Fórum témák
» Több friss téma |
Hello!
A lánc valójában "csörög". Mi is most tettük fel a bordás szíjat, egyenlőre kifordítva, mert alulra kell venni bordás kereket, de így már semmi hangja nincs. Így semmi hangja nincs.Bővebben: Link
Szia!
Gyönyőrű ez a trabi. Megpróbálok visszakeresni a fórumba, hogy paramétereket tudjak meg róla, ha nem sikerül írsz néhány infót légyszi róla. Így megfordítva a diffi felöli tárcsán, az alsón megcsúszik a szíj? Sajna az adattábla képből nem látom a részleteket.
Hello!
Az adattáblán semmilyen használható információ nincs. Sajnos a motor gyártója nem tett közzé elérhető adatlapot. Annyi infó van róla, hogy a motorok számozását évekkel ezelőtt megváltoztatta a GETTYS és a régi számozásról nincs adatlap. Már folyamatban van, a fékpados mérés. Igen! Megcsúszik a szíj. Ha "agyonfeszítem" akkor nem de akkor meg kicsit rázza az egész autót.(Ki van centirozva a felső tárcsa!) A mivel adatlap nincs így kb.adatok vannak a motorról. 550rpm/60V(Ezt mértem) Ezért kell a gyorsító áttétel. Jelen állapotában 45-50-et megy 130Ah 72V van benne, de át lesz alakítva 98V-ra. Akkor kikerül belőle 4 akku, mert így nagyon nagy a terhelés a hátsó tengelyen. A videókon még nincs vezérlő, csak direktbe van kötve a motor. A vezérlő saját fejlesztés FET-ekkel illetve PIC-el. Mivel a motor nem fért el, meg az áttétel is kellet, így a régi forgattyús házat megtartottuk, a fő tegely helyére került új tengely és a hengerfej helyén van a motortartó lemez. A honlapodon nem tudok megnézni, semmit, hiába regisztráltam nem tudok belépni többszöri jelszóváltás után sem.
szia!
Tetszik a trabant. Ez csak hobby autó lesz, vagy legalizálod, -tad? Mekkora áramokat vesz fel? Regisztráció Te vagy az első, akinek ezzel gondja van, valami más lesz a hiba. Megtaláljuk, és megoldjuk... A jelszavadat nem tudom a felhasználó neved, amit az azonosítóhoz kell írni: bhorvendeg próbáld meg újra, ha nem megy csinálok neked egyet, vagy töröllek és újraregisztrállak. Szép estét! Tilla
Köszi!
Sikerült! A "h" betűt kihagytam. Áramfelvételt nem mértem. 300A-re méreteztem mindent, ezt egy hasonló motor adatlapra alapoztam.
Szia.
Köszönöm a felajánlásodat.Szerintem élnénk vele.Bár én személyesen csak egyszer beszéltem tillatanárúrral de nagyon teccik a hozzáállása és a munkássága.Meg szerintem jó ötlet egy ilyen nagy közös gyüjtőoldal és pozitívan áll a dologhoz.Tudom hogy próbálkoztak már hasonló dologgal de valahogy senkinek nem jött még rendesen össze.No de majd most két-három ember lelkesedése hátha fertőzőbb lessz mint eddig. Én is megpróbálok lelkesíteni embereket. Persze az én átépítésem anyaga már nála van és bármikor kikerülhet az oldalra. Segítséged és lelkesedésed köszönöm. És persze várjuk a te átépítésedet is. Üdvözlettel Krisztián.
De jó, előbb utóbb egész sok etrabi fog elkészülni Hamarosan meg lehet hirdetni etrabi találkozót
* Majd Trabarna elszomorodik,. hogy nemigazán stimmel a rájuk ragasztott hangarzenál
Kötelező lesz beépíteni egy TEF-et .
(Trabant-Effect-Processor)
Először is gratulálok az ötlethez és a megvalósításhoz. Viszont a legalizálás szerintem kérdéses, mivel ehhez a meghajtáshoz szerintem rendelkezni kell engedéllyel és/vagy E jóváhagyási jellel, ami valószínű van a motorhoz és a kontrollerhez, de így összeépítve gondolom nincs. Persze a rendőr lehet, hogy elnézi, de a Közlekedési Felügyelet (NKH) már nem biztos.
Ennek utánanéztél?
Ezt a megoldást amikor kigondoltam utána néztem,- nem én vagyok az első. Amerikába 2006 tól szabadalom van rá.És több cikk is van róla európában.
Az alábbi tényezőket figyelembe véve: -A jármű összsúlyát nem léptem át -vasárnap az esztergályossal lecsökkentjük a kinyúlást 7 cm-re -A gépjárműhöz nem nyúltunk hozzá, semmilyen tényezőjén nem változtattunk. -fékek változatlanok -van egy olyan szabály, hogy motorcserénél csak olyan motort lehet beépíteni, aminek a teljesítmény adata 10%-os tűrésen belül van, ennek az elektromos motoroknak a plusz teljsítmény növelése 10 %-on belül van, mondjuk együtt nem hajt a benzines és az elektromotor. -Az alsó belógás az aszfalt felé is a minimum fölött van. szerintem amíg a benzinmotor alapjáraton megy, addig nincs gond. Ha álló motorral megyek, akkor a szervofék, és a szervórásegítő kérdése problémás, de az elektromos rásegítő nem feltétele a működésnek. Szedem össze az indokokat, érveket. Hozzunk fel érveket ellene, mellette, hogy váratlan kérdés ne érjen. Keressünk problámás pontokat.
Hallottam valamit, hogy EMC megfelelőség is kell. Ha jól tudom, nagyon húzós egy ilyen vizsgálat költsége. Ez érdekes dolog lehet, ha a mopedautóhoz erre nincs szükség, akkor itt miért van?
Akit érdekel, az általam készített trabant átalakítás, az megtekintheti szept. 5-én a Kongresszusi központban.
Nem dicsekvés miatt írtam ki csak szívesen megismerkednék sok fórum társal aki segített, vagy nyomon követte az átalakítást.
Mettől meddig vagy ott? A környéken dolgozom szívesen megnézném.
Csak 5.-én. Reggel 7-re visszük. A végét sajnos nem tudom. 9-kor van díjátadó, gondolom 3-4-ig biztosan. A fuvart a MEE szervezi így abba nem nagyon tudok beleszólni.
Végig ott leszel? Valamikor napközben benézek. :yes:
Igen! Ott!
[OFF]Majd jelezd, hogy te vagy az...
Hello!
Unalmamba elkezdtem olvasgatni neten, az ingyenes töltőpontok után. Be kell hogy valljam nem sok infót találok róla. Főleg arról, hogy hogy megy a töltés illetve mi is az pontosan? Találtam gyors töltőket, illetve sima töltőket, de sehol nincs leírva a pontos csatlakozótípus, feszültségszint stb. Valakinek van róla valami fogalma, mi is ez. Csak a kíváncsiság hajt ezan az esős délutánon.
Hát ahogy én látom nem igazán lehet tudni tényleg de egyes cégek még fejlesztik de vannak még olyanok is amik saját kutakat építenek
Szia! Én mindig a technika felől közelítem a dolgot. Nézd meg a Phoenixcontact csatlakozókínálatát. Abból, hogy mekkora feszültségre és áramértékre szánják - sok minden kiderülhet. Mellesleg a Phoenix dolgozói sem tudják, hogy van ilyenjük ! De egyszerűbb megoldás is van. Odagördülsz az ELMÜ székház elé és megméred a csatit .. Ezt egy tankolásnak látszó manőverrel megteheted, hiszen aki odamegy ingyen tankolhat. Már csak egy jó csatlakozó és mérési elrendezés kell és már tudod a kapocsfeszültséget és a töltőáramot....
Megnéztem Borvendég kolléga Trabantját. http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_post_1289661.html#1289661 Olyan mint a képeken. Nézze meg aki tudja.
Ez a két termék *
Törölve! Bármily hasznos is, a He förumon nincs reklámozás! A hozzászólás módosítva: Szept 6, 2012
Hello!
Unalmamba elkezdett foglalkoztatni, a műszaki vizsgáztatás. A permanent oldalon már elolvastam, az ottani leírást. Engem a részletek érdekelnek. Milyen műszaki szabályokat kell betartani stb. Gondolom a közlekedési felügyelet ad valami leírást. Nah nekem az kellene. Gondolom neten elérhető valahol de egyenlőre nem találom.
Meg kell terveztetni egy akreditált közlekedési mérnökkel, ha jól tudom. Van egy barátom a Közlekedési hatóságnál, majd megkérdezem, hogyan is megy. Még reggel van nem vette fel a telefont.
Sikerült vele beszélnem. Azt mondta, hogy a megyeileg illetékes Közlekedési hatóságtól kell egy átalakítási engedély. Ennek a költsége 11000Ft körül van. Aztán kell egy gépjármű mérnök aki megtervezi. Ennek a költsége nem ismert, mert attól függ mennyire jó ismerősöd. Meg kell oldani, hogy legyen az autóban fűtés és páramentesítés is. A te esetedre nem vonatkozik, de fékrásegítős autókon a fékrásegítő vákuumot is. Ezeket tartalmaznia kell a benyújtott tervnek. Aztán már csak a műszaki vizsga van hátra.
Túl egyszerűnek hangzik, régebben tuti nem így volt. Sem macerára, sem anyagilag. Nem érte meg megcsináltatni hivatalosan, csak megszállottaknak...hátha fejlődik a hozzáállásuk!
Üdv Inhouse
A macera benne a terveztetés. Az a költség is, mert nem mindenki csinálhatja. A közlekedés felügyelet megfelelő tervre kiadja az engedélyt. Ott kel kezdeni az ügyintézést, mert ők tudják kik tervezhetnek a megyében.
Köszi a segítséget, de ezeket tudtam eddig is. (Permanentes oldal.) Gondoltam hátha olvassa valaki aki csinált ilyet. Gondolom van valami szabályrendszer aminek meg kell felelni. Mert hiába a tervező meg is kell valósítani. Sőt a kordé megelőzte a szamarat ugyanis megvan az átalakítás és utólag kell lepapírozni. Vagy beszélnem kellene egy tervezővel.
Először menj a megyeileg illetékes közlekedési hatósághoz. Ha pestmegyei vagy tudok esetleg segíteni. A tervezés gyakorlatilag a jelen állapot lerajzolásából áll, a tervező csak a neve miatt kell. Azt mondta a barátom, hogy a fűtés páramentesítés fontos kritérium.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |