Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » TV hiba, mi a megoldás?
Lapozás: OK   522 / 1272
(#) küzmös Gergely válasza csady hozzászólására (») Aug 3, 2011 / 1
 
Szia csady! Amig a tápot élesztgeted 100W-os égőt tegyél a bizti helyére.. PTK is kint. Ez megvédi a tömeghaláltól a gépet.. Tudsz méregetni és nem kell mindig új garnitúra alkatrészt vásárolni. Jó barkácsolást,és nagyon óvatosan!! Gondolom leválasztó trafód nincsen..
(#) csady válasza küzmös Gergely hozzászólására (») Aug 3, 2011 /
 
Köszönöm a válaszod. Nemsokára megyek a boltba és hozok alkatrészeket. Nincs leválasztó trafóm. .Kezdő vagyok még.
(#) küzmös Gergely válasza csady hozzászólására (») Aug 3, 2011 / 1
 
Nem baj az.. Valahol mindenki elkezdi.. Én egy pár éve kezdtem a dolgot és rengeteg segitőkész szaki van erre felé.. akiktől sokat tanulhat az ember! A leválasztó trafót életvédelmi szempontból mondtam.. a puffer kikapcsolás után is sokáig feltöltött állapotban maradhat (350V-400V).. két kézzel ne babrálj a gépben.. és mindig kétszer nézd meg hogy mit csinálsz. A sorkimenőt egyenlőre hagyd.. a tápot kell feléleszteni.. átmérni a feszültségeket a rajz alapján..
(#) karaszbandi válasza küzmös Gergely hozzászólására (») Aug 3, 2011 /
 
Az izzót a puffer kondi után jobb betenni, mert ha szar a táp, akkor a puffer nem tudja ellőni a tranyót. Ha a bizti hejére teszed akkor csak annyit érsz el, hogy a puffer lassabban töltődik, és ha ott a zárlat esetleg akkor nem végzi ki a hidat. De viszont feltöltődik teljesen és ha szarakszik a táp akkor repul is a tranyó, mert van villany a pufferon rendesen. Prec táp szivatott így.
(#) küzmös Gergely válasza karaszbandi hozzászólására (») Aug 3, 2011 /