Fórum témák
» Több friss téma |
Letőltöttem a dip trace-t! Úgyhogy nem kell más formátumban a rajz! egész jó kis program Viszont nagy vonalakban írhatnál a kör múködéséröl! illetve az ic-k tipusait is sikerült megtalálni!! Kezdő vagyok úgymond most barátkozok a digitális technikával ( na nem mint ha analógban már májsztró lennék)
Megmondom a frankót: Nem tudom, hogy működik, de egyszerű, egyfajta számláló az alapja. Van CNC-m de nem ilyen vezérlővel megy (GAL-lal oldottam meg) Ez csak azért épült, hogy ha bedöglik, legyen mire cserélni...Működik, de elküldöm az EWB szimulációt is...
Helló!
Köszi a választ! Idézet: „--Hol lehet beszerezni az említett mikrovezérlőt? Egy elektronikai alkatrészboltban vásárolható ill megrendelhető” Azért ha ennyire egyszerűen be tudnám szerezni, akkor nem írtam volna ide. Bementem több alkatrészboltba és -Mi? vagy -Az meg micsoda? jellegű válaszokat kaptam. Egyébként a cikkben nem ír semit a vezérlésre használt szoftverről meg programozó áramkörről. Azért tettem fel a kérdést hátha itt valaki ismer ilyesmi programot Esetleg, ha valakinek van ilyen tolómérője megnézné van-e rajta kivezetés? Lehet majd írokmailt a szerzőnek részletesebb infóért. üdv
Lidl-ben, 3000Ft-os digit tolómérő, elem mögötti kis rést kinyitva. Van egy 15E forintosunk is, és azon is van.
Hm...Hát mifelénk sem tudja az eladó, hogy mi az az IC amit elad, vagy megrendel, végül is nem is kell tudnia, Mondod a típust Ő meg megnézi a nagykerben, hogy van -e. Ne kérdezgessen, nem az a dolga, (sajnos), hozza, viszed. És kész.