Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Elméletileg igen. De nem garantált a 100%-os működés.
Ugyanis a központi egység kommunikál az óracsoporttal. Nem tudom pontosan melyik Octaviára gondoltál (évjárat). Igaz láttam már berakva ilyet. Arra azért készülj lesz vele meló. A lényeg az hogy berakom és kész,az biztos nem működik. Szerintem be sem indulna a kocsi.
És ha a mechanikát az elektronika?
Köszönöm a választ. 98' évjáratú az Octavia. Nem tudom megéri-e szöszmötölni vele. Plazma számlapot lehet már bele venni.
Kérdés: A vízhőfok mutató néha működik, néha nem. Valamelyik nap szétszedtem és megforrasztottam a 3 ellenállást, amit egy régebbi hozzászólásban olvastam. Mivel nem tudtam levenni (nem is nagyon akartam), így nem tökéletes a forrasztás. Hogyan lehet levenni a számlapot?
Lehúzod a mutatót az óráról. Lehet még valami tartja arra már nem emlékszem.
Address 01
Controller: 047 906 033 B Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSC02 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - Readiness: 1110 1101 Skipping Address 15-Airbags Address 17 Controller: 1U1 919 034 Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22 Coding: 02142 Shop #: WSC 31480 IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0X0379258 2 Faults Found: 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01176 - Key 07-00 - Signal to Low Address 35 Controller: 1C0 962 258 J Component: 08 Zentr.Verriegel. 0002 Coding: 04097 Shop #: WSC 31480 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 07-10 - Signal to Low - Intermittent Ezeka mai hibakódjaim, Octavia I. 1397 ccm, AMD motor. Kérlek segítsetek kielemezni, mit kell bele venni, hol keressek hibát. És ha valaki meg tuzdná mondani hol is van az autómban a Computer (ECU) megköszönném. Lambdát most vettem bele, autóspecifikus, Vika gyártmányú, a skodabolt.hu-tól. Előtte is eza hibakódja volt de egy másikkal együtt,a fűtésköre szakadt. Most nem vagyok ideges csak kicsit....
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Tolatóradart vennék, két kérdésem lenne. A vezetéknélküli kijelzővel lehet gond? Az LCD vagy a VFD kijelző közül melyiket válasszam és mi a különbség?
Előre is köszönöm. Imi
Szia. Nem tudom, nekem madzagos van az jó és nem bonyorult bekötni csak vigyázz hogy a szögállása (már a függőlegesre gondolok) jó legyen mert mi egy kicsit lefelé döntöttük és mikor hanyatba teszem mindjárt csipog. Természetesen ez a vezeték nélkülire is.
Üdv.
A hibák értelmezve: 1. Katalizátor elötti szonda nem működik. Lehet rossz szonda vagy vezetékszakadás a motorvezérlő felé. 2. Hűtővíz hőmérséklet jeladó vezeték szakadás. Mivel szórványos hiba így nehéz megmondani hogy csak le lett-e húzva a csatlakozó és nem lett törölve utána a hiba vagy csatlakozó érintkező vagy a jeladó kezd tönkremenni. A második hiba pedig hogy az immo nem tudja kiolvasni a kulcsból a kódot. Általában a gravitáció és a lyukas kéz a ludas.Sokszor leejtett kulcsoknál szokott előfordulni.Meg kell próbálni a tartalék kulccsal.Ha azzal sem megy akkor az olvasótekercs a hibás. 3. Áramellátás hiba - szórványos. Valszeg lemerült vagy lekötött akku és nem törölték a hibát. A motorvezérlőt a vízvályúban találod kb. az anyósüléssel szemben. Remélem segítettem.
A VFD kijelző vákumfluoreszcens, azaz szimplán alap egyszín kijelzés mint pl. a régi videomagnók is. Egyszerű szimbólumokat, számokt tud megjeleníteni. De azt világítva.
LCD-nél ha alap készülékről beszélünk, egy sima háttérvilágításos, feketénkiíró kijelzőről van szó, mint a kvarcóra
Üdv!
Most lett véve a szonda,a réginek szakadt fűtéskör hibát dobált. Meg mondjuk Intemittent méréshibát is. Már tudom hogy rossz bót volt, ennek meg mintha csak a fűtése menne. (Autóspecifikus de ugy. Vika szonda a skodás webboltok egyikéből). Hiba törölve lett mindig, első indítás után visszaírjaezeket a hibákat Az IMMO-kulcshibánál elvileg leeht alamhiba is, az elég gyenge már benne, de az IMMO tudtommal nem engedne elindulni a kocsival. Teszteltem az immobilisert, kivettem a kapszulát az egyik kulcsból, jelzett is a kocsi. Az akkuhibát úgy tartom valószínűnek, hogy egy nemtúl strapabíró, de elvileg tavasszal vásárolt, csak 44 Ah PERION akku van az autóban, már volthogy kellett tölteni mert nem megyek csak 1-2 km-eket hetek óta.... Szóval az ECU-m hozzáféréséhez le kell bontani a szélvédő alati műanyaglemezeket, ahol az ablaktörlő is van? Gyanítottam csak eddig hogy ott az ECU. G2 hőfokjeladót keresnem kell nehogy rosszat vegyek, esetleg tudtok segíteni? 4 pólusú a csatija, de még nem szereltem ki.... Köszi a segítséget.
Sziasztok!
2002 octavia, BCA motorkódu autóm van. Az alábbi hiba megoldásában kérem segítségeteket. 2 éve küszködök az alábbi problémával: nyáron, melegebb időben a kocsi első indításakor nem indul, (de van amikor indul )második indítás--> be indul, fordulat 1500 ahogy melegszik beáll alapjáratra, napközben bármikor indítom egyből be indul, hűvösebb időben, télen nem tökéletesen de mindig elsőre indul. Hiba kód nincs, üzemanyagnyomást még nem mértem, zöld, 4 vezetékes vízhőfok jeladót cserélni kellett (2 hónapja), féktisztítós tesztet nem végeztem el, AC-ra gyanakszom, de nem vagyok benne biztos
Hali!
Továbbra is fennáll az alapjárat ingadozási problémám ami a motorgenerál után is megmaradt! Ami cserélve lett (csak hogy ne kelljen visszanézni):folytószelepház, lambdaszonda, hall jeladó, hőfok jeladó, Gyújtótrafó, gyújtáskábelek, gyertyák! Újabban az űzemanyag szűrőt is kicseréltem, valamint a fékrásegítő és az üzemanyag nyomásszabályzó vákuumcsöveit is! Amire eddig nem figyeltem fel hogy nem csak alapjáraton ingázik a fordulat ,hanem üresben fordulaton is! Menet közben nem lehet észrevenni! Az autó továbbra is lomha, bár a terhelés alatti rángás megszünt(gondolom a gyújtáskábel cseréje oldotta meg a problémát). Hibakódot még mindig nem tárolt! Jövő héten tervezek egy üzemanyagrendszer nyomás mérést! Alacsony Ü.A. nyomástól lehetnek ezek a tünetek? Esetleg egyéb ötlet valakinek! Előre is köszi! Üdv.Ribald
Lambdaszonda, ha nincs a helyére csavarva, csak fel van dugva a vezetékre, adhat hibakódot vag-comban? (4 vezetékes, és a testet is mgekapja).
Azért kérdem, garis cserés lesz reggela szondám, és ki kellene elemezni a cseredarabot azonnal.
Szerintem adhat, mert milyen lambda értéket mérhet a levegőben? Ha meg garis csere mit érdekel, hogy jó-e törődjön vele a szerviz.
Úgygaris csere hogy énjavítom...de hibás lett amit vettem.
Gondolom keverékképzési vagy egyéb hibát adhat esetleg, vagy fűtésit. Csak fatális hibát nem. pl: No Activity.
Miért? A motorvezérlő nem tudja a helyes értéket, mivel nem is méri.
sziasztok. azt szeretném kérdezni, hogy a superb 2008-as fényszórójába belülről ráégett a por, ezért beopálosodott a belseje. A fényszórót szétszedni nem lehet, mert a Francia ragasztó a hőre nem reagál, tehát a plexidet nem tudom levenni, ezáltal nem tudom megtakarítani/olyan mintha szemünkön hályog lenne/ azonkívül, hogy vegyek másikakat, vagy menjek szemészetre tud valaki valamilyen megoldást, hogy ne kerüljön 150ezer ft-ba a két db fényszóróm? köszönöm.
Ha csak por, egy hurkapálcára tekert mosogatószeres vattával le tudod takarítani. Polírozni sajnos csak kívülről lehet.
Ezért mondtam hogy fatális hiba, nincs jel vagy ilyesmi.
Sziasztok!
2006-os BFQ-s Octaviám világítása /műszerfalvilágítás is/ vibrál. Gondolom valami test hiba lehet, de nem tudom merre keressem a hibát. Van valakinek valami ötlete? Más kérdés, hogyan tudom megnézni a VAG-COM-ban az autó valós kilóméter adatait.
Generátor hiba nem lehet? Álló motornál is csinálja? Én elsőre diódára gondoltam... A lámpatestek és a műszerfal nem közös testkábelről mennek, ez kilőve - szerintem.
Szia!
Nem mindig csinálja, azért gondoltam test hibára vagy valami kontakt hibára. Generátor nem rég lett felújítva.
Azért megnézném a töltést, az a legegyszerűbb... A nemrég nem jelent semmit. De akár kapcsoló is lehet. Azt is mérni kell, vagy hívni Hudinit.
Octavia 1.6 1998.
Helló mindenkinek,van egy 98-as octáviám,a probléma a következő. Nincs irányjelzőm,akármerre próbálok jelezni,csak a vészvillogó működik,mitől lehet ez? Azt szeretném megtudni,hogy hol található az irányjelző relé?
Hali!
Octavia 1,6 AEE alapjárat ingadozás megoldódott! Az aktív szenes szűrő volt eldugulva...nem kapott az autó alapjáraton elég levegőt! Ez másoknak is lehet egy lehetséges megoldás ha ilyen tünetekkel küszködnek! Az autó még jelenleg is gyenge! 3 hete lehúzott lambda szondával járok , de az a bökkenő hogy a lehúzás után sem változott semmi! A fogyasztás maradt átlag 6,6-7,6 között, lomha , check lámpa nem világít(pedig úgy tudom hogy lambda lehúzásnál kéne neki), és ami még érdekesebb gépen nincs hibakód sem! Ha valakinek van ötlete vagy ésszerű magyarázata a jelenségre kérem írja meg! Előre is köszi!
Irányjelző relé a kormánytól balra lent a műszerfal mögött van alúról szedd le a műanyagokat. Nem nagy meló, és miután bekapcsoltad a vészvillogót fogd meg kézzel a reléket egyenként. Amelyik lüktet az az. Szerintem a kormánykapcsolóddal lesz a baj mert ha a vészvillogó megy akkor az irányjelzőnek is kellene.
Hali mindenkinek !
Van egy 2005 évvégi Octavia Tourom 1.6 102 LE Kb egy hete kicserélték a Lamda szondámat megpucolták, a pillangószelepet, azóta rángat alacsony fordulaton, az alapjárat 500-600 között . 135 E km van benne mi lehet a hiba ? Köszönöm a segítséget ! Szerk : a csupa nagybetű kiabálást jelent !
Szia!
Újra kell kalibrálni a fojtószelepet!!
Köszönöm válaszodat és elnézést,hogy csak most válaszolok.
Nagyon sokat segítettél,valóban a kormánykapcsoló volt a hibás!!! Még egyszer köszönöm szépen!!!
Sziasztok!
Utólag szereltem be ködlámpás fényszórót az autóba (2008-as Octavia). A kérdésem az lenne hogy az óracsoport zöld stekkerén melyik lábra kell kötni a vezetéket hogy a műszerfalon a visszajelző lámpa világítson ha felkapcsolom a ködlámpát? Válaszokat előre is köszönöm. Üdv |
Bejelentkezés
Hirdetés |