Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » CNC építése házi alkatrészekből az alapoktól
Lapozás: OK   9 / 375
(#) tp hozzászólása Aug 13, 2007 /

Letőltöttem a dip trace-t! Úgyhogy nem kell más formátumban a rajz! egész jó kis program Viszont nagy vonalakban írhatnál a kör múködéséröl! illetve az ic-k tipusait is sikerült megtalálni!! Kezdő vagyok úgymond most barátkozok a digitális technikával ( na nem mint ha analógban már májsztró lennék)
(#) Medve válasza tp hozzászólására (») Aug 13, 2007 /

Megmondom a frankót: Nem tudom, hogy működik, de egyszerű, egyfajta számláló az alapja. Van CNC-m de nem ilyen vezérlővel megy (GAL-lal oldottam meg) Ez csak azért épült, hogy ha bedöglik, legyen mire cserélni...Működik, de elküldöm az EWB szimulációt is...
(#) Master_of_the_web válasza Medve hozzászólására (») Aug 13, 2007 /

Helló!

Köszi a választ!

Idézet:
„--Hol lehet beszerezni az említett mikrovezérlőt?
Egy elektronikai alkatrészboltban vásárolható ill megrendelhető”

Azért ha ennyire egyszerűen be tudnám szerezni, akkor nem írtam volna ide. Bementem több alkatrészboltba és -Mi? vagy -Az meg micsoda? jellegű válaszokat kaptam.

Egyébként a cikkben nem ír semit a vezérlésre használt szoftverről meg programozó áramkörről. Azért tettem fel a kérdést hátha itt valaki ismer ilyesmi programot

Esetleg, ha valakinek van ilyen tolómérője megnézné van-e rajta kivezetés?

Lehet majd írokmailt a szerzőnek részletesebb infóért.

üdv
(#) Topi válasza Master_of_the_web hozzászólására (») Aug 13, 2007 /

Lidl-ben, 3000Ft-os digit tolómérő, elem mögötti kis rést kinyitva. Van egy 15E forintosunk is, és azon is van.
(#) Medve válasza Master_of_the_web hozzászólására (») Aug 13, 2007 /

Hm...Hát mifelénk sem tudja az eladó, hogy mi az az IC amit elad, vagy megrendel, végül is nem is kell tudnia, Mondod a típust Ő meg megnézi a nagykerben, hogy van -e. Ne kérdezgessen, nem az a dolga, (sajnos), hozza, viszed. És kész.