Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autóelektronika
Témaindító: sufni-tunning, idő: Ápr 19, 2008
Témakörök:
Üdv! Gondoltam erre is, kapna egy külön aksit, így az eredeti megmarad indítózásra. Tervbe lenne még egy elektronika is, hogy 10V-alá ne engedje a feszültséget, valamint egy időzítőt is. Lancer az pöcre indul, de 8km-en meg sem mozdul a hőfokmutatóm (termosztát működik) A Transit meg valóban nem indul.... Arra marad a féktisztító. Köszi!
Azok 220V-osak, ugye?
Persze,230v-os és nagyjából 6-800w-os teljesítményűek lehetnek, ezt 12v-os fűtőszállal helyettesíteni nehéz lenne, hamar lecuppantaná az akkudat.
Egyébként az, hogy nem mozdul meg 8km-en a hőfokmérőd, nem feltétlenül baj, nekem a puntom kb 4-5km-eres nagy hidegbe, lehet, hogy a mutatód nem lineárisan mér szándékosan, éppen azért, hogy a magasabb 80-100 fokos hőmérséklet változást pontosabban tudja indikálni. Szerintem kérdezz meg valakit akinek ilyen autója van. Egyébként ilyen-re gondolok. Persze van olcsóbban is használtan.
Bővebben: Link Itt van topic is.
Dehogynem baj Nyáron 4.7-volt a fogyasztásom, most, hogy reggelente ilyen hidegek vannak, már 6 körül eszik. Tavaly télen alig jártam vele, de az igazi hidegekben 8 felett evett. Túl sokáig engedi rá a szivatót, és az adagolót nem akarom piszkálni.
Akkor ott valami más is van. Nincs kiakadva a termosztátod? Ezt mondjuk csak egyféleképpen tudod ellenőrizni. Bedobod egy kis lábas vízbe és hőmérés mellett elkezded melegíteni. A 8L az már betyár sok.
Sziasztok!
2 kérdésem lenne,nem igazán tudom,hogy hol érdeklődjek,próba szerencse! Opel B Zafira(2007) 1.9 CDTI Sport Automata autómon szeretnék elektromosan behajtható,elektromos tükröket..jelenleg kézzel behajthatók...a komfort automatika képes-e,tudja,hogy záráskor ki-be hajtsa őket?Más csatlakozók,kábelek vannak-e ennél a tükörnél,mint a simánál?az is elektromosan belülről állítható,meg fűthető,meg minden,csak nem hajtja be magát... a másik kérdésem: Miután kiriasztom az automat az utólagosan beszerelt kembuszos riasztómmal,és nem nyitok ajtót,6-7 perc kell,hogy visszaélesedjen...lehet-e ezt állítani valahol,ha igen,hol?más autóknál ez 30 másodperc.... várom segítő,építő válaszotokat! Üdv TéZé
Sziasztok!A problémám a következő:Opel Astra F benzines/92-es/C14NZ motorkódú autómon vacakol a pillangószelep állás jeladója...Alapjáratom teljesen jó,de néha minden előzmény nélkül megáll az autó menet közben,majd újra beindul,vagy leállás után be sem indul...A hibakódom szerint ennél a bizonyos jeladónál alacsony a feszültség..már kicseréltem egy teljesen jóra,de ugyanezt csinálja..A csatlakozót illetve a vezetékét is ellenőriztem,semmi zárlatot vagy sérülést nem találtam..Kérdésem,hogyan lehet ennek a jeladónak a feszültségét beállítani optimálisra,és mennyi az az optimális feszültség???Mert én ahogy néztem,ezt a jeladót csak 2 kis csavar fogja fel az injektorház oldalára,és én semmilyen állítási lehetőséget nem láttam...Minden ötletet,hasznos tippet szívesen fogadok..Előre is köszönöm...Üdv.
A feszültség nem a jeladótól függ. az csak egy potméter. Ha jó jó, ha nem nem. A hozzá vezető vezetékeket vizsgálnám.
Szia!A potméter minden esetben 5V-ot kap és üzem melegen 0.8-1.7V között kell lenni a feszkónak. Tehát három kivezetés van- test. +5V, és a fojtószelep állásának megfelelő feszültség. Ezért becsapós a diagnosztika , jelen esetben a szívórendszer tömítettségének vizsgálatával kezdeném, EGR szelep ellenőrzése , lehet elektromosan jó, de nem mindig zár- így nem generál hibakódot. Gyújtás rendben. a trafó melletti csatlakozó nem "grünspanos"?
Üdv!
Sziasztok!Nos azt mondják a"nagyokosok"hogy a C14NZ-s 92-es Astrának még nincs EGR szelepe..Akkor egy gonddal kevesebb.Mit értesz azon hogy "grünspanos"?Lehet hülye kérdés,de én még nem hallottam...Vagy még esetleg a gyújtásmodul is bezavarhat??Bár ha lehúzom a poti csatlakozóját,akkor meg"megjavul"az autó..mondjuk pörög mint állat meg ég a hibalámpám,de akkor nem áll le és nem rángat..
Hello!
A "grünspan" kiült zöld rézoxidot jelent, ha egy bronz szobron van, akkor patinának nevezed. üdv! proli007
Rendben,patinaként már ismerem Köszi..Valamennyi volt rajta,de lekapartam,letisztítottam,de a gond megmaradt..és igen a 22-es hibakódot villogtatja..
Azért kérdezem, mert ez ellent mond annak, hogy lehúzott csatival vidáman pörög a motor-ilyenkor nem megy jel/feszültség/ az ecu felé- tehát a nulla volt még alacsonyabb. a szívóoldal tömítettsége biztos, hogy ok.?
Nem azért áll meg mert ledúsul?Mi jön ki a csövön? Üdv!
A 22-es kod alacsony jelfeszültség-zárlat test
felé a kábelkötegben-Ecu hiba.stb.Van-e 5V a potin? Üdv!
Az 5 V megvan a potin,meg a másik szálon a kisebb feszültség is ok..Ma mérettem be,mert nekem nincs hozzá cuccom..de már mondanak mindent,ECU probléma,Hall jeladó,gyújt.modul,lambda szonda,motor hőfok érzékelő stb..Csak ha én ezeket elkezdem kicserélgetni szisztematikusan az egy vagyon...Most meg baromira nem vagyok elengedve anyagilag!!Mást meg nem is igazán tudok bemérni,mert ha leáll akkor azonnal újra is indul..Ma alapjáraton állt le egy kereszteződésben,de indítóztam és ment tovább...Volt mikor menet közben állt meg,de akkor berángatott és szintén újraindult...Gondolom azért mert sebességben van és a gurulás gyakorlatilag olyan mintha behúznának vagy indítóznék..Se a szikrát sem az üzemanyagot nem tudom megnézni,mert mondom ha leáll,azonnal újra is indul..
Ha csak melegen akkor amikor elkezdi csinálni, hütsd a gyujtáselosztó nyakát, pl. vizes ronggyal az alumíniumot ,ha megszünik a gyujtómodul, ovatosan szétszedni mert a müanyag alkatrészek elporladnak.
Üdv.Csak melegen csinálja..Reggel hidegen indul szépen...Mikor bemelegszik szépen beáll a normál alapjárat is...Aztán napközben jön elő egyszercsak,mikor rohangálok ide-oda...és még meleg a motor...
Üdv.Ma mégegyszer ellenőrzöm a szívóoldal tömítettségét..Bár ha falsot szív,akkor az nem állandóan jelentkező probléma??Semmi előzménye nincs hogy dús anyagot kapna,tökéletes alapjáratom van,és egyszer csak mint mikor leveszem a gyújtást leáll,menet közben ez nyilván még rángatással párosul...mondjuk persze mert sebességben van..Az utolsó válaszod nem teljesen értem...az elosztófejen hűtsem az alumíniumot?de az bakelitból van.."megszűnik a gyújt.modul"? Ezt hogy érted? A gyújtás modult szedjem szét? Elöre is köszi a segítséget! Üdv.
Az elosztófedél van müanyagból. amit két csavar rögzít,
alatta van a rotor, az alatt a gyújtás elektronika. Mindenek előtt ellenőrizd a gyújtó kábeleket, főleg a középsőt szakadásra, áthúzásra, Általában 11KOhm körül kell lennie. Azért kérdeztem, hogy a jelenség összefügg-e a motor hőfokával. akkor nagy valószínűséggel a gyujtás elektronika. A csatlakozok az elosztófejben elöregednek,elporladnak, én ráforrasztom úgy sem kell lehúzogatni viszont i lyen csatlakozók beszerezhetetlen/ új/. A fojtószelep poti is okozhat rángatást, de nem áll le. A lambdaszonda nem okoz ilyen problémát. Én a tapasztalataim alapján gyujtás problémára tippelek- gyujtás kapcsoló nincs nagyon kikopva? Járó motornál fogjuk meg óvatosan a kulcsot reagál-e.
Üdv.Nagyon köszi az eddigi segítséget...Nos,a kulcs mozgatásra nem reagál,tehát a kapcs.jónak tűnik..Viszont az elektronikát csak holn.tudom megnézni,mert ma is már sötétben értem haza..Viszont nekem nem csavaros hanem két kis rápattanós fül fogja fel az elosztómat..Gondolom ez nem is érdekes..Az elosztófedélbe pedig be van dugva az 5 kábel..4ugye a hengerekhez megy illetve a középsőn jön az állandó feszültség a trafótól..Ma bezzeg nem produkálta a hibát.. de ha csinálja,akkor mindig csak melegen..Másik kérdés..Gyújtásmodul okozhatja-e esetleg?A trafó alatt van egy ki fekete dobozka..ill.a Hall jeladó??Az meg az elosztó belső felében van..Teljesen olyan mintha kihagyna a gyújtás egy kis időre,és ugye ha állok akkor nyílván ettől le is áll,menet közben meg ugye újra be tud indulni..Egyébként volt már egy elektromos problémám,hibás testelés az akksi és a váz közötti testkébel volt a ludas..és nem kicsit lepődtem meg mikor kihúzott kulcsnál is égtek a kontroll lámpáim,ill.akkor be sem akart indulni...de ez most más jellegű probléma...Ja és azt a gondot is a Ti segítségetekkel oldottam meg..Szerintem Te is adtál akkor is hasznos tanácsot,lehet épp a döntőt! Köszönöm mégegyszer azt is..Szerintem ez is meg fog oldódni,csak idő kérdése..Üdv.
Szia.
Ismerősömnek is hasonló gondja volt és neki a benzin pumpa volt a ludas! Ha jól tudom ez a hiba az F Astáknál típus hiba!
Sziasztok valakinek volna-e ilyen elfekvöben http://www.thinkgeek.com/gadgets/car/dcf4/ vagy tudna csinálni esetleg?
Szia! ha van egy gyújtás vizsgáló stroboszkópod, akkor amikor a hiba fen táll, le tudod ellenőrizni, hogy gyújtás baj-e. Ha nincs gyújtás, akkor nincs befecskendezés sem.
A hall nem csinál ilyet, vagy jó, vagy nem. A benzinpumpa gyengülése teljesítmény csőkenést, a kefe megszorulása esetén meg nem indul, biztonsági szelepének felakadása szintén jelentős teljesítmény csökkenéssel jár, ha leáll és gyújtást újra kapcsoljuk , hallik a pumpa hangja?Üdv! Helyileg hol laksz, én Szegeden, a sufnimban van csápos emelőtől kezdve minden, ha közel laksz megnézem szívesen, természetesen térítésmentesen.
Sziasztok!
Meg szeretném kérdezni, hogy az AIR BAG vezérlő elektronika, hogyan működik? Sikerült egy olyan hiba jelenségbe bele futni, hogy kaptam egy 1988-as Fiestából első üléseket, és a kormányt is kicseréltem, de a kormány légzsákom az enyém maradt, csak a kormány lett cserélve. A hiba a cserék után jelentkezett. Az AIR BAG lámpa 4-et villant, aztán folyamatosan világít. Ezek után, az én régi üléseimből kiszedtem a piro övfeszítőket, és ideiglenesen rá kötöttem. Ezek után, a négy villanás megszűnt, és most már csak 3-at villan, aztán folyamatosan világít a hibajelző lámpa. A három villanás azt jelenti, ha jól olvastam, hogy a légzsákok nem működnek. Az autóm, Fiesta 2000-es évjárat. Tehát miért nem működött az elektronika az újonnan beépített ülés pirotechnikai feszítővel, és miért nem ismeri fel a saját légzsákját? Mivel nem szabad ohm mérővel rá mérni, mert be kapcsolja elméletileg a légzsákot, akkor hogyan kell kimérni, hogy mi is a probléma? Segítségeteket szeretném kérni.
Ez miért nem jó neked? Sokkal olcsóbb, és jó is
Bővebben: Link
Szia!Hát mikor megáll,őszintén megmondom nem nagyon figyeltem a benzinpumpára,mert forgalomban voltam,de az biztos hogy olyankor tovább teker az önindító,mire beindul,mint normál esetben..Akkor végülis nem lakunk olyan messze egymástól..Ez jó hír,mert én Békés megyei vagyok..Nekem meg sajna nincsenek cuccaim az ilyen vizsgálatokhoz..Még elszórakozok vele pár napig,hátha sikerül rájönnöm,de ha nem,akkor szerintem jövő hét végén egy egyeztetés után elgurulhatok hozzád,és rápillantassz..Nagyon örülnék neki és megköszönném!Előbb sajnos nem érek rá én sem..Üdv.és minden jót!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |