Fórum témák
» Több friss téma |
Persze nem a szétszereléstől javult meg. Viszont összeszereléskor csináltam egy kis zárlatot, ami kiverte az üvegbiztit. Ezt én úgy értékelném, mint egy izmos reset, mert ezután megint működött egy rövid ideig. De aztán utána már hiába vettem ki a panelt kézbe, (tehát ennyire le lett válaszva a tápról), már nem indul el egyszer se, minden bekapcsoláskor az indítóképernyő után beugrik a kerékbeállítási oldal, és "kék halál". Viszont ha bekapcsoláskor nyomkodjuk a fóliabillentyűzetet, akkor simán, és mindig be tudunk jutni a menübe, minden menü állítható. De ha kilépünk, megint beugrik a kerékállító oldalra, és ott fagyi.
szia!
Nekem az epromhibán kívül még tasztatúra gubanc is volt ettől fagyott folyamatosan,sőt még lekell fújnom szigetelő lakkal is,mert valahogy párásodik. Ha k-250-est veszel,akkor ahoz már tudok progit adni
donjon
Köszi, de mi az, hogy adsz pár progit? Azzal talán még ki is egyengeti a felnit? Egyébként a fólia billentyűzetem nekem is olyan, hogy nem lehet érezni azt a kis roppanást, amikor megnyomod. Volt itt egy fószer, az azt mondta, hogy ez nem baj. Mi is méregettük, úgy tűnt, hogy egyik sincs zárt állapotban, de ki tudja...
csak egy progim van k-250-eshez,amit az epromba kell írni,de ritka esetben megy tönkre az eprom.Azért írtam,hogyha ez a véletlen előfordul,akkor ne járj úgy mint én,hogy nehezen tudtam megszerezni.A tasztatúrámra nekem is mindenki aztmondta(kilett mérve),hogy jó,aztán kicseréltük egy másikra,és azzal működött hibátlanul,úgyhogy hiába volt a méricskélés,valahogy mégsem volt jó
Köszi a felajánlást, és a tanácsokat, remélem az Elkonnál nem lesz rá szükség (épp most hoztam el, itthon még nem próbáltam ki), a másiknál, meg hátha jó az ötlet. Köszi.
Na most neked a motoros van, vagy a kézi?
Mert az enyém kézi, van is hozzá leírás, de olyan régi olvashatatlan stencilezés minden második oldal, úgyhogy most csak lessük a gépet...
Nekem k250-es van,ami motoros.A tied k100-as(ami kézi).
Csak a kíváncsiság kedvéért,menniért vesztegetnek most egy k100-at?Ha gondolod küldheted ide is az árat donjon@tvn.hu Mit nemtudtok rajta,hátha tudom
Háát mostmár rájöttünk. De az vicc, hogy lefékezni fékezd ahogy akarod... Kézzel-lábbal, fogóval
Szia!
Örülök,hogy megoldódott Az enyémen van motorfék,de annyira nemnagy a ford.száma,hogy kesztyűvel állítom meg mindigKöszi a mailt
Továbbra is óriási probléma, és egyre kilátástalanabbnak tűnik a helyzet, ezzel a CEMB C34-es centrírozó géppel kapcsolatban. Az egyik forgalamzó már nem forgalmazza, a másik még nem járatos a dologban...
Bármi ötletetek van, ne kíméljetek, plíz :nemtudom:
Halihó
Éppen bütykölöm a gépem,és egy kis segítség kéne,végül is a stab ic működését szeretném megérteni. Multiméterrel méregetek,és az egyik stab ic-m 7805-ös az egyik lábán 7,2-t a másikon 17,6-ot mérek ez naon nemjó,mert 5v,nak kéne kijönni,a másik ugyan ilyen ic-n 17,8-at,és 15-öt mérek,de a középső láb is 4,2-őt mutat,arrol nemis beszélek,hogy a 7905-ös ic is fura nekem egyik láb -4,8,a másik -12,a középső -20v-ot mutat.szerintetek mi a gond? Köszönöm előreis segítő szándékotok
Ami kapásból látszik, az az, hogy a 7805 középső lába nincs bekötve. Elvileg a zászlón keresztül megkapná a testet, de az anya nem viszi át, mert a fólián lévő lakk szigeteli..
Mondnám, hogy kapard le a lakkot az anya alatt, de ha visszarakod a rendes helyére fröccseni fog.. Elvileg ezt úgy szokták, hogy egy hővezető-de szigetelő- csillámlap van a feszstab alatt, és egy műanyag gyűrün keresztül van megcsavarozva. Tehát fémesen nem ér hozzá a hűtöhöz. Viszont ilyenkor muszály bekötni a középső lábat is. Egy próbát megér: Hűtőlemez le, stab vissza, középső láb beköt. Három kivezetés szemből nézve: 1 betáp + (max 22V) 2 test, nulla, föld, minusz (attól függ...) 3 Kimenet + (neked 5V) 1-2 közé rakva a műszert mutathat 15V-ot (és ugye 1 a +) 2-3 között csak szigorúan 5V lehet, a 3. láb a + Nem akarlak elszomorítani, de ha a kimenetén +17V-ot mértél, akkor már az összes IC el van füstölve, amit ez táplált. A régi CMOS IC-k már 6V körül elhaláloztak.. Remélem segítettem.
Nagyonszépen köszönöm a válaszod
Már kezdem kapizsgálni a dolgot,de ha valaki még a kép alapján észrevesz valamit nekíméljen))))
Jahh.. most látom, azt ugye tudod, hogy hiányzik belőle 3 IC? Vagy azt épp cserélgeted?
Nemnem,hanem a fele cucc kivan szedve,mert az máshoz tartozott.Viszont megjött a 2x5v-om,és a -8v,és a 8v,a stab ic cserék után.Megvan buherálva a stab ic,mert raktam bele 7808-at,és 11v jött ki,gyorsan kicseréltem 7805-re és voálá megjött 7,6v lettHa egy picit ingadozik,az mitöl lehet,csinálhatja valamelyik alkatrész a képen láthatókból?
jahui!
Az nem lehet szerinted, hogy ott a "felesben" bekötött 7805-nél eredetileg egy TO3-as tokozású stabilizátornak lenne helye? Mondjuk ez a lényegen nem változtat, csak megkérdeztem...
Nemtom,mert ez volt benne,és én erre cseréltem ki,és mivel a kapcsolási rajzom az egyel régebbijé ezért ott csak egy db 7805 van,de a gépkönyveben már 3db ic-ről(monjuk ez nemírja,hogy milyen) dumcsiznak az egyik 5v-ot állít elő a másik 2db -8v-ot,és 8v-ot.
nemazé..
de ha van rajzod, miért nem viszed el egy szerencsétlen szakihoz, és csináltatod meg 2000-ért? miért küzdesz vele?
Szivesen megtettem volna,de nemvállalta senki a környéken akihez elvittem,mondjuk sajna sürgős lett volna,mert ma már melóznom kellett vele,de sajnos elvoltak havazva,én meg nemsírtam nekik,és nemakadékoskodtam.Egyszerűen tudomásulvattam,hogy nemmegy!Berágtam,és elmentem a lomexba megmutattam a srácnak a rajzot,és aztmondtam eztkérem,és tegnap este kicserélgettem,persze csak azt ami a rajzon volt.A rajz nemteljesen jó,csak a felevan rajta,mert amint mondtam az egyel régebbijé.Viszont a küzdelem is valamilyen szinten jó,mert megismerem a gépem)))
helo
bocsi de olvastam hogy neked is van elkon k250 es géped,igaz már régebbről ,de énis vettem és amikor elhoztam akkor jó volt csak most meg azt csinálja hogy nem sikerül 0ra centírozni a kereket mert folyamatosan súlyt kér. Ha esetleg tudnál vmi szerelő akkor tudnék örülni. Köszönöm
Üdv.
Meg van valakinek az Elkon K100-as centírózó kezelési vagy szervízkönyve? Nagyom megköszönném.
Szia Donjon!
Most készülök venni egy elkon K100-ast. Mi a véleményed a gépről? Neked még megvan? Mennyire szervízigényes, és könnyű a javítása? Én mobilgumis autóba használnám, mennyire érzékeny a vízszintre? És hogy véleményed szerint mennyit ér a gép, max mennyit adjak érte. Előre is kössz. emailem:acskarcsi@freemail.hu
Valami információt lehet tudni ezekről a kiegyensúlyozó gépekről ? Milyen elven működnek, milyen szenzorok vannak benne ? Esetleg kapcs rajz elérhető valamelyikről ?
Akinek van ilyen masinája, le tudná fényképezni a tengelyt ? Gondolom azon kell lennie valami érzékelőknek. Építeni kellene egy új gépet, azért kellene az infó.
Találtam egy doksit: http://www.hinesindustries.com/documents/pickup-gap.pdf de nem egyértelmű benne a rajz. Ez valami mágneses tekercses érzékelő lesz ?
Sziasztok!
Nagyon kerestem, de sajnos sehol nem talátam használati leírást az Elkon k-100-ról. Tudna valaki segíteni ebben esetleg? Köszönöm előre is !!! |
Bejelentkezés
Hirdetés |