Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   1903 / 3600
(#) pucuka válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Biztos csigahajtással, különben hogyan csinálod meg azt a nagy áttételt.
(#) karesz01 hozzászólása Jún 25, 2012 /
 
Sziasztok hétvégén dolgoztam az új gépparkkal!
(#) jani1987 hozzászólása Jún 25, 2012 /
 
Ez már mindennek a teteje. A napos csibéket már az elkerített udvaron se lehet tartani, mert a patkány a 40-ből 3-at már legyilkolt. Csak a vér cseppek látszanak helyettük.
(#) mrobi válasza karesz01 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Jól látom hogy ez egy röpsúlyos rotátor?
(#) vicsys válasza jani1987 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Fel kell bérelni egy söröcskéért a Csoki Security-t.
Bővebben: Link
(#) karesz01 válasza mrobi hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Nem röpsúlyos robi 156, kúpos kuplungos.
Briggs&Stratton Quantum XM55 motorral.
A kezemben pedig Husqvarna 553RS van
(#) zolika60 válasza jani1987 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Tartani kell kutyát, macskát és nincs patkány. A kígyó is jó, csak nehéz rávenni, hogy a ház körül maradjon.
(#) jani1987 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Kutya van de az a baj vele, hogy ő még nagyobb kárt okozna. Eddig mindig így jártunk velük. Mindet leölte mérettől függetlenül.
(#) zolika60 válasza jani1987 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
A kutyát nevelni is kell. Meg kell tanítani mi az övé és mi nem. Nekem három is van, de nem bántanák a csirkét, ha a miénk. A szomszédban, vagy az utcán már nem vagyok benne biztos. Mint ahogy a saját macskáinkat sem bántják, de egyszer betévedt egy idegen, hát alig tudtam kimenteni előlük. :yes:
(#) zoly15 válasza pucuka hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
A csigahajtás kilőve, nem is jó, mert ha visszaveszem a gázt, de a lendület még viszi a gépet, vagy eltörik a fogaskerék, vagy a csigaorsó, vagy valami egyéb törik el...
Sima fogaskerék hajtás lesz, kuplunggal, fékkel
(#) moltam válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Helo.
Bolygómű? Akkus fúróból. Bár lehet nem is kell akkora áttétel.
(#) zoly15 válasza moltam hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Szia!
Gondolkodtam rajta, van itthon egy pár, de először a motornak kéne mennie
(#) moltam válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Fog az... Ha már egyszer beindult. Amúgy szép motor, a hangja is nagyon tetszik.
(#) zoly15 válasza moltam hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Köszönöm, tudom hogy fog az menni, csak még a lendkeréknél van egy kis gebasz, de nem nagy dolog csak idő kérdése
(#) moltam válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Érdekes olvasmány. Csak egyet nem értek: a régi időkben hogy irányították a modelleket? Húzták maguk után a madzagot?
(#) nagy hoho válasza moltam hozzászólására (») Jún 25, 2012 /
 
Emlékezetem szerint csak körrepülő modellek voltak.A szárny végén kivezettek két szál vékony acélhuzalt kb 6-8 métert, ezen volt egy fogantyú amit kézben tartva lehetett irányítani a repülőt. Az irányítás abban merült ki, hogy emelkedett vagy süllyedt a gép. A merészebbek hurkot is tudtak.Természetesen körbe - körbe kellet forogni a géppel együtt.Mire kifogyott a benzin addigra el is szédült a a vezető.
http://www.youtube.com/watch_popup?v=Ew4Y5HLyT6c&vq=medium
Lehetséges, hogy van ilyen autó vagy filmtrükk?
(#) gyerek67 válasza moltam hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Annak idején sokat jártunk a családdal kirándulni, papírsárkányt ereszteni (más még nem volt), játszani a pesthidegkúti repülőtérre. Már a hetvenes évek elején (!) láttam itt rádiótávirányítású robbanómotoros és vitorlázó repülőmodelleket.
Ide egyébként minden hétvégén érdemes volt kimenni, mert igen aktív repülőélet folyt, modell és vitorlázó egyaránt. Akkoriban kezdtek a sárkányrepülők is kialakulni, sufnituningban, alumíniumcső, meg a foliasátor nejlonja... Akkor még rogallónak hívták.
Ketten cipelték fel a Hármashatár-hegy tetejére, aztán onnan ugráltak le vele. Néhányan persze a fák között kötöttek ki....
(#) Frankye válasza nagy hoho hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Elvileg nem kivitelezhetetlen, a távolkeletieknél pláne...
(#) zoly15 válasza moltam hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Ismerem ezt az olvasmányt, elég érdekes volt nekem is elsőre. Azonban van egy másik olvasmány is, amiben magukat a motorokat mutatják be. Nagyon vágyakozom egy nagyobb motor után is (kb 10ccm) Valamint még megmozgatta a fantáziámat a több hengeres motor. Plilyesmi, amit egymás után lehet kapcsolni. Elgondolkodtam azon hogy lehetne csinálni egy kétütemű 3 hengeres Watrburgot :hide: Nagyon vad lenne alapjáraton (prim pram)
(#) zoly15 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Ez igen!
(#) moltam válasza zoly15 hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Simson 3henger
Elé nehéz lehetett ezt összehozni. Elfogadnám. Mondjuk a Vmax nem valami izmos, egy hetvenes egyhengeres gép is 100 felett megy. Biztos ezen más az áttétel.
(#) zolika60 válasza gyerek67 hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Idézet:
„Akkor még rogallónak hívták. Ketten cipelték fel a Hármashatár-hegy tetejére, aztán onnan ugráltak le vele. Néhányan persze a fák között kötöttek ki....”
Akkoriban én is űztem ott ezt a sportot. Egy sárkányom van is még a padláson.
(#) moltam válasza nagy hoho hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Gondoltam, hogy valami egyszerű módon oldották meg. Elég nehéz lett volna akkoriban rádiótávirányítást építeni.
(#) gyerek67 válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Nem mondod! :eek2:
Veled semmi baj sem történt?
Mindig aggódva figyeltem ezeket az embereket, akik egy ilyen ingatag alkotmánnyal a levegőbe mertek emelkedni. Sajnos egy terméskő kupac is emlékeztetett a hangár mellett arra, hogy volt, akinek nem sikerült a leszállás... :no:
(#) mate_x hozzászólása Jún 26, 2012 /
 
Sziasztok!

Mobiltelefon vásárlással-eladással kapcsolatban néhány kérdés eszembe jutott. Mi van azokkal akik vaterán stb. adják el a használt telefonjukat, és megveszi egy bűnöző. A rendőrségnek mondjuk sikerül lehallgatnia, de mivel a nyilvántartásban az szerepel, hogy ahhoz a mobilhoz tartozó imei kód az eladóhoz tartozik, így őt keresik meg. Tehát biztonságosan telefont eladni szerintem csak adás-vételivel lehetne, úgy, hogy tudjon arról a szolgáltató is, hogy átírják a nyilvántartásban, hogy kihez tartozik az adott imei kód. Mégis látni egy csomó eladó telefont vaterán stb, ott ezekre nem gondolnak? Vagy nem úgy van, ahogy gondolom?

Üdv, mate_x
(#) zolika60 válasza gyerek67 hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Emlékszem az esetre. Sajnos a kolléga olyan géppel repült ami már nem volt alkalmas. Viszonylag kevés baleset volt egyébként. Az is inkább kisebb törés zúzódás, de minden esetben szinte a figyelmetlenség, vagy a trehányság volt az oka. Egyébként igazi szabadság élmény főleg a motor nélküli típusok. Csak álmában repül hasonló módon az ember. Nagyon szerettem.
(#) zolika60 válasza mate_x hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Be mész a Tuskóba leveszel egy telefont a polcról és használod. Kinél van nyilvántartva az imei? Egyszóval ezen ne aggódj.
(#) zolika60 válasza moltam hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Ez a motor összeépítősdi a nyolcvanas években volt nálunk divat. Akkor még nem lehetett rendes motorokat kapni. Jó kis játék ez is, de manapság már nem szokás. Egyszerűbb venni egy gyárit.
(#) mate_x válasza zolika60 hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Engem az érdekel, hogy a használt telefon eladása mennyire biztonságos.
(#) zolika60 válasza mate_x hozzászólására (») Jún 26, 2012 /
 
Szerintem teljesen. :yes:
Következő: »»   1903 / 3600
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem