Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » NYÁK-lap készítés kérdések
A témában nincs helye a nem szakmai indíttatású vitáknak, ezért a szabályszegést elkövetők azonnali figyelmeztetés nélküli kitiltásban, vagy némításban részesülnek. Ugyan így járunk el azokkal szemben, akik "blog"-nak nézik a fórumot. Ezt mindenki tartsa szem előtt!
Lapozás: OK   784 / 1385
(#) Class-A-. válasza gulasoft hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Na ez a beszéd.Ilyen válaszokat vártam.Ezzel egy gondom van,hogy ezt sosem hallottam csak itt a fórumon.
(#) Zoli_bácsi válasza gulasoft hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Én ugyan olyan jónak tartom mindkettőt. Minőségben mindkettő egyenrangú szerintem. Mint minden eljárásnak, vannak előnyei és hátrányai. Ki melyiket szokja meg és űzi professzionális szinten.
(#) Class-A-. válasza Zoli_bácsi hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Igen ez így van.De először meg kell néznem az itthoni lehetőségeket,hogy ne bonyolítsam az életem ilyen dolgokkal.
(#) Class-A-. válasza Balaa16 hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Bocs de te kimaradtál .És milyen fóliát , hol vegyek és a nyomtató ami elviszi a fóliát ?
(#) eyess válasza Class-A-. hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Figyelmesen olvasd el akkor amit írok ok ?
Talán amit én a legjobban ajánlanék , és számodra is elég gyors lépcsőfok lehet. Szóval számos technikát bemutattunk itt azt hiszem , amit sokunkat köszönhetően képpel is alátámasztottunk .Nos ajánlom neked , hogy nézegess vissza , mert már csak a képekért megéri , szép kidolgozott nyákokat fogsz látni .Ezek alapján tudod szerintem a legjobban eldönteni , hogy melyik is tetszik neked.
Nem kell egyből a közepébe ugrani előbb mérd fel , hogy a kiválasztott technikához mid van otthon egyenlőre .Ha nincs, akkor még kezdetnek amíg beszerzel mindent próbálj olyat amihez meg van esetleg minden.
Ha az egyszerűbb technikával próbálgatsz , és sikerrel jársz , akkor már talán jöhet bonyolultabb is , de ha már az elején kudarc lesz , akkor nagyon sokba fog kerülni a további bonyolultabb technika. Szóval Olvass , nézz , próbálgass , és ha valami nem úgy lesz segítünk , de nehogy azt hidd , hogy most valaki elmond , vagy leír neked valamit , és te egyből tuti nyákot fogsz kreálni, ezt felejtsd is el.Nagyon sok munka , és kitartás kell , hogy szinte olyan legyen egy nyák mint egy gyári szerintem ezt mindenki tudja.
(#) Class-A-. válasza eyess hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Ez miatt kérdezgetek mert át néztem az egészet és bizonytalan vagyok e miatt.Ha nem olvastam volna lehet csak maradt volna a P 20 nál és kész.De tetszettek a különböző ki,hogy csinálja.Vagy lehet túl bonyolítom?
(#) eyess válasza Class-A-. hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Akkor mindenki nevében köszönjük , hogy tetszik , és miért vagy bizonytalan ,vagyis melyik az amelyik között hezitálsz , vagy esetleg van több is ?
(#) janikukac hozzászólása Jún 1, 2012 /
 
Sziasztok!
Ma egy kicsit vasalgattam, és az ecetes ötlet, amit múltkor adtatok a maradék papír leoldására valóban hatékony!
Üdv!
(#) mrobi válasza janikukac hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Az ecet levitte a nyomatról is vagy csak a vezetősávok közül?
(#) janikukac válasza mrobi hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Az egész panelen csak a szűz festék van.
(#) gulasoft válasza eyess hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Te sem olvasod amit írt! Profi levilágítója van!

A p20 drága (2500-nál kezdődik egy flakon), nehéz egyenletesen fújni, beleragad a por, szárítani kell, sokkal gyengébb mint a dry fólia, könnyebben lejön ott is ahol nem kéne) A dry fólia 5db A4-re egy 1000-es, és csak azért mert utólag veszi, de még így is baromi olcsó. Egyenletes vastagságú, nem ragad bele a por, mert a tetejét is védi egy fólia, nem kell szárítani, csak laminálni,és minél többet világítod annál erősebb lesz, baromi nehéz leoldani egy jó levilágítás után.
Ezen nem kell gondolkodni.
(#) gulasoft válasza Class-A-. hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Keress meg privátba, akár holnap jöhetsz pár méter fóliáért.
(#) mrobi válasza janikukac hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Akkor az jó lehet feliratozáshoz is. Nálam az szokott lenni a baj hogy apró "szöszök" maradnak a vezetősávokon, feliratokon amikor megszárad a panel.
(#) janikukac válasza mrobi hozzászólására (») Jún 1, 2012 /
 
Elméletileg igen. Belerakod 5 percre, kiveszed, víz alatt szépen ledörgölöd gyengéden az ottmaradt papírt, és lehet forrasztani.
(#) eyess válasza janikukac hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Örülök , hogy sikerült az ecettel, de azért maradjon a salátára is .
Gulasoft értem én , hogy mit írsz , csak akkor viszont azt nem értem , hogy emberünk min hezitál , ha tele van jobbnál jobb gyári cucokkal , és régen csinálta is , most meg valahogy nem jön össze neki.Nekem valahogy sántít ez a történet.
(#) CHZ válasza mrobi hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Feliratozáshoz is jó. Ecet és egyéb trükkök nélkül is.
Alumínium lemezre, vasalással készült.
(#) mrobi válasza CHZ hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Apró szőrök nem maradtak rajta?
(#) CHZ válasza mrobi hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Látsz rajta?
Vasaló, hőlégfúvó, hengerlés, majd hőlég.. hengerlés és így tovább ismételve. Áztatást követően fogkefés tisztítás, majd lakkozás. Ha a a kefe hasznos felületet is leszedi akkor rossz volt a zsírtalanítás, vagy kevés hőt kapott, ezért nyugodtan használható a kefélős tisztítás. Csak a hibás részt szedi le, ami amúgy sem lenne használható.
(#) eyess válasza CHZ hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Én nem tenném a kefés tisztítást az ecet jobb , és nem beszélve arról , hogy nem kell manuálisan súrolni , még ha nagyon finoman csináljuk , akkor sem.
Egyébiránt ha papír szöszök maradnak a rajzolatban felvetődik az a hiba amit te is írtál , hogy nyák előkészítési hiba , vagy kihagy a nyomtató itt ott nem fed rendesen, vagy hőfok , és nem tapad meg úgy ahogy kellene .
Sokan szerintem kihagyjátok azt a fázis amikor kinyomtattok egy rajzolatot mondjuk műnyomó papírra , és ezután egy jó erős fénnyel átvilágítani , ha hibák vannak rajta egyértelmű , hogy tovább sem kell csinálni. Sok sok felesleges elpocsékolt időt meglehet spórolni ezzel , és aki a minőségre megy az minden mozzanatot fázist körültekintően csinál , akkor nem marad el utána a jó végeredmény sem.
Még annyit a kefés dologhoz , ha olyan felületre akarsz rajzot , dekorációt , vagy bármi másra felvinni ahol lényeges a felület , hogy ne legyen karcos ott nem jó a kefe akárhogy fogod kefélni fény felé fordítva láthatóak lesznek a karcok.
(#) CHZ válasza eyess hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Elpocsékolt idő nem volt, elsőre ezt az eredményt kaptam.
Amint láthatod a kefés módszer nem okozott problémát.
Felület csiszolt, mégsem jelentkezett az általad felvetett hiba. Lényeg a festék tökélete tapadása, ha ezt eléred, kefélheted is, hibákat is megmutatja. Nyák készítésénél ez még fontosabb. Kefével eltávolítható felület úgyis alá maródna, jobb ha ez már maratás előtt is világossá válik.
(#) janikukac hozzászólása Jún 2, 2012 /
 
Sziasztok!

Elkészült a legújabb vasalmányom, 135g-os papírral, gumi hengerrel. Nem a legjobb lett, mert még nem tudok szépen dolgozni, túl sokat vasaltam, de azért nem rossz.
CQFP 196 tokos IC a nagyobb , és nincs zárlat, csak valahol lejött. A vonalak pedig 0,10, 0,20, 0,30 vastagok.
Üdv!
(#) Class-A-. válasza eyess hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Csak azért mert olyan sok ötletet olvastam,hogy feltettem a kérdést,...most akkor melyiket?
(#) eyess válasza CHZ hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Anyag , és anyag közt óriási különbség van más a tapadása az alumíniumnak , és más a réz felületének.
Egyébként azért rossz ha karcos a nyák , mert ha most vesszük Janikukac most felrakott képeit, ott nagyon jól látszik az , hogy a karcok , vagy nevezzük barázdáknak / ban / nem tud egyenletesen a festék megtapadni. És ezen a gumi henger sem segít, hisz az is csak a sima felületet hengerli végig , és a mélyedéseket nem afelett elsiklik . Itt már csak a sokkal nagyobb hőfok segítene ami beolvasztaná a port ezekbe e mélyedésekbe is , de akkor már a rajzolat minősége romlana nagyon.Janikukac egyébként jó lett , csak még finomítani kell kicsit , de már ez alakul.

Class-A- igen akkor melyiket is? . Remélem a sok olvasás mellett láttál sok szép nyákrajzot is .
(#) janikukac válasza eyess hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Köszönöm !
(#) eyess válasza (Felhasználó 15355) hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Nem te keversz valamit össze ?
Itt ni (#1235778) leírtam valamit , és egyébként nem a fényezésről volt szó , és tapadás elősegítést , vagy matt felületet nem csak csiszolással lehet elérni sőt egyenesen hátrányos nyák készítésnél.
Az autó fényezés , vagy festés más tészta ami nem is ide tartozik ...
(#) CHZ válasza janikukac hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Látom már használod a hengert. Mi a véleményed, könnyebb vele dolgozni?
(#) CHZ válasza eyess hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Igen van különbség, alu vastagabb mint a nyák fóliája, nehezebb átmelegíteni és ez szálra csiszolt volt, mégis megtapadt a festék.
(#) janikukac válasza CHZ hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Igen, ez az SMD-s cuccon látszik. Amit nem árultam el, az az, hogy csináltam még egy SMD-s panelt, amit zsepivel simogattam, és az totál összefolyt, ez meg nem . Viszont még nem tudom megoldani, hogy szépen ott maradjon minden, illetve itt-ott sajnos még mindig meg van lapulva a festék hengerrel is.
(#) CHZ válasza janikukac hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Elsőre ez is nagyon jó! Rá kell érezni, 1-2 próbálkozás és sokkal jobb lesz. Tudom.
(#) Zoli_bácsi válasza gulasoft hozzászólására (») Jún 2, 2012 /
 
Idézet:
„sokkal gyengébb mint a dry fólia”


Ezzel a kijelentéseddel egyáltalán nem értek egyet, olyan lealacsonyítóan hangzik. A P20 igenis jó, egyáltalán nem rosszabb, mint a dry. Abban igazad van, hogy drágább, de ugyan olyan jól dolgozik, mint a fólia.
Következő: »»   784 / 1385
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem