Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » LED-es kivezérlésjelzők
Témaindító: KeserűCukor, idő: Márc 27, 2006
Témakörök:
Hali! Bocsi hogy megint zavarlak épp elakadtam, itt a boltban nem kaptam BC 549C és BC 547B-t mivel tudnám őket helyettesiteni? A boltban azt mondták hogy BC546B-vel mind a kettőt lehet helyettesiteni! Üdv Attis
Nyugodtan használhatod a BC546-ot mindkét pozícióba.
Köszönöm a gyors válaszodat! Gondolom ez is NPN tranyó?! Üdv Attis
A hsz-ben aláhúzott alkatrészre kattintva a Hestore segít tájékozódni. Természetesen NPN
Sziasztok!
Nekem arra lenne egy kérdésem, hogy fényerőt csak egy sima tranyo meg néhány alkatrésszel nem e tudnék vezérelni egy led szallagon. Rettentő amatőr vagyok!!!
Hello!
Most kivezérlésjelzőt szeretnél, vagy a szalag fényerő szabályozását? Mert utóbbira itt van példa. üdv! proli007
Sziasztok! Új projectbe kezdtem, ami már elérte az első tesztverzió állapotát. 2*64 ledes kivezérlésjelző 1db 28 lábas mikrokontrollerrel. Ez a 2x 16 ledes verzió továbbfejlesztett változata ugyanazokkal a funkciókkal és ugyanazzal a kontrollerel.
első videó a kütyüről:Video
Nem semmi ! Bár rakhattál volna LED sorokat, sokkal szebb lett volna. Így az a baj, hogy nagyon nehéz azokat a ledeket szépen behelyezni.. Amúgy gratulálok ! (készül a 15 x2 ledes, csak nincs alkatrészem... )
Gratulálok hozzá. Nekem nagyon tetszik.
Majd a végleges verzióba ebbe jó az ócsó led is
Sziasztok!
Szép - ami a működést illeti. A LED sorokkal kapcsolatban: ennyi LED-nek már érdemes egy sablont csinálni, ami egyenesen tartja a helyén őket, vagy egy gravírozott, mattított, esetleg sötétített hátterű plexit elé, ami kicsit összemossa a hibákat... Nekem tetszik