Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Elektromos roller
A gázkar vezeték sorrendjéről.piros.fekete .kék.Alulról felfelé pl.Mert mint mondtam kivan szakadva az egész köteg.
Keresd meg a vezérlőn azt a csatlakozót, amibe egy zöld, egy fekete és egy piros vezeték megy, ez lesz a gázkar.
Ez meg is van,feljön a gázkarhoz és ott nem tudom a sorrendet.Tehát magából a gázkarbol van kiszakadva.Amig a vezérlőt szét nem csesztem,addig a piros és a feketét összeérintettem,és hajtott a kerék.
Ha kivan szakadva, akkor a rossz hír, ki kell cserélni.
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet,kedden megveszem a cucot,és majd meglátom.
Sikerült,most már tökéletes,még egyszer köszönöm a segítségedet.
Sziasztok!
Egy Beijixing Electric nevű és BJX58 típusú 24V 250W , elektromos roller vezérlőjének a rajzát keresem! Ha valakinek van vagy tudja hol van az legyen olyan kedves és tegye közzé. Köszönöm Tibi
hello!
Van egy quad-unk(olyan mint a legkisseb méretű 50 köbcentis, csak egy ilyen elektromos roller van beleépítve.) 36V 500W-os a probléma: húzzuk a gázt és alig megy, de ha lassan fokozatosan húzzuk akkor normálisan megy. Elvittük egy szerelőhöz, de ő nem tudta megcsinálni csak összetörte az elejét :@ én a gáz karra gyanakodtam, de nem az a baja. Valaki találkozott, ilyennel tudja mi a baja?
Nem lehet, hogy az elektronika maximális árama kevés a quad hirtelen felgyorsításához? Ott mégis csak jóval nagyobb áram kell mint egy roller esetében. Mérd meg a hirtelen gyorsításkor folyó áramot. Lehet, hogy a védelem tilt le. :yes:
Ha a gázkaron a pirosat meg a feketét összezárom, akkor megy mint a szélvész. Ezért gondoltam, hogy a gáz karral van baj, de nem mert az újjal is ugyan az a probléma. Az elektronikáját csináltatta már apa mert egyszer leégett a motorja és az elektronikát is csinálták.
Ha ez lenne a baja akkor, teljesen ráhúzzuk egy idő után felgyorsulna (szerintem), de most, csak akkor gyorsul fel, ha mindig egy kicsit húzok rá. (nem értek nagyon hozzá) A védelmet kilehet iktatni valahogy? próba erejéig természetesen.
Sziasztok!
Barátom, belebuherált a villanyrollerjába mert leállt, hűttés nélkül nézegette ahogy elfüstölnek a tranzisztorok és már nem lehet kiolvasni a számokat rajta egy kivételével IR228XA A roller vezérlő tipusa LBD14. Van valakinek ötlete , helyetesítő tranzisztor , nyák rajz bármi. (roller tipusa : Silverfly Racing) Mint amilyen a képen (a fekete színű)
Nekem az a gondom a fiam rollerébe tettem egy erősebb motort és a vezérlője megadta magát.
Elég veszettül ment. Nem tudom a teljesítményét, de simán felrántotta egykerékre pedig min. 80kg a gyerek! Ha hirtelen indult kicsapta az 50 amperes biztit, kettő darab 12v 18Ahr akksi van benne. A vezérlő javíthatalan mert ki van öntve gyantával és kemény mint az üveg! Ha estleg valakinek van valami használható rajza meg nyákterve szívesen megnézném, mert az elektronikában jártas vagyok egy kicsit. Mondjuk, csináltam már pár áramkört, és az ilyen teljesítményü vezérlő a neten meglehetősen borsos áru.
A a lap tetején a kis fényképező ikonra kattintasz, találsz itt is néhány rajzot. De megnézheted valamelyik bringásban is.
Hát elég gyengusok.
Nemhiszem hogy azokközül valamelyik is kibírna mondjuk kb70-80-ampert
Az csak az alkalmazott FET-eken múlik. Akár több100A is lehetséges. Nézz szét itt is esetleg:Bővebben: Link
Köszi!
Átnézem, remélem találok megvalóstható rajzot.
Azokkal az a baj hogy, kétirányu vezérlést valósítanak meg.
Nemhiszem hogy a gyerek 50-nel szeretne tolatni ! Meg a gázkart hogyan tudom összekötni az áramkörrel mikor valami rádióvevő vezérli azokat a PWM szabályzókat.
Nem csak olyan van ott. De ez talán már tetszeni fog:Bővebben: Link
Rádióvevőt merre láttál?
Rádió távirányításu modelleknél gondolom valami vevővel vezérlik a motor szabályzót.
Az a IRL520N fet eléggé gyengus 10A 48W . Maga a kapcsolás nem rossz!
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni merthogy vásároltam egy elektromos rollert. Az adatai : akku 2x 12v 10 Ah motor: 24v 250w elektronika: SPD-24250 hát mivel hogy előbb cselekszem és aztán nézelődöm fórumokon Így esett meg hogy az egyik akkut (mivel rossz volt) kicseréltem egy 12v 55Ah -s akksira gondolom ez az elektronikának nem tett túl jót de ettől függetlenül megy és müködik.csakhogy bárhol nézelődöm sima 2x12v 10Ah akkukkal 25-50km írnak amit el lehet vele menni na már most az enyém kizsírozott szakadékba nem megy 25km-et nem hogy 50et. Ugyanis a 1x 12v 10Ah és 1x12v 55Ah akkuval amik fel vannak töltve 6-8 km azt vége és persze nem emelkedőnek felfelé mármost tudna e valaki segíteni abban hogy mi lehet itt a baj és hogy az elektronikában mit kellene esetleg cserélni ha továbbra is 55Ah-s akkuval szeretném használni. Vagy hogy tudnák minél messzebb jutni vele Előre is Köszönöm annak aki segít.
Az elektronikában semmit nem kell cserélned. Valószínűleg a másik 10Ah-s akku sem a legjobb már, meg a nagy akku plusz súlya sem tesz jót a hatótávnak. Az a plusz több mint 10kg nem valami jó a súly szempontjából. Nekem van egy 24Ah-s akkum, ami kb 10kg. Akkor az 55Ah-s sem lehet kevesebb 15-20kg-nál. Vegyél bele két új legalább 10, de jobb ha inkább 15Ah-s akkut és jó lesz. Bár azt nem garantálhatom, hogy így is elmegy 50km-t.
Szia oli1121!
Van egy rossz hírem. Ha azt akarod, hogy ne növekedjen az "összsúly", vagyis nagy távolságot tudjál befutni a rollereddel és ne kelljen hatalmas akkukat cipelni az drága mulatság. A z egyetlen megoldás egy korszerű akkumulátor beszerzése: http://tech-mobile.hu/termekek-litium.htm és hozzá egy felügyeleti egység, ami a töltést/kisütést vezérli. A helyzet ugyanis az, hogy minél inkább növelni szeretnéd a hatótávolságot, annál inkább romlik a hatásfokod, mivel az akkumulátorokat is vinned kell magaddal. Ezek az akkuk lehetővé tennék minden további nélkül az 50 km távolság elérését egy feltöltéssel, de ennek ára is van (sajnos)! Viszont hatalmas előnyük a kis súly mellett a töltés/kisütési ciklusok magas száma, az egyenletes teljesítményleadás és a viszonylag gyors feltöltés. Lehet, hogy túlélné a rollered az akkumulátor! Kb. 5 évig lehetne rendszeres napi használatban, ha rendesen kezeled! Ezalatt az idő alatt nagyon sok ólomakkut pusztítanál el, mert annak meg az a nagy baja, hogy a kapacitása télen is jelentősen csökken, de idővel amúgy is rohamosan csökken a kivehető teljesítmény. Nem vagyok érdekelt az értékesítésben, nem azért írtam, ezek a saját tapasztalataim! Kalkulálni kell, hogy mi éri meg jobban hosszútávon. Üdv. :patkolttojas
Hali!
Nem kötekedni akarok, de ha egy 55Ah-s akku belefért a rollerbe, bele fog férni a másik is! Akkor viszont viszi a 80km-t is! Szabó Z.
Köszönöm szépen a válaszokat.
A probléma áthidalása és a szűkös anyagi keret miatt robbanó motoros lesz belőle.mivel nézegettem én is hogy a jó akku hát finoman sem megfizethető(nem mint ha a benzin az lenne de akkor addig meg amíg van üzemanyag és a benzinnel (nekem )könnyebb számolni és amugy is egy 38cc láncfűrész lesz a motor.az pedig nem fog olyan megfizethetetlenül fog "enni" az öcsém malibu elektromos rollere is így végezte az akkuk és az elektronika halála után csak arra 50cc motor ment áttétellel és 40km/h val leget menni vele dombnak fel.
Nem tudtok Pesten escooter szervizt?
Ülés tövében belül eltört a rúd és hegeszteni kéne. Köszi.
Nem elég ahhoz egy lakatos mester?
Elvileg igen de a tetejét le kell szedni és autószerelők se vállalják mert nem ismerik
No és te sem vállalod? Szerintem nem lehet roppantul bonyolult.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |