Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Renault elektronika
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Sziasztok!
Van egy Renault Clio Campus kocsim, és szeretném kérdezni hogy szedte-e már szét valaki a középkonzolt? Meghalt a belső ventillátor, és a biztosítékokat megmértem és azok jók, a kapcsolónak is szeretnék utána mérni, de nem tudom szét szedni a konzolját. Előre is köszönöm Üdv. Gaben
Arra kicsi az esély, hogy a kapcsolo minden fokozata egyszerre romoljon el. Inkább keresd meg a motort, ott nézd meg, van-e áram. Régebbi francziákban jobb oldalon a müszerfal alatt volt általában, ebben nem tudom ott lesz-e.
Egy nagy fekete doboz?
Igen, valoszinüleg fekete, és nagy.
az meg van, csak ahhoz szét kéne bontani a középkonzolt, és ehhez kéne segítség
Szia!
Én is most vettem egy campust az asszonynak, de már sikerült miszlikekre szednem! Annyi biztos, hogy rossz helyen keresed a fűtőventilátort, mert az a tűzfal és a motortér között található. Szerintem tudok segíteni, de szerintem hívj fel (20/922-5575) és megbeszéljük, mert nem egyszerű a történet! Cserébe azután leírod ide, hogy mit csináltál és sikerült-e? Így mindenki tanulhat belőle. Üdv: Skul
Hello, Köszi szépen, majd valamikor csörgök
A ventivel sorban az előtét ellenállások körül szokott lenni egy kis speckós rakéta alakú biztosíték, ami elvileg nagy áramnál leold, és visszahűlve újra vezet. Na nekünk a VW Caddynkban az murdelt meg.
Na, ha az leold (nem nagy áramnál, hanem bizonyos hö felett), többet nemigen fog vezetni.
Ilyesmi. (Nem minden tipusba tesznek ilyet.)
szép estét mindenkinek!lenne nekem egy olyan kérdésem hogy a kilométerora állo helyzetben 40 néha 50km/órát mutat.miként orvosolhatom ezt hibát?valakinek ötlete?
sziasztok! érdeklődnék hogy valaki tud-e mérési adatot diesel porlasztó résolaj veszteségére. 1.9dci trafic. -vagy hogyan lehetne meggyőződni róla h melyik porlasztó a "nem tökéletes"? ha valakinek lenne -pdf- dokumentumban javítási leírása megköszönném,lagunáét,megane-t találtam a neten ,de trafic-vivaro leírásra nem akadok rá sehol.
Szia.
Hogy értve hogy nem tökéletes? Ha menet közben van gond akkor azt úgy tudod meg hogy működő motor közben lehozod a porlasztóról a vezetéket.
Pont tegnap csináltunk egy ilyen mérést. Résolajcsöveket lehúzni, minden porlasztó résolaj kivezetését kivezetni külön mérőedényekbe, beindítani a motort, pontosan 1 percig alapjáraton járatni kell és leállítani. Igaz 1.5dci-n csináltuk, de ott átlagban kb 6ml volt a résolaj veszteség. Ahol látszólag több az a hibás. Vagy lemérve 10ml fölött van a veszteség.
egyenlőre még nehezen indul, főleg hidegen ,de melegen is 4t forog mire elkapja,füstöt nem "okád",gázelvételre 2000fordulat körül csörgös hangja van, mintha szelep lenne. Alapjáraton is hidegen csendesebb mint melegen,melegen ugyanugy kicsit csörgös a hangja,olyasmi mint a régi dieseleknek volt amikor az előbefecskendezési szög nem volt jó.de menet közben is ha tartok egy fordulatszámot(1500felett) ugy is nem a mély diesel hangja van hanem hallani ezta rendellenes zörgés csörgést (nem nagyon,de én észreveszem,mert eddig nem volt)
gondolom h valami porlasztó baja lehet,azért akarnám leellenőrizni. Ja és izzitás jelző NEM világit
értem , csak jó lenne valami pontos értéket tudni,bár az is egy támpont, ha az egyik jóval többet termel a többinél akkor az a rossz. Ha jól tudom a nagynyomású szivattyúba megy vissza a résolaj,ha lehuzom a porlasztókról ugye akkor a szivattyúba menő csövet ledugoztátok (szivattyú ágat)?nem tud levegőt szívni onnan?
Nem dugóztunk semmit, de nem is volt gond belőle. A lényeg, hogy kb 5-10ml lehet a max, ami 1 perc alatt kijöhet. Ha ennél több van, akkor már ott kopás van.
Hát ilyen probléma utalhat arra is hogy gyújtáskor vagy esetleg leállitáskor (amikor még jó volt) egy fogat átugorhatott a vezérmű fogasszij. Ez szokott ilyen problémát okozni hogy csörög nehezen gyúl nem bir menni az autó. Arra meg hogy nem világit az izzitásjelző az lehet akár biztositék probléma is hogy egyáltalán nem működik a rendszer, ez vezethet a hidegen való nehéz induláshoz is. Esetleg kiégett az izzó. Viszont nemtudom hogy milyen rendszerű, egy darab van a szivőtorokba vagy minden hengerhez külön. Még egy kérdés hogy mennyi kilométer van a gépkocsiban?
1.5dci megan-nal nekem is volt már 2 éve dolgom (tulajdonosként),az is igy kezdte,végén 2 csúcs csere,majd 50 km után még 2!
Mind a négy cserélve lett végűl. na ezután se mentem kb20 km-t és le is állt,csörgött mint"állat" mielőtt megállt. de 2 henger még épphogy járt.(2 csúcs jó maradt). Szerelő megint...égész rendszert cseréljem azt mondta még a vezetékeket is.Ekkor már kezdtem sejteni h valami kinyirja a csúcsokat,külső el. ac-val átszivattam a tankot, a szivattyúnál csatlakoztattam,kis 300Ft os benzinszűrőt iktattam a bejövő és a visszafolyó ágba is. Jó fél orát keringtettem, hát a szűrőn rakodott is le a sok fém részecske (átlátszó szűrő). Utána szivattyút vettem meg még 2 csúcsot és jó lett végre. Gondolom ott a szivattyú "ette magát"és az tette tönkre a csúcsokat sorba. De az elején a szerelő nem mondta volna h a szivattyú is rossz lehet,gondolta a porlasztó elkopott. Hát jó volt,150ezer használt alkatrészekkel
Igen rohadt drága hozzá minden. Sajnos szerintem itt is hasonló lehet, mivel konstrukció ugyanaz, csak a motor nagyobb. A porlasztók meg csak akkor kophatnak ennyire, ha szennyeződés van a rendszerben. Sajnos van olyan kosz is, amit a szűrő sem szűr meg, annyira apró, viszont a porlasztóban a nagyon kis illesztési hézagba belekerülve az koptatja.
nem,én úgy értettem hogy menet közben nem világit
az izzitólámpa,mert elvileg az jelzi ha hibát észlel a vezérlőegység.Működik az izzítás, a lámpa jó! A szíj mondjuk nem mostanában volt cserélve ,km 300.000körűl van , de erő az van benne , menni megy ahogy elötte is. Nem tudom szerintem kezdődő porlasztó hibája van,azért akarom először azt leellenőrizni.A szíj átugrásnál mindegy lenne hogy hideg - meleg a motor ,vagy nem??ez hidegen kb 3szor annyit forgat mint melegen,mire beindul.
Hát az lehet hogy valami a porlasztó rendszerrel van. És olyan probléma a nehéz startolásra gyanakodva hogy hamar elmegy a rendszerből a nyomás?
Na de én azt nem értem hogy nincsen a kocsin üzemanyag filter?
Van benne, de az sem tud mindent kiszűrni. És ezek a vacak porlasztók olyan finoman megmunkált dolgok, hogy ezek a mikron méretű szennyeződések is szép lassan koptatják őket. A cseréjük pedig eléggé zsebbenyúlós dolog.
hello mindenkinek,na megnéztem, végre volt időm,1.henger kb fél deci 20 msp alatt,2. henger 7-8 ml, 3.-4. henger 20ml 1perc alatt. Ugyhogy egy jó csak,de az se sokáig szerintem.
LAGUNA bezinpompa honnan van táplálva kellene egy rajz vagy valami
egyébként 1,8-as motru |
Bejelentkezés
Hirdetés |