Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Frekvenciaváltó 1-ről 3 fázisra
Témaindító: gabor.szecsenyi, idő: Aug 18, 2007
Témakörök:
Segítségeteket szeretném kérni!A majki.fw.hu oldalon olvastam egy érdekes cikket.Egy 1995/8 Rádiótechnika cikk az 1 fázisról 3 fázisra történő motorvezérlésről szól.Megtaláltam az IGBT-t gyártó cég honlapján ennek a kapcsolásnak a modernizált változatát /Ha beírod a google-ba INT985 megtalálod/.Kérdésem az ,hogy valamilyen hókusz-pókusszal felturbózható-e ez az áramkör 1 kW-osra.Az eredeti magyar leírás 100 W-ra való.Az angol nyelvű talán 250 W-os lehet.Én csak lelkes amatőr vagyok.Építész diplomám van,a rajzok ,a működés nekem kínai./De azért egy Quadot elsőre összeraktam,fénykoromban nyákot is terveztem, még vonalzóval s nem programmal/Köszönöm a segítséget!Üdv:gabor.szecsenyi
Ui.:A majki-féle megoldást ismerem túl bonyolult számomra /pic/
A konkrét rajzot nem ismerem így azzal kapcsolatban nem tudok hasznos tanácsot adni, de manapság készen lehet kapni és használtan viszonylag olcsón olyan frekvenciaváltókat amelyek 1 fázisról (is) mennek és 3 fázisú motort hajtanak. 1kW-os motorhoz valót 25-30ezerért lehet kapni, ennyiért nem érdemes kínlódni az áramkörépítéssel.
Vedd fel a kapcsolatot Majkival ő biztosan fog segíteni.
Szerintem övé a legolcsobb megoldás. az ő frekiváltója az egyik 600W a másik 1,5kW Sok sikert
A radiotechnikas kapcsolast megepitettem regebben, jol mukodik
A hatar 2,2kw korul volt amit siman elvitt. Egy jobb megoldas talalhato az avrfreaks oldalon.
Kedves Gyula!Légyszíves írd meg,hogy a Rádiótechnikás áramkört milyen alkatrészekkel építetted meg.Én próbáltam keresni a rajzon feltüntetett cpv363mf igbt-t de senki sem árulja Magyarországon./Vagy én nem találom/Hogy érted el a 2,2 kw-ot,hűtéssel?Még egy kérés egy órája kóborolok az avr-en de nem találom a kapcsolást.Légyszíves add meg a fájl nevét.Üdvözlezttel:gabor.szecsenyi
Hy!