Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
Szidd erősen. Ha lehajolsz és a pedálok feletti műanyag borítást leveszed meglátod a táblát (kissé balra)a relékkel. Na a legnagyobb relé a ludas. Ha kiveszed és leveszed a relé műanyag burkolatár találsz benne 2db "tekercset" ami mechanikusan kapcsol. 400-as vizes csiszolópapírral megcsiszolod az érintkezőket majd megfújod féktisztítóval ideig óráig használhatod, de legjobb a csere.
köszi, kipróbálom. Viszont féktisztítóhoz nem tudok itt hozzájutni, mi helyettesítheti? WD40? vagy kifejezetten valami zsíroldó szer szerűség?
Isten ments..... Valami zsíroldó ahogy írtad. Én fél órája csináltam az enyémet. Nem akarok 12 rugót adni egy újért. A használt meg ki tudja meddig megy el.
Denaturált szesz, aceton, lakkbenzin higító (ez utóbbival vigyázni: egy szippantás, és egy napig fáj a fejed).
Amúgy féktisztítót még a tecsóban is kapni... Idézet: Meg szinte minden benzinkúton és autós boltban. A zöldségesnél mondjuk nem keresném. „Amúgy féktisztítót még a tecsóban is kapni...”
Vágom, köszi, de ebben az országban nincs tecskó, mellesleg ma reggeltől a probléma nem jelentkezett, elbizonytalanodtam, hogy bántsam-e, vagy hagyjam békén a következő előfordulásig...
Na ne dőlj hátra majd jelentkezik...( a szemét)
Üdv.
2002-s Octavia 1,6 AVU melegedik a motor mi lehet a baja? A vízpompára gyanakszom, egy éve volt cserélve.
Szia! Inkább termosztátra gyanakodnék.
Azt egy hete cseréltem nem hinném, hogy ilyen hamar tönkrement.
Szépjónapot egy 97 es octavia tulajdonosa vagyok és lenne egy olyan problémám,hogy az abs jelzés nem alszik el a müszerfallról igaz volt hogy menetközben elaludt de akkor enyhe fékezésnél is rázni kezdet a pedál.A másik problémám ha leparkolásnál teljesen kitekerem a kormányt alapjáratnál akkor le ál a motor.És még van egy menet közben néha olyat csinál megtorpan a kocsi hiába nyomom a gázt és csak a motor ujra indítása segit ami a pályán nem egy előnyös dolog.előre is köszönöm az esetleges lehetőségeket a problémákra minden jót
Köszi! Megnéztem, újraforrasztottam. Mindennek kb. két hónapja, és azóta tökéletes a műszerfal. Csak a benzinszintmérőt nem láttam még fél felett, de ennek a benzin ára az oka Mégegyszer köszi szépen!!!
Örülök neki
A benzinszintmérő hiba ? Sajna nem tipusfüggő , szerintem a Parlamentben kéne újraforrasztani egy-két lábat a megoldáshoz
Ja de inkább agyakat kellene....
Kérlek szépen, féktisztító hiányában kapott felni tisztítót, Axe dezodort és 120-as csiszolópapírt, a végén kicsit sűrített levegővel fűszerezve. Jelenleg teljesen hibátlan, de azért ha hazamegyek, veszek egy új relét. Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!
Igazán nincs mit, ilyen legyen a legnagyobb bajod...
Sziasztok !
Az Octavia 1-es 2006.10 tour 1.6 tip. Az lenne a gondom, hogy egyszerre elszállt a központi zár, elektromos ablakok,belső világítás. Ezért valamelyik biztosíték a hunyó ? és ha igen akkor melyik ? Köszönöm válaszotokat.
Sziasztok Üdvözlök Mindenkit.
Olyan kérdésem volna, hogy kiolvastattam a hibát , és a hall jeladó hibáját írja ki , törlés után is. Viszont azt mondja a szerelő hogy ebben a típusban nincs ilyen jeladó. Tehát azt szeretném megkérdezni , hogy tudja e valaki hogy mit jelent ez?( esetleg főtengely jeladót ) Az autó , Octavia 2000. 1,6 AKL motorkód. A hiba még mindig az , hogy rángat de már egyre többször, és szinte mindegy hogy hideg, vagy meleg. Olyan mintha fojtaná valami , és durrog is. Ha tud valaki segíteni Köszönném , mert már ki idegel teljesen. Üdv pompi
Az Index fórumon az autószerelős topikban dobd fel a kérdést - szerintem. Emlékszem, írtak valami ilyesmi esetről, talán olyasmi volt az autószerelők ötlete, hogy ugyan nincs olyan jeladó, mint amire panaszkodik a computer, de helyette van más, amit ugyanarra a célra használ, és annál a jeladónál lehet valami probléma.
Oktávia II-be mivel lehetne kiváltani a gyári mikrofont, ami a belsőtér világításban van?
Olyan mikrofon kellene, aminek még fél méterről is jó az érzékenysége, de nem szedi össze az utastér zaját.
Üdv!
Szerintetek mi lehet a gond az autóm fogyassza a termosztátot a legutóbbi 4napot bírta oxidáció jelenik meg rajtuk. Lehet a hűtőfolyadék-al valami gond mert mikor elromlott patakviz is került bele. Tudom hogy nem ide illő kérdés de remélem tudtok segíteni.
A patakvíz használata és a termosztát oxidációja között nekem elég egyértelmű az összefüggés... Talán le kéne cserélni a hűtőfolyadékot.
Nem csak cserélni, de kimosni sem árt a rendszert.
Szia! Az egészet ott rontottad el, hogy nem csapvizet töltöttél utána hanem ásványi anyagokban "fullextrásat". Alublokkos motorba NEM teszünk ilyet! G12 hűtőfolyadék való bele és ezt sem ajánlatos 40% hígítás alá vinni, ha már szükségessé válik az utántöltés vízzel. Sürgősen cseréld le a hűtővizet amíg nem késő! Félő, hogy már visszafordíthatatlan kémiai folyamatokat indítottál be, de ne legyen igazam. Gondolj bele, hogy ha a termosztát vékonyabb részeit eloxidálja ezen a hőmérsékleten és ilyen rövid idő alatt, akkor a blokk más részeivel mi történik és a lerakódások ami ebből ered.
Köszönöm a segítséget mindenképp lecserélem. Remélem nem késő. A kismosást, hogyan kell csinálni?
Sziasztok,
Egy kérdésem lenne, ami nem feltétlenül elektromos probléma, de lehet tudtok segíteni. Egy dízel Octavia I kombim van és a fékek (elől tárcsafék, hátul dobfék) valahogy nem remekelnek. A vásárlásakor még vizes úton sem igazán csúszott meg a kocsi hirtelen fékezéskor, azaz nem blokkolnak a kerekek. (A vásárlás után a fékfolyadékcsere megtörtént) Az egyik szerelő korábban azt mondta, hogy jól fog a fék, ellenben egy másik szerelő, kipróbálás után, azt mondta, hogy nem igazán kóser. Eleinte a kopott féktárcsákra gyanakodtam, ezért a féktárcsák és fékbetétek is ki lettek cserélve. A helyzet azóta javult kissé, de szerintem még mindig nem az igazi. A kocsi hirtelen fékezés esetén viszonylag jól lassul, de nem blokkolnak a kerekek. Olyan mintha nem szorulna rá rendesen a tárcsára a fékbetét és átcsúszna. A kocsiban van ABS, de nem az "rugdos vissza". Van ötletetek, hogy mi lehet a baj, hol érdemes "tapogatózni"? Előre is köszönöm! bpi
Szia!
Egy próbát tehetsz az ABS ideiglenes kiiktatásával (kiveszed a biztiket: F1-F2 az akkunál, vagy F9 a műszerfal oldalán) Ha így sem fékez blokkolóra, és a fék amúgy jónak tűnik( nem esik be a pedál pl. ) akkor érdemes lenne megnézni a fékbetétet.nem érdemes túl olcsót venni belőle üdv: hp
Az 1997-es évjáratú, 1.6 AEE motorkódú Octáviában pontosan hol van a motor hőmérséklet jeladó? Kb. menyibe kerülhet ez? Okozhatja ez az alapjárat ingadozást? köszi előre is.
Köszönöm,
Meg fogom próbálni, csak még nem volt időm. |
Bejelentkezés
Hirdetés |