Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Skoda Octavia elektromos probléma
van egy problémám a hátso elektromos ablakemelovel octávia-98-as évjárat.Kicseréltem a motrot és minden mukodott vagy 10-percig asztán még a centrálzár se mukodott az egész auton széjelhuztam a motortol a kábelozást asztán viszaduktam és utána megint mukodott minden 10-percig utánna megint semi,est tobbszor megismételve és mindig ugyan az.ha valaki tud segitsen KÖSZÖNÖM.
Sziasztok Fórumtársak,
Lenne pár kérdésem. Hónapok óta figyelem a váltómat,1 es 2 es váltáskor akadozik ,műanyagos nyikorgása van. kb 2 napja észrevettem egy 100km es út közben hogy nem nyikorog és sokkal szebben veszi be a sebességeket. Mitöl lehetett a javulás?esetleg felhígult az olajam?alapban netán túl l sűrű? Érdemes lenne váltó olajat cserélnem? Kocsi adatok:- octavia 1.es 2005 11.havi BFQ motorkód Várom segítő válaszaitokat,üdv
Szia. Az a műanyag a váltókaron lévő csukló, vagyis inkább gömbfej. Szedd fel a műbőr huzatot, s jól zsírozd be gépzsírral!
Köszi a tippet,
és esetleg valami vélemény a láltóval kapcsolatban? 146000km van benne. köszi
Idézet: „s jól zsírozd be gépzsírral!” Márminthogy vazelinnal (gyógyszertár). Mert az átlag gépzsírban levő ásványi olaj származékok megeszik a műanyagot...
Ha még nem volt olaj cserélve benne, akkor nem fog neki ártani egy csere.
Szia !
Lehet, hogy nekem sem ártana egy kis zsírozás: a műbőr huzatot hogyan kell felszedni, van-e valami buktatója ?! Steve
Megfogod a tövénél a kerettel együtt, s kiemeled. Emlékeim szerint az összes skodri egyforma ebből a szempontból. Buktató nincs, bolondbiztos, viszlnylag lágy a műanyag.
Leghamarabb a két száraz műanyag eszi meg egymást. Ahogy nézegettem a gyári maradványokat, leginkább szilikonra hasonlít. Továbbra is merem a gépzsírt ajánlani, mert évtizedes referenciám van a használatában. ( Konkrétan lítiumossal... )
Köszi, megpróbálom... !
Steve
Szia,
Kipróbáltam, kivettem a műszerfal oldalán lévő F9-es biztosítékot. Világított is az ABS indikátora és pár másodperc múlva sípolt és elkezdett világítani a felkiáltó jel is a műszerfalon. Csak a parkolón belül próbáltam, kb 10-12 méteren "gyorsulás", majd satufék, de ugyan az a fékhatás. Nem blokkol a kerék, ahogy mondtam a féktárcsa és betétek most lettek cserélve. Hogy konkrétan milyen minőségű, azt nem tudom (egyébként valami olasz gyártmány, ezt az infót kaptam az üzletben vásárláskor), de a kereskedő azt mondta, hogy nem volt panasza még erre. Esetleg valami más ötlet, hogy mi lehet a gond? Köszi előre is,bpi
Szia!
Remek kérdést tettél fel látatlanba.... Ha működik a vákuumos fékrásegitőd, akkor a fékbetét a ludas.Ha nem működik, akkor betonkemény a fékpedál. Olasz fékbetét... olyanban nem láttam még olyat, amit be mernék szerelni autóba)Reklámozás célja nélkül: Textar, Jurid, Bosch, Brembo, Ate...ezek közül választanék a magam részéről üdv: hp
Osztom.
Szia,
Köszi a gyors választ! Tudom, hogy látatlanban nehéz tanácsot adni és gyógyítani Nem is ezt várom, csak ötleteket szeretnék kapni, hogy mi lehet az oka. A betonkemény alatt azt érted, hogy neki kell feszülni az ülésnek, hogy fogjon valamennyire? Egyébként nem ilyen, csak egy bizonyos szintű nyomás után már nem fog jobban a fék. Azaz, ha csak rátaposok úgy igazából mert bevág elém valaki, vagy "karletörésig taposom", akkor is ugyanaz a hatás (nem csikorog a gumi az aszfalton). Elég nyugodt sofőr vagyok, azaz tartom a követési távolságot, de előfordulhatnak vészhelyzetek amikor az a pár méternyi plusz féktáv nem mindegy... Üdv,bpi
Próbaképpen ruházz be rendes fékbetétbe szerintem. Olcsóbb, mint egy eleje
Idézet: „Olasz fékbetét... olyanban nem láttam még olyat, amit be mernék szerelni autóba)” Idézet: A két dolog ellentmond egymásnak, mert a Brembo olasz. „Textar, Jurid, Bosch, Brembo, Ate...ezek közül választanék a magam részéről” Bővebben: Link
A vásárlás után az egyik szerelő minden lehetséges folyadékot kicserélt. Azóta egy másik szerelőnél is volt, de az sem mondta hogy ez lenne a gond.
Szóval, nem hiszem...
Messze vagyok és csak találgatok, de a legrosszabb minőségű fékbetétnek is blokkolnia kéne, ha a mehanika jó.
Szerintem is inkább szerelő-, mint fékbetét-hiba lesz ez...
Jogos,elnéztem.
Na, ma elvittem egy harmadik szerelőhöz...
Kipróbáltattam vele (neki sikerült egy szerény kerékcsikorgást kisajtolnia, legalábbis én úgy hallottam) és azt mondta, hogy szerinte a fékbetét a gagyi. A Brembo-t ajánlotta Ő is... Köszönöm a tanácsokat és bocsi az offért!
Sziasztok, remélem tud valaki segíteni:
Octavia 2000évj. 1600ccm benzin AEE motor hidegen rendesen jár a motor, könnyen indul, de ahogy eléri az üzemi hőfokot, leáll a motor majd kb 40-50perc múlva tudom újraindítani(miután a lehűlt a kijelző szerint a motor) cserélve volt a gyújtótrafó, az elosztófedél+rotor, a gyújtókábelek(nincs rajta fémburkolat) rendben, az ac pumpa új, az üzemanyagpumpa új, a fojtószelep ki lett pucolva, új a levegőszűrő is. Mi lehet a gond?...
A hiba már a cserék előtt is megvolt? Ha nem, akkor a felsoroltak közül az ac pumpa lehet okozó: lehet az új hibás, illetve lehet nem pont belevaló.
A számítógép mondott valami hibakódot?
igen, korábban is volt ilyen gond, az ac pumpát egy szerelő cserélte, tegnap kiszedtem, amit ehhez a motorhoz írnak az pont így néz ki. holnap viszem hibaolvasásra. érdemes "újratanítani" a komputert a fojtószelep tisztítás útán? illetve, ha ac pumpa a gond az miért csak üzemmeleg állapotban vacakol?
Sziasztok
Tudom nem elektromos probléma, de hátha tudjátok a megoldást ! Octavia 1.6 AKL 1999 A hűtővíz jelző időnkét villog-sípol a tartályban kevés a víz,a sapka levétele után a visszafolyón megjön a víz. a hűtő alsó csöve hideg ,a hűtő normális hőmérsékletű,meleg. Termosztát?Vagy vízpumpa hiba ? a hőfokjelző szerint a vízhőfok normális. Segítsetek,köszönöm.
Nem lehet, hogy felfújja a csöveket? Elöregedett csövek tudnak olyan bővek lenni nyomás alatt, hogy a tartályba csak a levegő jut. Főleg ha a kupakban lévő szelep esetleg hibás.
Köszi,megyek megnézem a szelepet.
Sziasztok !
Milyen típusú gyertyát javasoltok Octavia 1.4 2008 BUD típusú autóba? Válaszotokat előre is köszönöm !
Ezek közül válassz. Bővebben: Link
|
Bejelentkezés
Hirdetés |