Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Ki mit épített?
Ez a téma ha úgy tetszik a mi "kiállítótermünk", nem pedig a ki mit csinált volna másképpen, mások helyett, és legfőképpen nem javítós téma.
Minden készüléknek van saját témája, ott kell kitárgyalni a részleteket!
FONTOS! A kapcsolási rajzok keresésére is van saját téma, ott keressetek rajzokat!
Talán így jobban látszik.Nem lett volna célszerűbb le ónozni a nyákot , vagy löstop fóliázni ?
Mivel "nincs folytatva" a "vezeték", gondolom egy helyre megy (GND, Vcc)...
Hát az adatlapját tekintve nem hinném.
Köszönöm.
![]() eyess: Csak azok érnek össze, amiknek össze kell. Sajnos nem lettek egyformák a vezetősávok, de szerencsére nem lett rajta zárlat. Kémiai ónozót egyszer használtam, akkor befedte rendesen a nyákot, de a következő alkalommal már nem tudtam használni (alig volt nyitva a flakon). Azóta nem próbáltam. A lötstop fóliás megoldás tetszik, de még nem próbáltam. Talán majd egyszer. Minden esetre elvoltam vele egy darabig, mire felforrasztottam azt az ic-t. Van még mit tanulnom... Szerk.: A 10.jpg képen még volt hiba, de azt sikerült kijavítani, az ic hibátlanul működik.
Köszönöm szépen, azért te is tartod a színvonalat, tetszik a kivitelezésed. Nekem is sok időmet fel emésztette de kitartás, és ez a gyümölcs is beérik!
![]()
Korrekt választ kaptam köszönöm .
Egyébként ha legközelebb ilyen , vagy hasonló smd ic forrasztól , és nem használsz semmilyen forrasztás segítő anyagot , akkor a padek mentén amennyit szándékozol forrasztani ráhagysz egy kis részt , és párhuzamosan a padek mentén leukoplaszt szalagot ragassz a forrasztás idejére , szép egyenes lesz tőle , és nem fog oda is ón kerülni ahová nem szeretnéd.És csak annyi ónt vegyél fel a páka végére amennyit a pad, és az ic lába felszív többet felesleges , mert csak madár fészek lesz az eredménye , és az utólagos forrasztás már darabos lesz . Ha nem folyik szépen alá , és a padeken végig az ic lábára alulról is , akkor az nem jó , nem tiszta a nyák , illetve nehezebb így szép munkát csinálni. Egyébként ügyes vagy .
Szia köszönöm szépen neked is! Video ramként az SDRAM szolgál. Ki tudok olvasni az LCD GRAM-ból is, viszont azzal több idő megy el, mintha egy előre kész forrásból dolgoznék. AZ LCD típusa ILI9325, 16-bites adatbusszal, amit szintén a memória modulra kötöttem, az RS lábat egy címbithez, a CS lábat meg egy másik memória Chip Select lábra kötöttem, így csupán elegendő a programban csak megcímezni az LCD-t és mintha belső memóriába tölteném az adatot, rendkívül gyors így a művelet.
Üdv!
Aztamindenit, ez sem piskóta!
![]() Gratulálok!
Köszönöm. :yes:
eyess: Köszönöm a tanácsokat, a következő nyáknál már figyelek ezekre is. zsuscsinyo: Neked is köszönöm. A munkádat látva talán kicsit jobban is nekiülök majd hogy haladjak az enyémmel. ![]()
Kicsit nekem is "fáj a szívem", mikor ilyen képeket látok, főleg most, hogy melózok és mire hazaérek addigra vége a napnak és álmos is vagoyk, mert 4-kor kelek. De ilyet is kell csinálni...
Nem semmi munka, biztos sok kitartás kellett hozzá, amit mindig is csodáltam.
Viszont két - nyilván szubjektív - észrevétel: Nekem a kezelőfelület kicsit sok színből áll. A PMS rövidítés bár logikus, de ha esetleg angol közönség előtt is bemutatod, lehet okoz néhány vidám pillanatot.
Ha esetleg valaki kedvet kap hozzá megépítheti.
A PMS rövidítés bár logikus, de ha esetleg angol közönség előtt is bemutatod, lehet okoz néhány vidám pillanatot.
Erre gondoltál? ![]()
A nyelvek közti kapcsolat néha viccesen nyilvánul meg, nem kell messzire menni, mint például amikor az AVR "A" portjáról olvasunk be értéket.. Úgy gondolom nem kell leírnom.
![]()
Mi lenne más? Nem, nem óra... Hőmérő.
![]()
Elegáns.
![]()
Köszi!
Nem. A fagyponthoz egy kis hópihe ikon tartozik. Ez a bekapcsolt kimenetet jelzi vissza.
Jól nézz ki nekem tetszik.
![]() ![]()
-55-től, +125°C-ig bírja a szenzor hivatalosan. Igaz, volt már olyan, hogy ment 240°C-on egy fél órát. Kibírta.
![]() A mért érték előtt egy tendencia jelző mutatja, hogy melegszik vagy hűl a levegő. Az alsó sorban egy grafikus skála segít tájékozódni. A bekapcsolási hőfok és hiszterézis is 0,1°C-os lépésekben állítható. (0-99 -ig). 3°C alatt, fagyveszély jelzés és az aktív (bekapcsolt) kimenet visszajelzése harang ikonnal.
Á értem, nagyon okos kis szerkezet.Biztos jó hasznát veszed.
![]() ![]()
Ilyen célra inkább egy jó helyre ragasztott nyúlásmérő "bélyeg" a megoldás.
Jó hát én úgy értettem hogy hütő fagyasztó vagy szoba hömérséklet mérés..stb
![]() ![]()
Köszi! Sörkoli vezérlő.
Köbi! A hülyeségért, Te sem mész a szomszédba! ![]() Alkotó! Te mindent szakmai szemmel nézel. Az ötlet tettszik! Kéne egy cikk belőle... ![]()
Klassz.
Láma kérdés: hogy tudsz 1/2 fok felbontás alatt mérni, akkor ezek szerint nem ds18 hőszenzort alkalmaztál, de akkor mit? Üdv
Délután unatkoztam a másik projectem propeller ledes kijelző meg késik
![]() ![]()
A jobb oldali LED sorban a zöld-piros LED-eket fel kellene majd cserélni, akkor fog helyesen működni.
Készítettem egy 8 csatornás AVR-es logikai analizátort, grafikus LCD-vel. Az AVR lehet Atmega16, 32, vagy 644 - ennek függvényében a mintavételek száma 512, 1024 vagy 2048. A legrövidebb mérhető periódusidő 4usec, a leghosszabb 40 sec. Lehetőség van a rögzített jelben mozogni (mivel a kijelző csak 128x64 -es (64128QCCBW-3LP (CONTROLLER/DRIVER: SBN6400G-D + SBN0064G-D), vagy zoomolni (hogy a teljes mintavételezési tartomány látszódjon) A mintavételezés lehet manuális, illetve indított - hogy melyik csatornára induljon, az szintén beállítható (vagy bármelyikre). 9V-os elemről, vagy külső tápról megy - az áramfelvétele nagy részét a kijelző háttérvilágítása adja. Nagyjából ennyi.
A legnehezebbje sajnos még hátravan: a dobozolás... ![]()
Hoppá, na ennek utánaolvasok
![]() Köszi
Az adatlapban ez van:
-Pontosság +/-0.5°C -10 és 85 °C között -Felbontás 9...12bit között állítható Szóval a pontosság és a felbontás nem ugyanaz. |
Bejelentkezés
Hirdetés |