Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Irigyellek a lehetőséged miatt. Egész délután a kivezetéseket számoltam, nagyon sűrűn vannak a csatlakozó lábai. Végén már nem is láttam mit csinálok.
Vedd jó tanácsnak. Tudom, hogy sokkal több képet csináltál, válogasd át őket, majd még egyszer, 4-5nél több igazán jó képed nem lesz. Csak azt mutasd meg ami igazán jó. Nem untatod vele a népet, és jobb fotósnak is nézel ki. Fárasztó nap után kicsit sok ez a képmennyiség, de nem vészes még. (Vannak sokkal rémesebb emberek, akik egy napról több száz képet publikálnak)
Mivel erősen kezdő vagyok ha egyszer van időd elmagyarázhatnád mi a gond a képekkel.
Ha tudsz időt szakítani szívesen elviszlek egy fotós túrára természetesen díj mentesen.
A képeket nem kimondottan Neked tettem fel. Én csak szerettem volna megmutatni egy aranyos madarat amit kevesen ismernek és nem gondolom, hogy ezzel untatnák bárkit is.
Én csak reagáltam!
Igaz kicsit hosszan.
Nincs semmi baj a képeiddel! Remélem megörvendeztetsz még bennünket hasonlókkal.
Aki nem akarja megnézni őket nem nyitja meg , ennyi.
Bocsáss meg Zoli, nem állt szándékomban semmi tüzet szítani.
:no:
Hoho! Miért nem csinálsz a neten egy-két albumot és teszed fel eredeti felbontásban? Még élvezetesebb lenne a nézegetése és az is lehet, hogy sokan letöltenének közülük. Ha művészinek tartod, akkor használhatod a deviantart.com -ot, vagy akár a picasa-t is.
Egyetértek!
Mellesleg nekem tényleg tetszettek! :yes:
Egyébként pedig:
- Mi a vegetáriánusok indián megnevezése? - Béna vadász....
A személyeskedés és moderátorral szembeni vagdalkozás a HE-n nem "divat", kéretik mellőzni!
(Akinek nem inge, ne vegye gatyára, akinek meg igen, az lesz szíves felöltözni belőle, de villámgyorsan és végérvényesen!)