Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Renault elektronika
 
Témaindító: Ifjbockgaben, idő: Dec 12, 2009
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 24
(#) Ifjbockgaben hozzászólása Dec 12, 2009 /
 
Sziasztok!

Van egy Renault Clio Campus kocsim, és szeretném kérdezni hogy szedte-e már szét valaki a középkonzolt? Meghalt a belső ventillátor, és a biztosítékokat megmértem és azok jók, a kapcsolónak is szeretnék utána mérni, de nem tudom szét szedni a konzolját.

Előre is köszönöm

Üdv. Gaben
(#) akos70 válasza Ifjbockgaben hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Arra kicsi az esély, hogy a kapcsolo minden fokozata egyszerre romoljon el. Inkább keresd meg a motort, ott nézd meg, van-e áram. Régebbi francziákban jobb oldalon a müszerfal alatt volt általában, ebben nem tudom ott lesz-e.
(#) Ifjbockgaben válasza akos70 hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Egy nagy fekete doboz?
(#) akos70 válasza Ifjbockgaben hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Igen, valoszinüleg fekete, és nagy.
(#) Ifjbockgaben válasza akos70 hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
az meg van, csak ahhoz szét kéne bontani a középkonzolt, és ehhez kéne segítség
(#) Skul válasza Ifjbockgaben hozzászólására (») Jan 14, 2010 / 4
 
Szia!

Én is most vettem egy campust az asszonynak, de már sikerült miszlikekre szednem!
Annyi biztos, hogy rossz helyen keresed a fűtőventilátort, mert az a tűzfal és a motortér között található.
Szerintem tudok segíteni, de szerintem hívj fel (20/922-5575) és megbeszéljük, mert nem egyszerű a történet!
Cserébe azután leírod ide, hogy mit csináltál és sikerült-e? Így mindenki tanulhat belőle.

Üdv: Skul
(#) Ifjbockgaben válasza Skul hozzászólására (») Jan 23, 2010 /
 
Hello, Köszi szépen, majd valamikor csörgök
(#) Lucifer hozzászólása Jan 23, 2010 1 /
 
A ventivel sorban az előtét ellenállások körül szokott lenni egy kis speckós rakéta alakú biztosíték, ami elvileg nagy áramnál leold, és visszahűlve újra vezet. Na nekünk a VW Caddynkban az murdelt meg.
(#) akos70 válasza Lucifer hozzászólására (») Jan 23, 2010 /
 
Na, ha az leold (nem nagy áramnál, hanem bizonyos hö felett), többet nemigen fog vezetni.
Ilyesmi.
(Nem minden tipusba tesznek ilyet.)
(#) eddy980 hozzászólása Okt 25, 2011 /
 
szép estét mindenkinek!lenne nekem egy olyan kérdésem hogy a kilométerora állo helyzetben 40 néha 50km/órát mutat.miként orvosolhatom ezt hibát?valakinek ötlete?
(#) pcroland válasza eddy980 hozzászólására (») Okt 25, 2011 /
 
Csere?
(#) eddy980 hozzászólása Okt 25, 2011 /
 
cserén kivül valami más megoldás érdekelne ha van rá mód.
(#) miti5 hozzászólása Nov 25, 2011 /
 
sziasztok! érdeklődnék hogy valaki tud-e mérési adatot diesel porlasztó résolaj veszteségére. 1.9dci trafic. -vagy hogyan lehetne meggyőződni róla h melyik porlasztó a "nem tökéletes"? ha valakinek lenne -pdf- dokumentumban javítási leírása megköszönném,lagunáét,megane-t találtam a neten ,de trafic-vivaro leírásra nem akadok rá sehol.
(#) demcar válasza miti5 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Szia.

Hogy értve hogy nem tökéletes?
Ha menet közben van gond akkor azt úgy tudod meg hogy működő motor közben lehozod a porlasztóról a vezetéket.
(#) Ricsi89 válasza miti5 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Pont tegnap csináltunk egy ilyen mérést. Résolajcsöveket lehúzni, minden porlasztó résolaj kivezetését kivezetni külön mérőedényekbe, beindítani a motort, pontosan 1 percig alapjáraton járatni kell és leállítani. Igaz 1.5dci-n csináltuk, de ott átlagban kb 6ml volt a résolaj veszteség. Ahol látszólag több az a hibás. Vagy lemérve 10ml fölött van a veszteség.
(#) miti5 válasza demcar hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
egyenlőre még nehezen indul, főleg hidegen ,de melegen is 4t forog mire elkapja,füstöt nem "okád",gázelvételre 2000fordulat körül csörgös hangja van, mintha szelep lenne. Alapjáraton is hidegen csendesebb mint melegen,melegen ugyanugy kicsit csörgös a hangja,olyasmi mint a régi dieseleknek volt amikor az előbefecskendezési szög nem volt jó.de menet közben is ha tartok egy fordulatszámot(1500felett) ugy is nem a mély diesel hangja van hanem hallani ezta rendellenes zörgés csörgést (nem nagyon,de én észreveszem,mert eddig nem volt)
gondolom h valami porlasztó baja lehet,azért akarnám leellenőrizni. Ja és izzitás jelző NEM világit
(#) miti5 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
értem , csak jó lenne valami pontos értéket tudni,bár az is egy támpont, ha az egyik jóval többet termel a többinél akkor az a rossz. Ha jól tudom a nagynyomású szivattyúba megy vissza a résolaj,ha lehuzom a porlasztókról ugye akkor a szivattyúba menő csövet ledugoztátok (szivattyú ágat)?nem tud levegőt szívni onnan?
(#) Ricsi89 válasza miti5 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Nem dugóztunk semmit, de nem is volt gond belőle. A lényeg, hogy kb 5-10ml lehet a max, ami 1 perc alatt kijöhet. Ha ennél több van, akkor már ott kopás van.
(#) miti5 válasza miti5 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Köszönöm a válaszokat!!!
(#) demcar válasza miti5 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Hát ilyen probléma utalhat arra is hogy gyújtáskor vagy esetleg leállitáskor (amikor még jó volt) egy fogat átugorhatott a vezérmű fogasszij. Ez szokott ilyen problémát okozni hogy csörög nehezen gyúl nem bir menni az autó. Arra meg hogy nem világit az izzitásjelző az lehet akár biztositék probléma is hogy egyáltalán nem működik a rendszer, ez vezethet a hidegen való nehéz induláshoz is. Esetleg kiégett az izzó. Viszont nemtudom hogy milyen rendszerű, egy darab van a szivőtorokba vagy minden hengerhez külön. Még egy kérdés hogy mennyi kilométer van a gépkocsiban?
(#) miti5 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
1.5dci megan-nal nekem is volt már 2 éve dolgom (tulajdonosként),az is igy kezdte,végén 2 csúcs csere,majd 50 km után még 2!
Mind a négy cserélve lett végűl. na ezután se mentem kb20 km-t és le is állt,csörgött mint"állat" mielőtt megállt. de 2 henger még épphogy járt.(2 csúcs jó maradt). Szerelő megint...égész rendszert cseréljem azt mondta még a vezetékeket is.Ekkor már kezdtem sejteni h valami kinyirja a csúcsokat,külső el. ac-val átszivattam a tankot, a szivattyúnál csatlakoztattam,kis 300Ft os benzinszűrőt iktattam a bejövő és a visszafolyó ágba is. Jó fél orát keringtettem, hát a szűrőn rakodott is le a sok fém részecske (átlátszó szűrő). Utána szivattyút vettem meg még 2 csúcsot és jó lett végre. Gondolom ott a szivattyú "ette magát"és az tette tönkre a csúcsokat sorba. De az elején a szerelő nem mondta volna h a szivattyú is rossz lehet,gondolta a porlasztó elkopott. Hát jó volt,150ezer használt alkatrészekkel
(#) Ricsi89 válasza miti5 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Igen rohadt drága hozzá minden. Sajnos szerintem itt is hasonló lehet, mivel konstrukció ugyanaz, csak a motor nagyobb. A porlasztók meg csak akkor kophatnak ennyire, ha szennyeződés van a rendszerben. Sajnos van olyan kosz is, amit a szűrő sem szűr meg, annyira apró, viszont a porlasztóban a nagyon kis illesztési hézagba belekerülve az koptatja.
(#) miti5 válasza demcar hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
nem,én úgy értettem hogy menet közben nem világit
az izzitólámpa,mert elvileg az jelzi ha hibát észlel a vezérlőegység.Működik az izzítás, a lámpa jó!
A szíj mondjuk nem mostanában volt cserélve ,km 300.000körűl van , de erő az van benne , menni megy ahogy elötte is. Nem tudom szerintem kezdődő porlasztó hibája van,azért akarom először azt leellenőrizni.A szíj átugrásnál mindegy lenne hogy hideg - meleg a motor ,vagy nem??ez hidegen kb 3szor annyit forgat mint melegen,mire beindul.
(#) miti5 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Hát igen, sajna
(#) demcar válasza miti5 hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Hát az lehet hogy valami a porlasztó rendszerrel van. És olyan probléma a nehéz startolásra gyanakodva hogy hamar elmegy a rendszerből a nyomás?
Na de én azt nem értem hogy nincsen a kocsin üzemanyag filter?
(#) Ricsi89 válasza demcar hozzászólására (») Nov 25, 2011 /
 
Van benne, de az sem tud mindent kiszűrni. És ezek a vacak porlasztók olyan finoman megmunkált dolgok, hogy ezek a mikron méretű szennyeződések is szép lassan koptatják őket. A cseréjük pedig eléggé zsebbenyúlós dolog.
(#) miti5 válasza Ricsi89 hozzászólására (») Nov 28, 2011 /
 
hello mindenkinek,na megnéztem, végre volt időm,1.henger kb fél deci 20 msp alatt,2. henger 7-8 ml, 3.-4. henger 20ml 1perc alatt. Ugyhogy egy jó csak,de az se sokáig szerintem.
(#) armand789 hozzászólása Jan 29, 2012 /
 
LAGUNA bezinpompa honnan van táplálva kellene egy rajz vagy valami
egyébként 1,8-as motru
(#) poros válasza armand789 hozzászólására (») Jan 29, 2012 /
 
Pompás!
(#) kaqkk válasza armand789 hozzászólására (») Jan 29, 2012 /
 
Miért nyitottál ennek új témát ? Van már egy renault elektronika című téma ott nyugodtan elfért volna a kérdésed
Következő: »»   1 / 24
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem