Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Szia csady! Amig a tápot élesztgeted 100W-os égőt tegyél a bizti helyére.. PTK is kint. Ez megvédi a tömeghaláltól a gépet.. Tudsz méregetni és nem kell mindig új garnitúra alkatrészt vásárolni. Jó barkácsolást,és nagyon óvatosan!! Gondolom leválasztó trafód nincsen..
Köszönöm a válaszod. Nemsokára megyek a boltba és hozok alkatrészeket. Nincs leválasztó trafóm. .Kezdő vagyok még.
Nem baj az.. Valahol mindenki elkezdi.. Én egy pár éve kezdtem a dolgot és rengeteg segitőkész szaki van erre felé.. akiktől sokat tanulhat az ember! A leválasztó trafót életvédelmi szempontból mondtam.. a puffer kikapcsolás után is sokáig feltöltött állapotban maradhat (350V-400V).. két kézzel ne babrálj a gépben.. és mindig kétszer nézd meg hogy mit csinálsz. A sorkimenőt egyenlőre hagyd.. a tápot kell feléleszteni.. átmérni a feszültségeket a rajz alapján..
Az izzót a puffer kondi után jobb betenni, mert ha szar a táp, akkor a puffer nem tudja ellőni a tranyót. Ha a bizti hejére teszed akkor csak annyit érsz el, hogy a puffer lassabban töltődik, és ha ott a zárlat esetleg akkor nem végzi ki a hidat. De viszont feltöltődik teljesen és ha szarakszik a táp akkor repul is a tranyó, mert van villany a pufferon rendesen. Prec táp szivatott így.
Szia Bandi! Teljesen igazad van.. jobb megoldás a puffer után betenni az izzót. A lényeg az lenne hogy ne csináljon több "lavinát" a gép.. mert tud ám repülni sok minden.. mikor én igy jártam,cseréltem a puffert,a tranyót és sok-sok mindent.. Tanulópénz volt. Mindenképp égővel próbálkozz.. a biztit felejsd el egyenlőre.. mig nem 100%-os. a táp, standby
Sziasztok!
Van egy daewoo 21c6nt típusú tv-nk. Mostanában azt csinálja hogy 5-10 perc után elkezd magas frekvencián "fütyülni" itt űlök mellette és már nagyon idegesít , mi lehet a baja eddig nem csinálta? Minden tökéletesen működik rajta egyébként.
Szia!
Olvasd el az erre a kérdésre adott válaszomat.
Én is valami ilyesmire gondoltam.