására (») Szept 3, 2010 /
 
Szia! Ha csak a csapágy kotyog az szerencse de ha a házban elforog akkor az baj mert kell cserélni a pajzsát is miben a csapágy van..Kell hozzá lehúzó is mert nem hiszem,hogy az ékszíjtárcsát le tudod venni róla másképp (nagyon rá tud gyógyulni) Ha csak a csapágy kotyog az jó mert szépen le kell róla szedni mind a kettőt és kicserélni jó minőségű zárt lehetőség szerint "c" csapágyra. Ha roncsolta a csapágyházat vagy próbálsz keríteni egyet vagy veszel egyet kompletten bontóban!
(#) mugab válasza patexati hozzászólására (») Szept 3, 2010 /
 
"Ha roncsolta a csapágyházat vagy próbálsz keríteni egyet vagy veszel egyet kompletten bontóban!"
Esetleg kihézagolod, praktikusan sörösdobozból készült szallaggal... (szerintem)
(#) potyo válasza mugab hozzászólására (») Szept 3, 2010 /
 
Ha sikerült megcsinálni, hogy ne feszüljön, akkor végülis ez is megoldás.
(#) akos70 válasza mugab hozzászólására (») Szept 3, 2010 /
 
Vagy csináltatsz bele esztergályossal egy perselyt.
Vagy beleragasztod Loktite csapágyrögzítővel.
Etc, etc...
Szerencsére ritkán szokott megfordulni a házban.
(#) patexati válasza mugab hozzászólására (») Szept 3, 2010 /
 
Ez nem megoldás mert nem lesz jó! Gondolj bele ha a csapágy elfordul akkor az szépen kieszi egyik oldalon mivel a szíj rendesen feszíti.. Ebbe perselyt sem igen tudsz esztergálni mert előtte ki kéne marni központosan a csapágyházat mi nem kivitelezhető olyan egyszerűen..
(#) akos70 válasza patexati hozzászólására (») Szept 3, 2010 /
 
Pedig szoktak, ha szükséges.
Újabb generátoroknál meg az is gyakori, hogy gyárilag egy müanyag persely van a csapágy meg a ház között. Így ha meg szorul a csapágy, nem a házat forgácsolja szét, hanem a puha műanyagot.
(#) patexati válasza akos70 hozzászólására (») Szept 3, 2010 /
 
Én nem mondtam,hogy nem lehet de körülményes. Van melyiket esztergába is be lehet fogni az akkor már egyszerű mert kiveszi késsel méretre. Rengeteg fajta generátor létezik van melyik javítható van melyik sajnos kuka ilyen esetben. A generátort az spécin kell megcsinálni nem szabad összehányni mert ha az nem jó vagy megszorul akkor az autóval nem lehet menni sehová! Ezért kell törekedni a minél tartósabb megoldásra ha nem akar valaki szívni utána.
(#) piros1 válasza akos70 hozzászólására (») Szept 6, 2010 /
 
Én is csak Ladánál láttam eddig.
(#) Mega-Power válasza VIM hozzászólására (») Nov 3, 2010 /
 
Szia.

Amit említettél hogy ugyanoda áll le a motor, nos megnéztem és egy ponton áll le a motor, magyarul, mindig oda, a másik meg a vezérműtengelyen ill a házon van két jelőlés amit gondolom vezérműszíj cserénél jelöltek meg, ez szintén egybe esik, tehát felül és alul is egybe esnek a jelek, a rotor meg az 1-es és 3-as henegernél van de közelebb van a 3-as hoz,hát kb ennyi amit most tudok...
(#) Mega-Power válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 3, 2010 /
 
.... és még valami , indítózásnál meg áll a motor akkor kb 8 voltra esik vissza a feszülség hát ennyi egyenlőrele, illetve leszedtem a szelepfedelet, és a főtengely jele, meg a vezérműtengely jele az jó, épp ott van a szelepváltás, tehát a vezérműszíj az jól van feltéve nincs fog eltolódás, ahogy nézegettem a gyújtás kb pont holtponton van ahogy ezt szemmel meg lehet állapítani , most úgy néz ki nincs előgyújtáson, pont holponton gyújt kb.
(#) akos70 válasza Mega-Power hozzászólására (») Nov 3, 2010 /
 
Pont egy éve küszködsz ezzel. Hogy rohan az idő.
Következő: »»   12 / 37
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem