Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Biztos csigahajtással, különben hogyan csinálod meg azt a nagy áttételt.
Sziasztok hétvégén dolgoztam az új gépparkkal!
Ez már mindennek a teteje. A napos csibéket már az elkerített udvaron se lehet tartani, mert a patkány a 40-ből 3-at már legyilkolt. Csak a vér cseppek látszanak helyettük.
Jól látom hogy ez egy röpsúlyos rotátor?
Fel kell bérelni egy söröcskéért a Csoki Security-t.
Bővebben: Link
Nem röpsúlyos robi 156, kúpos kuplungos.
Briggs&Stratton Quantum XM55 motorral. A kezemben pedig Husqvarna 553RS van
Tartani kell kutyát, macskát és nincs patkány. A kígyó is jó, csak nehéz rávenni, hogy a ház körül maradjon.
Kutya van de az a baj vele, hogy ő még nagyobb kárt okozna. Eddig mindig így jártunk velük. Mindet leölte mérettől függetlenül.
A kutyát nevelni is kell. Meg kell tanítani mi az övé és mi nem. Nekem három is van, de nem bántanák a csirkét, ha a miénk. A szomszédban, vagy az utcán már nem vagyok benne biztos. Mint ahogy a saját macskáinkat sem bántják, de egyszer betévedt egy idegen, hát alig tudtam kimenteni előlük. :yes:
A csigahajtás kilőve, nem is jó, mert ha visszaveszem a gázt, de a lendület még viszi a gépet, vagy eltörik a fogaskerék, vagy a csigaorsó, vagy valami egyéb törik el...
Sima fogaskerék hajtás lesz, kuplunggal, fékkel
Helo.
Bolygómű? Akkus fúróból. Bár lehet nem is kell akkora áttétel.
Szia!
Gondolkodtam rajta, van itthon egy pár, de először a motornak kéne mennie
Fog az... Ha már egyszer beindult. Amúgy szép motor, a hangja is nagyon tetszik.
Köszönöm, tudom hogy fog az menni, csak még a lendkeréknél van egy kis gebasz, de nem nagy dolog csak idő kérdése
Érdekes olvasmány. Csak egyet nem értek: a régi időkben hogy irányították a modelleket? Húzták maguk után a madzagot?
Emlékezetem szerint csak körrepülő modellek voltak.A szárny végén kivezettek két szál vékony acélhuzalt kb 6-8 métert, ezen volt egy fogantyú amit kézben tartva lehetett irányítani a repülőt. Az irányítás abban merült ki, hogy emelkedett vagy süllyedt a gép. A merészebbek hurkot is tudtak.Természetesen körbe - körbe kellet forogni a géppel együtt.Mire kifogyott a benzin addigra el is szédült a a vezető.
http://www.youtube.com/watch_popup?v=Ew4Y5HLyT6c&vq=medium Lehetséges, hogy van ilyen autó vagy filmtrükk?
Annak idején sokat jártunk a családdal kirándulni, papírsárkányt ereszteni (más még nem volt), játszani a pesthidegkúti repülőtérre. Már a hetvenes évek elején (!) láttam itt rádiótávirányítású robbanómotoros és vitorlázó repülőmodelleket.
Ide egyébként minden hétvégén érdemes volt kimenni, mert igen aktív repülőélet folyt, modell és vitorlázó egyaránt. Akkoriban kezdtek a sárkányrepülők is kialakulni, sufnituningban, alumíniumcső, meg a foliasátor nejlonja... Akkor még rogallónak hívták. Ketten cipelték fel a Hármashatár-hegy tetejére, aztán onnan ugráltak le vele. Néhányan persze a fák között kötöttek ki....
Elvileg nem kivitelezhetetlen, a távolkeletieknél pláne...
Ismerem ezt az olvasmányt, elég érdekes volt nekem is elsőre. Azonban van egy másik olvasmány is, amiben magukat a motorokat mutatják be. Nagyon vágyakozom egy nagyobb motor után is (kb 10ccm) Valamint még megmozgatta a fantáziámat a több hengeres motor. Plilyesmi, amit egymás után lehet kapcsolni. Elgondolkodtam azon hogy lehetne csinálni egy kétütemű 3 hengeres Watrburgot :hide: Nagyon vad lenne alapjáraton (prim pram)
Simson 3henger
Elé nehéz lehetett ezt összehozni. Elfogadnám. Mondjuk a Vmax nem valami izmos, egy hetvenes egyhengeres gép is 100 felett megy. Biztos ezen más az áttétel. Idézet: Akkoriban én is űztem ott ezt a sportot. Egy sárkányom van is még a padláson. „Akkor még rogallónak hívták. Ketten cipelték fel a Hármashatár-hegy tetejére, aztán onnan ugráltak le vele. Néhányan persze a fák között kötöttek ki....”
Gondoltam, hogy valami egyszerű módon oldották meg. Elég nehéz lett volna akkoriban rádiótávirányítást építeni.
Nem mondod! :eek2:
Veled semmi baj sem történt? Mindig aggódva figyeltem ezeket az embereket, akik egy ilyen ingatag alkotmánnyal a levegőbe mertek emelkedni. Sajnos egy terméskő kupac is emlékeztetett a hangár mellett arra, hogy volt, akinek nem sikerült a leszállás... :no:
Sziasztok!
Mobiltelefon vásárlással-eladással kapcsolatban néhány kérdés eszembe jutott. Mi van azokkal akik vaterán stb. adják el a használt telefonjukat, és megveszi egy bűnöző. A rendőrségnek mondjuk sikerül lehallgatnia, de mivel a nyilvántartásban az szerepel, hogy ahhoz a mobilhoz tartozó imei kód az eladóhoz tartozik, így őt keresik meg. Tehát biztonságosan telefont eladni szerintem csak adás-vételivel lehetne, úgy, hogy tudjon arról a szolgáltató is, hogy átírják a nyilvántartásban, hogy kihez tartozik az adott imei kód. Mégis látni egy csomó eladó telefont vaterán stb, ott ezekre nem gondolnak? Vagy nem úgy van, ahogy gondolom? Üdv, mate_x
Emlékszem az esetre. Sajnos a kolléga olyan géppel repült ami már nem volt alkalmas. Viszonylag kevés baleset volt egyébként. Az is inkább kisebb törés zúzódás, de minden esetben szinte a figyelmetlenség, vagy a trehányság volt az oka. Egyébként igazi szabadság élmény főleg a motor nélküli típusok. Csak álmában repül hasonló módon az ember. Nagyon szerettem.
Be mész a Tuskóba leveszel egy telefont a polcról és használod. Kinél van nyilvántartva az imei? Egyszóval ezen ne aggódj.
Ez a motor összeépítősdi a nyolcvanas években volt nálunk divat. Akkor még nem lehetett rendes motorokat kapni. Jó kis játék ez is, de manapság már nem szokás. Egyszerűbb venni egy gyárit.
Engem az érdekel, hogy a használt telefon eladása mennyire biztonságos.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |