Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kapcsolási rajzot keresek
Témaindító: Kallai Csaba, idő: Márc 11, 2006
Témakörök:
Tiszztelt Uraim!!Vettem egy White Horse erősitőt.Nagyon nagy szükségem lenne a kapcsolási rajzra!!!Kérek segitséget.Tisztelettel:rubins
rubinstein.peter * előre is köszönöm
Hali!
Thomson 21mg55f hez nincs valakinek kapcsolási rajza? Üdv : Z
Sziasztok!
Nem tudom jó topicba írok-e, de elakadtam a csatolt fájlban jelzett bekötésnél. Próbáltam rajzolgatni, de valamelyik lépés mindig hibás volt. Valaki be tudná rajzolni a megfelelő kapcsolást hogy mindegyik eset működjön? Be is linkelem, hátha nem lesz jól olvasható a méretezés miatt: Bővebben: Link Köszönöm!
Párhuzamos kapcsolókkal megoldódni látszik a dolog:
Bővebben: Link
Made in China?
Gyártó, kép, pontos típus bővebb info azért nem ártana, ha szeretnél is kapni segítséget.
Sziasztok
Egy egyszerű kapcsolás érdekelne, amivel le lehet korlátozni a feszültséget egy adott értéken (Kb. DC 50V). Egy kapcsolóüzemű tápegység elé kellene, ami esetenként nagyobb bemenő feszültséget kaphat, mint amennyit kibír. Az érték alatt pedig ne jelentsen plussz terhelést. Azt hiszem sönt fesszabályzónak hívják ezt. Kismotor tekercse terhelés nélkül túl magas feszültséget ad le, amivel nem bírkózik meg a lenti tápegység. Ez elé kellene: Bővebben: Link A segítségeteket előre is köszönöm!
Hello!
Jól hiszed, csak a teljesítményt is ismerni kell (hozzávetőlegesen), amit "el kell párologtatni", hogy valamilyen érdemi megoldásra juss. üdv! proli007
21W teljesítményű a tekercs, szerintem 5W disszipálása már elegendő. Ahogy nő a terhelés, úgy csökken a feszültség is.
Hello!
Azt még lehet "analóg disszipatív módon söntölni. pld. valahogy így.. üdv! proli007
Köszönöm szépen a nagyon korrekt kapcsolást! Ha minden igaz, potméterrel lehet beállítani az értéket, ez milyen intervallumon mozoghat?
Délután mértem kicsit, a váltóáramból egyenirányítás után 66V-ot is kaptam magas fordulaton. Ezzel megbírkózik még?
Üdv!
Én egy Hitachi AH-M2 erölködőhöz keresnék kapcsolási rajzot. Nincs valakinek véletlenül meg? Köszönőm.
Szia!
Ebben egy egyszerű STK-s végfok van, melyik része érdekel a kapcsolásnak?
A szám megrendelhető a makedón oldalon, csak 180 Makedón Dénárt kell érte fizetni.
Üdv!
Akkor keresgélek tovább.
hali. egyszer láttam 1 kapcsolási rajzot aminek azvolt a lényege hogy amikor bekapcsoltam ,a rákötött izzót fokozatosan kapcsolta be és amikor kikapcsoltam fokozatosan kapcsolta ki ,de ezt nemtalálom és egy ilyet szeretnék építeni.küldene valaki egyet?
Egy EW201/H típusú urh mikrofon vevő részének kapcsolási rajzára lenne szükségem. Tudna valaki segíteni? Köszönöm előre is !
Milyen feszültségű izzót szeretnél így működtetni?
15-16 V-os izzót a modellvasúton.(amúgy megtaláltam a neten de nem kapcsolási rajz hanem kész panel és nemtudom megcsinálni)
Sziasztok!
Nagy gondom van: -Tirisztoros gyújtáshoz keresnék használható kapcsolási rajzot! 3-400V-ot szeretnék kapcsolni egy lada gyújtástrafóra (2108) primer kör kb: 3.8ohm-os. az eredeti 0ohm-os volt, illetve zárt vasmagos műgyantázott gyújtótekercs volt, kicsi teljesítménnyel. Jelen esetben opel astra f c16nz motornál az alábbi a szitu: Eredeti trafóval rendszeres nem indulás, -rángatás- gyújtáskihagyás stb volt.. cserélve lada trafóra.-jelentős javulás történt, pöccre indult, kevesebbet hagyott ki.., de: A lada trafó miatt a primer körből az Ecu-ra és a 12voltos rendszerbe túlfeszültség kerülhetett és kerül.., ugyanis ezt igazolva az idő és a dátum számláló időnként nullázódik magától, és néha a világítása is magától villogni kezd..(-járó motornál,-illetve a töltés és az akku rendben van!-illetve a motor testelése is!) Érdekességképpen: járó motornál az akku 31pólusáról nézve a gyújtótrafó 1 és 15-ös kivezetésén is 12-14Volt mérhető.. -olyan mintha az akku minusza a köztes pontja lenne a kapcsolásnak és kétszer lenne meg a 12-14volt méghozzá ellentétes polarítással (ha jól emlékszem)! Első alkalommal be is néztem: (hibás döntés volt testhibára gyanakodni.., és járó, -de rángatózó motornál a gyújtótrafó 1-es pontját testre érintve komplett gyújtásmodul meghalt! A gyújtásnál a fő gond az az hogy a központi injektor is közvetlen erről a gyújtásmodulról van meghajtva.. -illetve az ecu végzi az előgyújtás szabályozást, viszont időnként se szikra és az injektor sem dolgozik, valószinüleg a túlfeszültség, vagyis a feszültségimpulzus miatt az ecu letilt..? (vagy simán csak megőrül..) Szeretném az eredeti vezérlést meghagyni, egy optocsatolóval leválasztani a jelet az elektonikától és egy BT151-es tirisztorral megoldani a kapcsolást ami 3-400Voltra feltöltött 10u -s kondit sütne a trafóra, így le lenne választva a teljes primer kör a saját elektronikájától és nőne a gyújtókör hatásfoka is. Illetve néhány zavarszűrő ellenállás és kondenzátor beépítését is tervezem. Közben vettem egy új gyújtásmodult, ami szintén ugyanígy viselkedik, azaz mostmár nagyon ritkán hagy ki, megy rendesen, viszont ha leáll akkor többet nem indul, se szikra se injektor.. Minden ötletet és kapcsolási rajzot szivesen fogadok és örülnék neki! Régi lada tirisztoros gyújtás is érdekel! -kiindulásnak mindenképpen jó lenne! Köszönettel előre is! Üdv: Infinity80
Szia! Nem igazán a kérdésedre válaszolok, csak ami velem elő fordult c16nz-nél: a jelenség ugyanez. Az elosztó közepén az érzékelő picit lógott. Először mi is gyújtótrafóra gyanakodtunk, meg gyertya meg kábel. Ki is cseréltette velem az autószerelőm, és mindig jobb is lett egy picit. Érdekesen adta elő ez igaz, mert a hiba elő jött 1-2 hét után, főleg meleg motornál. Aztán kipróbáltuk egy másik elosztóból (annak a háza volt törött) átbarkácsolni az érzékelőt. Na azóta jó, kb 3 éve. Pedig vissza került az eredeti trafó. Lehet nálad nem ez a gond, de érdemes lehet meghagyni gyári állapotba.Egy próbát megér, csak azt nézd meg nem lötyög e a közepe!
Remélem érthetően fogalmaztam, mostanában nem az erősségem
Jó estét mindenkinek! Volna nekem egy STK419-130-as végfokom és nem találok sehol sem kapcsolási rajzot. Tudna valaki ebben segíteni?
Szia.:google: Bővebben: Link
Az adatlap szerint csak 2X53V a vége ennek az ic nek. Nekem ez egy hifibe volt és 2X56Volton ment, amit ezek serint nem bírt, jah és tuti, hogy nem 2X50wattos. Azért köszönöm.
Ha beírod a gogléba mind 50W teljesítményt ír. Próbáld végig böngészni, lehet mást is találsz. A készülék rajza alapján talán vissza kereshető lenne a kapcsolása.
AIWA CX-NV900 típusu hifiben van. Erről tudna valaki egy kapcsit feltölteni?
Köszönöm! Úgy csináltam mint máskor, nem tudom mért nem linknek tette ez a kacat.
Hello!
- Így igaz, a P1 potival lehet beállítani a feszültség értékét. A lényeg, hogy a P1-R1/R2 feszültségosztónál, az R2 ellenállásra 2,5V feszültség jusson. Mert ott fog határolni. - Hogy mekkora feszültséget lehet határolni, az elvileg a végtranyó kollektor-emitter feszültségétől, és a rajta termelt hőtől fog függni. De ha a tranyó terheli a generátort, akkor a feszültség már nem nőhet tovább. - Minden esetre itt van egy Rt terhelő ellenállás is. Tehát ha a tranzisztor már teljesen nyitva van, akkor növekvő feszültség esetén, már csak az ellenállástól (és a generátor belsőellenállásától) fog függni a feszültség további emelkedése. - De mielőtt tovább fejtegetném, próbáld ki ezt az egyszerű kapcsolást, milyen eredményre jutsz vele, mert több összetevő is van, ami a generátor paramétere és befolyásolhatja a működést. (Pontosabban azt, hogy mit is szeretnél.) - A felesleges energiát hővé kell alakítani. Elvileg az Rt ellenállás nélkül is működne a kapcsolás, de ekkor a teljes veszteségi teljesítmény a tranyóra jutna. Jelenleg a tranyónak akkor a legnagyobb az igénybevétele, mikor a fele feszültség a tranyóra, fele az ellenállásra jut. 50V kimeneti feszültség esetén, ez 1,3W, ami kisebb hűtőbordát igényel. - Ha a terhelő ellenállást csökkented, akkor nőhet a maximális terhelőáram a Shunt szabályzónál. Jelenleg ez 100mA körüli értékű. - Az ellenállás maximális terhelése akkor van, mikor már a teljes 50V rájut. Ez kb. 5,3W. üdv! proli007
Szia!
Köszönöm a segítési szándékod, és igen, érthetően fogalmaztál! -De sajnos ezek kizárva, vagyis több dolog is volt már cserélve, méghozzá új alkatrészre, a gyújtás és keverékképző rendszerben ezek: gyújtás jeladó, gyújtás modul, és elosztófedél, rotor is, illetve a trafó is, ami most egy lada.. -gyertyák és kábelek is természeten (-szóval ezek mind újak..) Valamint komplett injektorfejet is cseréltem, pillangószelepestől mindenestől komplett..(ez bontott.) Neked vagy valakinek nem lenne esetleg egy régi tirisztoros lada gyújásmodulja, vagy róla egy kapcsolási rajz? Aki tud segítsen légyszives! Köszönöm előre is! Üdv:Infinity80
Sziasztok!
Valaki meg tudna segíteni egy Videoton RO-3321 Badacsony órás rádió rajzával? A rádió megy, de ébresztéskor csak búg, nem szól a rádió. |
Bejelentkezés
Hirdetés |